Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-31, 23:42
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Krister
Valle må vara hetsig, men han har en och annan poäng. I alla fall angående Norrlänningen som borde lyssna och lära av Valle.

Vägrar hålla enad front utåt för att han "inte är sån." Räcker att hålla brödhålet stängt ibland som Alex hade sagt...

Fast det var bara bullshit. De gaslightar LO om att det skulle vara ett problem för laget att han nämner att bakre raden kan bli utröstade. Vad ska det andra laget göra med den informationen?
Valles gäng gör ett problem av ingenting för att försöka sätta LO på plats.
Det Valles pakt inte vill är att ändra status quo eftersom de är fler i den pakten och därför är säkra i öråd. Det resten av personerna måste göra är göra precis allt för att status quo ska ändras.
Senast redigerad av mendokse 2022-10-31 kl. 23:57.
2022-10-31, 23:43
Medlem
Valle behöver på riktigt en örfil Hoppas Sofia vinner den här cirkusen i slutändan.
2022-11-01, 00:45
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Valle behöver på riktigt en örfil Hoppas Sofia vinner den här cirkusen i slutändan.

Haha läste lite kommentarer här inne och insåg att jag glömt av att titta på måndagens avsnitt. Alltså skjut mig, jag orkar inte!
Valle är helt klart den mest osköna människa som någonsin skådats i Robinsons historia. Eller nej, möjligen delar han den platsen med en annan dryg jävel som var med för några år sedan. Minns inte namnet men han påstod sig ha varit med i främlingslegionen och han hade nån bandana runt skallen hela tiden (var tunnhårig, förklarade tygstycket).
Valle är fan i klass med den idioten och jag lider med de två i laget som verkar vara normalt funtade, Kristoffer och Norrland. Stackars satar vad näven måste knytas varje gång Valle öppnar käften.
2022-11-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Minns inte namnet

Det var Carl Hamilton som skickades ut ur programmet när han krävde pengar för att ställa upp på synkarna Kan säkert vara släkt. Skulle antagligen blivit polare om de ställt upp i samma säsong.
2022-11-01, 00:53
Medlem
Puma006s avatar
Handling Robinson nästa avsnitt: På ytan verkar stämningen i det vinnande laget vara på topp, men under ytan smids det lömska planer. Det välsmakande priset innehåller en twist som ingen räknat med.

Låter som ett spännande avsnitt.

Kan det vara så att Homayon får välja att byta lag eller ta med sig någon till sitt lag?
2022-11-01, 01:10
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det var Carl Hamilton som skickades ut ur programmet när han krävde pengar för att ställa upp på synkarna Kan säkert vara släkt. Skulle antagligen blivit polare om de ställt upp i samma säsong.

Just precis, tack för namnet (även om namnet ger en obehaglig ståpäls längs med min lekamen).
Han och Valle skulle få mig att självantända om jag hade varit med.
2022-11-01, 01:41
Medlem
Freshhprinces avatar
Varför låter Alex som att han gör till rösten för att låta så överdrivet snäll som möjligt. Sjukt creepy snubbe..
2022-11-01, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Just precis, tack för namnet (även om namnet ger en obehaglig ståpäls längs med min lekamen)

Han jiddrade även något om att han hade stått givakt eller vaktpass eller vad det var i en jävla massa timmar. Makalös kille som man bara kan föreställa sig vad han hade gjort längre in i tävlingen. Var ju en drömdeltagare för TV4 som måste tagit emot rejält att skicka hem.
2022-11-01, 02:22
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince
Varför låter Alex som att han gör till rösten för att låta så överdrivet snäll som möjligt. Sjukt creepy snubbe..

Ja han låter så satans len så att det blir obehagligt
2022-11-01, 03:07
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Handling Robinson nästa avsnitt: På ytan verkar stämningen i det vinnande laget vara på topp, men under ytan smids det lömska planer. Det välsmakande priset innehåller en twist som ingen räknat med.

Låter som ett spännande avsnitt.

Kan det vara så att Homayon får välja att byta lag eller ta med sig någon till sitt lag?
Vart inte alls spännande. Inte rätt på det andra heller.
Senast redigerad av Puma006 2022-11-01 kl. 03:15.
2022-11-01, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshhprince

Förmodligen knarkat/rökt/druckit mycket
2022-11-01, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vantablack

Ja men det låter ju lite som han fått inspiration av sina idoler Putin, Erdoan och Xi Jinping

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in