Citat:
Ursprungligen postat av
costermonger11
Ni som känner JJ och MH: De gånger jag har sett MH har hon alltid haft någon slags huvudbonad på sig (så även på bilder som synts här). Men utan mössa, brukar hon då ha håret lite uppsatt i mindre tofsar? Gillar hon lite större örhängen och, kanske lite svårare att svara på, brukar hon ha vita jeans och vita skor under utekvällar? Beträffande JJ, gillar hon, eller äger hon platåskor/skor med tjock sula? Också svårt att svara konkret på men brukar hon gå ut i typ t-shirt och jeans?
En jättebra fråga, äntligen!
Tyvärr kan inte jag svara, jag bor inte alls i närheten. Men finns det inga partybilder på deras sociala medier du kan jämföra med? Tills någon som vet svarar....
Citat:
Ursprungligen postat av
Flagpot
Va? Jag fattar ju att lådan hör till JJ å hennes hus... Men varför är lådan intressant? Å vad är lådans "händelseförlopp"....? När försvann den...?
Lådan tillhör inte JJ, det är grannens "låda"!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fondestmouse
Sa inte JJ till grannen på natten att hon skulle köpa mat till sin fulla kompis?
Kan detta varit ett svepskäl för att kunna bära ut/hjälpa sin fulla kompis från lägenheten (aka TT) och ned till bilen utan misstanke om något ifall dem blir påkomna???
Jo, ja, men någon granne borde ju ha sett det då, alla är ju på tårna för minsta lilla ljud, och till polisen har JJ sagt att TT cyklade hem 02.30......
Citat:
Ursprungligen postat av
HemligSkauning
Jag tror faktist att dunsarna har att göra med att LGH är mordplatsen, det var ju höga dunsar som fick en granne att komma upp, samma granne var även nära att ringa polisen. Möjligt att hon blev slagen men märkligt att hon inte skrek (kanske chock, handlingsförlamad?)
Sen många grannar lyfter att det var dunsade/hammrande ljud, jag kan själv tycka att all oljud som grannarna gör låter som hamrande och dunsade (ljudet förorenas mellan väggarna på något sätt)
Ja, men man måste utesluta att oljuden inte kommer av något annat....