2022-10-31, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
asså han var juh inte kaxig. men han vägrade ta ansvar för att han pikat mig i intervjun över en missuppfattning han fått om bakfoten, som han lätt kunde tagit upp med mig och fått veta hur det låg till. Han fick för sig att jag övergav honom när han blev stormad av 15 pers, men jag ställde faktiskt upp och detta var första dagen jag träffat honom. Han var bara för hög fr att uppfatta detta

Så jag tyckte det var drygt, självupptaget och narcissistiskt. att jag förklara för honom i trevligt DM när han är nykter att han var för bäng och missuppfattat, och att han ska redigera eller be dem ta bort intervjun. när han vägra tappa jag humöret så det blev en del svordomar och hot (lite barnsligt men vi är alla människor)

till slut när han märkte att jag inte kommer låta han kam undan med det, och att jag var sne, svara han "jag dör hellre än att ta bort den" och blockerade mig. vid det laget hade fans också länge klagat på hans tillstånd i intervjun så det kan ha spelat in.
När jag var blockad lät jag andra skriva i hans kommentars fält typ "sluta ducka dem från Gbg, dem säger du ska blocka upp dem" men han raderade alltid dessa komentarerna

I vilken video kommer han med piken mot dig, och tidsstämpel?
Citera
2022-10-31, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Intressant.

Menade dock det där mordet med GPS-puckarna där Alex var hörd i utredningen. Du sa att du tyckte att det var konstigt om de fäst tillit till Alex för att ordna hela grejen med GPS. Jag menade att själva mordet var väldigt slarvigt utfört i sig, där mördarna lämnade massa spår, bl.a var flyktbilen en bil med dubbdäck som körde omkring mitt i sommaren och drog blickar till sig, så grannarna hade blivit misstänksamma och skrivit upp regnumret redan innan skjutningen, bilen var inte stulen, man misslyckades med att bränna upp bilen och ett vittne hann ut för att släcka bilbranden snabbt så massa spår kunde säkras, och man involverade småtjejer i det. Det bär inte prägeln av ett smart utfört kontraktsmord, utan bär precis den pundarprägeln som Alex kommit att förknippas med. Så med det i åtanke kanske det inte är så häpnadsväckande om man ändå gav Alex det uppdraget.

Absolut. Men ligan som hade intresse i att se han död hade nog inte lagt tillit till Alex, ingen i den liga blev juh misstänka eller häktade. Men om utan deras vetskap dem klantiga utförarna tagit vissa beslut det kan jag inte svara på. Men jag vet att ha inte kände offrets fiender!
Citera
2022-10-31, 21:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
Mugguncidenten på Kumla när han fick hälften av ärren menas

Nån som vet något om den kvinnomisshandeln som inte gäller krogen i Gävle? Nedsparkningen

Om du läste domen som länkades på förra sidan, angående misshandeln på krogen i gävle, så började misshandeln med att han sparkade ner henne på golvet.
Antar att det är samma misshandel och inte två olika.

Tjejen blev så rädd för hans "gäng" så hon sa upp sig från jobbet, flyttade till en annan ort och vågade knappt komma på förhandlingarna..
Citera
2022-10-31, 21:29
Medlem
https://gyazo.com/0e140a49e17ee75e3cda055b490675fd

Fint armband, stugbajsaren. Hon är lika besatt av Alex som Olof K är av Jocke Lundell.
Citera
2022-10-31, 21:47
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
https://gyazo.com/0e140a49e17ee75e3cda055b490675fd

Fint armband, stugbajsaren. Hon är lika besatt av Alex som Olof K är av Jocke Lundell.

Ja hon gör ju ingenting om dagarna. Pluggar inget, jobbar inget. Drar omkring som en lodis, eller ligger hemma i sängen dagtid och tröstäter. Förstår inte varför hon inte satsar på sina videos och skapar någonting. Klämmer ur sig typ 1 video var fjortonde dag max är ju höjden av slöhet. Nej, hon tycker det är viktigare hänga runt äldre pundande missbrukare som gör allt för att bli inburade igen. Tragiskt.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-10-31 kl. 21:55.
Citera
2022-10-31, 21:56
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ja hon gör ju ingenting om dagarna. Pluggar inget, jobbar inget. Drar omkring som en lodis, eller ligger hemma i sängen dagtid och tröstäter. Förstår inte varför hon inte satsar på sina videos och skapar någonting. Klämmer ur sig typ 1 video var fjortonde dag max är ju höjden av slöhet. Nej, hon tycker det är viktigare hänga runt pundande missbrukare. Tragiskt.

App app app, jodå hon pärlar armband på dagarna

Det är ordentlig fjortisvarning på det armbandet.
Citera
2022-10-31, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackghost031
Absolut. Men ligan som hade intresse i att se han död hade nog inte lagt tillit till Alex, ingen i den liga blev juh misstänka eller häktade. Men om utan deras vetskap dem klantiga utförarna tagit vissa beslut det kan jag inte svara på. Men jag vet att ha inte kände offrets fiender!
Mycket dravel här inne, är inte du lika mycket hobbykriminell som Alex som sitter och skriver noveller på Flashback? Och varför gör inte någon av de grabbarna du känner något? Om han nu har så mycket skulder osv?
Citera
2022-10-31, 22:58
Medlem
gronagubbens avatar
En knarkig Alex dök upp i Don v musikvideo och kör coola(yeah right) moves med både cripwalk och pistol-fingrar
Undrar Dock hur Don v står ut med Alex samt Malmö är ingen Stad Alex kan spela mangas.

https://youtu.be/kap87lCJeKk
Citera
2022-10-31, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Mycket dravel här inne, är inte du lika mycket hobbykriminell som Alex som sitter och skriver noveller på Flashback? Och varför gör inte någon av de grabbarna du känner något? Om han nu har så mycket skulder osv?

Ebou "black ghost" Saidy är en tangentsbordskrigare utan dess like, han har "sökt" efter Alex i TRE år med ljus och lykta utan resultat. Vad är det för jävla svammel? Alex är offentlig, Ebou har vetat precis vart Alex har befunnit sig under dessa år men har inte gjort något åt saken.

Båda två är lika jävla patetiska och har kostat samhället enormt med pengar under deras livstid.
Citera
2022-10-31, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ebou "black ghost" Saidy är en tangentsbordskrigare utan dess like, han har "sökt" efter Alex i TRE år med ljus och lykta utan resultat. Vad är det för jävla svammel? Alex är offentlig, Ebou har vetat precis vart Alex har befunnit sig under dessa år men har inte gjort något åt saken.

Båda två är lika jävla patetiska och har kostat samhället enormt med pengar under deras livstid.

Är man en man nog så tar man det öga mot öga ! Hur svårt är det va? Han skriver ju dessutom var han befinner sig 😅
Citera
2022-10-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Det är ganska vanligt att musiker/kända profiler gästar i musikvideos på låtar dom inte är med på.
Ja precis, inget konstigt med det.
Citera
2022-10-31, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
En knarkig Alex dök upp i Don v musikvideo och kör coola(yeah right) moves med både cripwalk och pistol-fingrar
Undrar Dock hur Don v står ut med Alex samt Malmö är ingen Stad Alex kan spela mangas.

https://youtu.be/kap87lCJeKk
En totalt misslyckad crip walk om du frågar mig! Inte första gången han "stoltserar" med den! Han verkar tycka att den är över cool! Men faktum är att det ser bara rent jävla dumt ut med dem långa jävla spinkiga rangel benen, som går som ett mongo! Håll dig borta från all typ av dans Alex du ser bara dum ut! Kom även att tänka på den gången han hade en mans show med "dans" till sin egen musik, på den så kallade "lyx yatchen" hahahahaha HAHAHA hahaha HAHAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in