2022-10-31, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Fast de häktade får ju inte träffa någon, så det där med att pappan eller mamman kan få henne att berätta faller ju.
Ja, det var ju det jag var osäker på; om förhörsledare hade rätt att kalla in föräldrar som "hjälp".
Citera
2022-10-31, 21:02
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
När jag läste om fallet fick jag en instinkt att det var så eller att hon stuckit utomlands..hon ser viljestark ut
Ganska orimligt och osannolikt att ge sig av mitt i natten utan någon packning. Tyvärr
Citera
2022-10-31, 21:03
Medlem
Snart måste någon börja tala. Har något gått framåt i detta kusliga fall.????
Citera
2022-10-31, 21:03
Medlem
Finns 26 personer från Kvillsfors i Lexbase. Av dem är 20 män. Borde kunna gå att ringa in vem det är som är anhållen om personen är tidigare dömd för sexbrott.
Citera
2022-10-31, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Resonerar likadant!
Måste bara tillägga att det kan vara så att JJ manipulerat/tvingat MH att hjälpa till.
Citera
2022-10-31, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sånt där trams kan man utesluta direkt med tanke på att JJ har T mobiltelefon.
eller menar du att denna pedofil ska ha deltagit i någon slags orgie? komigen nu

Det är en trådsanning att mobiltelefonen har hittats hos JJ. Polisen har aldrig bekräftat det. När man började söka i dammar för några dagar sen uppgav man att man letade efter en mobiltelefon.
Citera
2022-10-31, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Med lite tur så blir Greven snart insläppt och kan uppdatera sammanfattningen. Så kan man hänvisa till den igen.
Tyvärr är det väl inte något nytt som har kommit fram dom sista 600 inläggen
Citera
2022-10-31, 21:06
Medlem
Fibonaccitals avatar
Tillslaget idag.

Har inget med att göra med TT.

Man död i Nässjö kommun – kvinna förd till sjukhus

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/man-dod-i-nassjo-kommun-kvinna-ford-till-sjukhus

Så, återigen kan vi släppa detta. Kommer säker en egen tråd snart.
Citera
2022-10-31, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sånt där trams kan man utesluta direkt med tanke på att JJ har T mobiltelefon.
eller menar du att denna pedofil ska ha deltagit i någon slags orgie? komigen nu

Tror även att samma person uppgav att några rumäner blivit inplockade på förhör, vilket visade sig stämma.
Citera
2022-10-31, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubalkain
Knutby-vibbar absolut men samtidigt är Vetlanda även i vissa avseenden en fullt normal håla med stort idrottsintresse och ett antal stora industrier( SAPA/Hydro, Elitfönster, Trivselhus m fl). Religionen har alltid funnits där och sedan många år drogerna. Långsökt kanske men jag tror Pingstkyrkan, kanske i kombination med drogerna, kommer visa sig vara gemensamma nämnare när detta klaras upp.

Varken Tove eller JJ har koppling till pingstkyrkan. Tvivlar starkt. Jag tror inte MH är med i deras konflikt från början, hon råkar vara bästa vän med JJ och valde sida i konflikten, sen kan hennes handlade kanske kopplas pingstkyrkan och till hur hon själv agerar. Jag vet ju vilka andra dom umgås med och har OTROLIGT svårt att se att det är pingstjejer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Med lite tur så blir Greven snart insläppt och kan uppdatera sammanfattningen. Så kan man hänvisa till den igen.

Ja det får vi hålla tummarna för. Har varit väldigt rörigt sen han stängdes av.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Så, återigen kan vi släppa detta. Kommer säker en egen tråd snart.

(FB) Två skadade hittade i hus utanför Eksjö i Småland (2022-10-31)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in