Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Självklart gäller det även barn. Men organisationer som dumpen sätter vissa människors grundläggande rättigheter före andras. Man skapar verklig skada för att förebygga en möjlig skada. Man gör det dessutom någon dom helst insyn, eller regelverk.
Det är din åsikt. Vad vissa icke insatta Gäddlingar inte verkar förstå, är att ni uppträder som en massa av tvivelaktiga förövare, vissa förtäckta som moralens väktare
i just den här frågan som bevakar sina intressen eller hämnas för de fiskats, när några av er antagligen bara har samma förbehåll som många av de Gäddorna kallar "Dumplingar", det är nämligen många av oss som inte tycker Dumpens metoder är kosher i alla lägen, men vi ser i förlägningen en större samhällelig vinst med Dumpens existens, en stor sådan för offer och anhöriga till gäddor och offer på individnivå, men också en rättslig då debatten runt Dumpen inte bara belyser problemet och hur vårt rättssystems brister i att skydda barnen från dessa förövare, utan genom att en tydligare lagstiftning kan komma på plats, straffen höjas och polisen ges resurser och metoder om gör att arbetet mot dessa äckel hamnar där det ska vara.
Men så länge får Dumpen, och särskilt Sara (inte så svårt att psykologiskt se samband mellan pedofili, sexualsadism och kvinnohat, mycket entydig forskning där med) brösta skiten och jag misstänker att hon gör det till stor personlig kostnad och då menar jag inte främst monetär. Jag tror hon faktiskt tar detta och risken att straffas för förtal mm för hon vet att det hon gör hjälper barn. Mer än någon polisiär instans gör på det området just nu.
Pedofilernas aktivitet här, deras noja och angrepp på Sara bara stärker det.