2022-10-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Ingen som förnekar.

Vad baserar du in övertygelse på? Den är trots allt väldigt stark och då antar jag att det också finns starka argument för din övertygelse.

Bara spekulation utan substans, men givetvis kan någon ha fått kalla fötter. Dock kvarstår faktum: gäddan åkte till en plats för att träffa ett barn.

Nej, men det är sant att gäddorna har kontakt med barn, pratar sex, fortsätter prata med barnet när han får veta åldern och är villig att träffas.
Nu har jag i första skedet försvarat dom som pratat med pedofilmamman. Dom andra kommer jag till sedan.
Citera
2022-10-31, 12:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Vissa inlägg skriver man för att provocera. Exakt som många av dom gäddorna som dumpen fångar har gjort i chatten. Och som nu har fått sina liv förstörda för att dom ville imponera på fiskaren och bredde på.
Vilket BS..

Skälet till att du vill jaga S framkommer tydligt i din posthistorik i tråden.

Citat:
Det finns ingen man som säger nej till en fjortistjej som har rosa bomullstrosor och en billig parfym på sig som luktar godis. Det är en naturlig dragning som alla män har. Därför borde dumpen förbjudas.

Citat:
Våldtäkt är ju bara något staten har hittat på att det är. Om jag tar hem en fjortis och ställer henne på alla fyra naken och sen slickar henne i röven och runkar samtidigt och kommer på sängen. När vi sen är klara så får hon lite saft och en bulle och en glass och en tusenlapp. Varför skulle hon då få sitt liv förstört. Det är bara skitsnack jag gör ju henne lycklig så hon kan shoppa loss med saker hon vill ha.

Frågan nu är väl om det handlar om att du är rädd för fastna i deras nät och bli avslöjad - och alltså en av dem som hindras av deras framfart.
Eller
Om du redan fastnat och vill hämnas.
Citera
2022-10-31, 12:44
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Vissa inlägg skriver man för att provocera. Exakt som många av dom gäddorna som dumpen fångar har gjort i chatten. Och som nu har fått sina liv förstörda för att dom ville imponera på fiskaren och bredde på. Nu förstår du kanske logiken.

Samtidigt som gäddorna åker genom halva Sverige, bokar hotellrum samt tar med sig sexleksaker i tron att få sätta på en 12-åring. Just sayin’.

/AI
Citera
2022-10-31, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket BS..

Frågan nu är väl om det handlar om att du är rädd för fastna i deras nät och bli avslöjad - och alltså en av dem som hindras av deras framfart.
Eller
Dom inläggen har jag svarat på nu tre gånger. Så hade du varit lite mer uppmärksam hade du sett det. Visar tydligt hur farligt det är med det skrivna ordet och hur det kan vändas emot dig om någon inte läser allting man skriver. Ett ypperligt bra exempel. Trotts dina 90.000 inlägg så läser du inte vad andra skriver utan plockar enbart ut det som passar dina syften.
Citera
2022-10-31, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Samtidigt som gäddorna åker genom halva Sverige, bokar hotellrum samt tar med sig sexleksaker i tron att få sätta på en 12-åring. Just sayin’.

/AI
Nu har jag i första skedet försvarat dom som pratat med pedofilmamman. Dom andra kommer jag till sedan.
Citera
2022-10-31, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Eller bara demokrater... tror på männskliga rättigheter och att inte dömma.
Jag med. Men jag tycker att de Mänskliga rättigheterna även inkluderar barn. Och att demokrati förutsätter även deras rättssäkerhet. Och att organisationer som Dumpens existens kan skynda på lagförändringar.
Citera
2022-10-31, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket BS..

Eller

Micro113 har helt rätt, det är uppenbart att det är en fiskusling som försöker konspirera mot henne.
Citera
Medlem
Citat:
Hur man kan försvara någon som är villig att träffa en pedofil som tar med sig ett barn är utanför min kapacitet att tänka.

Gäddan är ju där för barnet i första hand. Pedofilmamman är bara en bonus i den grad att hon också är pedofil och att de delar samma läggning.
Citera
Medlem
Amors avatar
Är det någon förutom pedofiler som bryr sig om Sara eller Patrik har lite dålig vandel i sitt bagage? Alla vet de redan.

Det enda viktiga är att det de gör nu är vällovligt och viktigt, särskilt när en tandlös svensk poliskår inte lyckas sätta dit tillräckligt många av dessa farliga män.
Citera
2022-10-31, 12:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Dom inläggen har jag svarat på nu tre gånger. Så hade du varit lite mer uppmärksam hade du sett det. Visar tydligt hur farligt det är med det skrivna ordet och hur det kan vändas emot dig om någon inte läser allting man skriver. Ett ypperligt bra exempel. Trotts dina 90.000 inlägg så läser du inte vad andra skriver utan plockar enbart ut det som passar dina syften.
Jag har sett dina svar - och vare sig jag eller andra köper ditt skitsnack.

Din jakt på Sara och dina försök att få bort Dumpen handlar endera om hämnd eller också om att de hindrar dig i ditt raggande.
Dessutom börjar du tydligen med att försvara peddar som via mammor vill våldta småbarn i 3-5 års åldern.
Snyggt jobbat och mycket genomskinligt.

Med det sagt så förstår jag för du tycker så illa om Dumpen -- måste ju vara jäkligt bittert att inte kunna jaga fritt och säkert längre.
Citera
2022-10-31, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag med. Men jag tycker att de Mänskliga rättigheterna även inkluderar barn. Och att demokrati förutsätter även deras rättssäkerhet. Och att organisationer som Dumpens existens kan skynda på lagförändringar.
Självklart gäller det även barn. Men organisationer som dumpen sätter vissa människors grundläggande rättigheter före andras. Man skapar verklig skada för att förebygga en möjlig skada. Man gör det dessutom någon dom helst insyn, eller regelverk.
Citera
2022-10-31, 12:59
Medlem
Citat:
Det var inte den adressen jag hade innan hon fick skyddad. Det var en annan adress men också i ett hus men mer centralt. Tror att hon ville ha skyddad adress för att försvåra att bli granskad. Att hon var rädd var bara ett svepskäl.

Det vet jag inget om. Jag skrev upp samma adress privat i början på året. Mest på rutin. Sedan dess har jag inte haft anledning att kolla upp saken.

Med hennes ekonomi tror jag i och för sig inte att hon äger sitt boende. Hon kan mycket väl byta boende rätt ofta. Nu kan det ju vara så smidigt att hon får boendet av staten till och med. Sådant här skyddat boende.

Jag kan tänka mig att hon lever under hot just nu. Säkert många som är ordentligt upprörda över hennes sätt. Både gäddor, men även anhöriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in