Han kanske förbereder sig på att sitta i fängelse så han fixar i ordning allt sånt som anhöriga får re i om han skulle åka in. Eller iallafall påbörjar lite smått.
Tror att andra avsnittet av podden släpps idag. Jag vet att det förra veckan någonstans stod 28 och 31 oktober men kan nu inte hitta vart jag läste det, kanske här inne.
Jag är lite förvånad att ingen verkar intressera sig för den 60-årige granne till JJ som sägs arbeta som vakt på Nöjet. När kom han hem, såg han tjejerna på Nöjet eller hemma, hörde han dunsarna? Inte för att det finns någon anledning att kasta misstankar på honom, men han är en person som potentiellt skulle kunna ha gjort observerationer på två av de viktigaste platserna.
Det gör nog personen som jag fick info av! Min info är ju bara andra eller tredje hand info.
Jag är säker på att även polisen känner till detta redan.
Utan att outa någon, tror du baserat på vad du vet att polisen snart kommer att plocka pappan eller att pappan själv har kommit till insikt att han bör överlämna sig själv och berätta vad som hänt och var de placerat T?