2022-10-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror det är du som behöver hjälp av en vuxen. Det är "den som inte frivilligt deltar" som det är förbjudet med, inte "den som slutar röra på sig strax innan orgasmögonblicket" eller annat som du har hittat på..

har kommit till uttryck genom ord eller handling eller på annat sätt.
Citera
2022-10-30, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
har kommit till uttryck genom ord eller handling eller på annat sätt.

Men du förstår att med "den som inte frivilligt deltar" betyder just den som inte frivilligt deltar?
Citera
2022-10-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men du förstår att med "den som inte frivilligt deltar" betyder just den som inte frivilligt deltar?

och det avgörs genom baserat på om samtycket har uttryckts stumpan.
Du är fan mer korkad än en neger.
Citera
2022-10-30, 17:58
Avslutad
Citat:
och det avgörs genom baserat på om samtycket har uttryckts stumpan.
Du är fan mer korkad än en neger.
Uttrycks genom att kvinnan inte slutar röra på sig strax innan orgasmögonblicket, menar du. Då är det ofrivilligt deltagande.
Citera
2022-10-30, 18:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag delar ju då inte din uppfattning att dessa anklagelser är falska. De kan precis lika väl vara sanna, och det vet du också.
Har du några exempel på fall där hörsägen räckt?
Tycker att diskussionen blir rätt löjlig om den inte är förankrad i någonting annat än era gissningar och antaganden utifrån gissningarna.

Fallet Ulf. Alla fall som tas upp typ 10 år efter den påstådda våldtäkten är ju sådana förstår du inte det? Vad tror du det finns för bevis?

Citat:
Nu börjar du spåra ur igen. Tråkigt att du håller så ojämn nivå när du diskuterar.

Nu ska inte fröken kasta berg i glashus.
Citera
2022-10-30, 18:41
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Låtsas? Vad pratar du om? Är du förvirrad?
Du svarar inte på en enda del av mitt inlägg.
Citera
2022-10-30, 23:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du behöver inte anstränga dig för att framstå som mer utvecklingsstörd än du är. Det var ett hypotetiskt fall som jag beskrev och redogjorde för hur lagen det på det.

Då har du alltså inga belägg för vad du påstår? Allting är bara hittepå?

Du har inte heller radat upp fall som ligger till grund för praxis och ej heller några domar från HD som varit prejudicerande. Jag väntar fortfarande.
Senast redigerad av Moment22x22 2022-10-30 kl. 23:35.
Citera
2022-10-30, 23:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Fallet Ulf. Alla fall som tas upp typ 10 år efter den påstådda våldtäkten är ju sådana förstår du inte det? Vad tror du det finns för bevis?
Nu ska inte fröken kasta berg i glashus.

Alla fall? Är det massvis av fall som tagits upp efter tio år? Och är det verkligen såå många som blivit dömda av dessa? Jag vet inte vilket fallet Ulf är, du får nog beskriva lite närmre.
Citera
2022-10-31, 01:06
Medlem
Citat:
Då har du alltså inga belägg för vad du påstår? Allting är bara hittepå?

Du har inte heller radat upp fall som ligger till grund för praxis och ej heller några domar från HD som varit prejudicerande. Jag väntar fortfarande.

Varför invänder du inte mot exemplet och det utfall som jag skriver att en domstol skulle ge istället för att tramsa på detta sätt ditt IQ-befriade mongo?

Hur tror du domen skulle bli och på vilka grunder?
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-31 kl. 01:10.
Citera
2022-10-31, 07:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Alla fall? Är det massvis av fall som tagits upp efter tio år? Och är det verkligen såå många som blivit dömda av dessa? Jag vet inte vilket fallet Ulf är, du får nog beskriva lite närmre.

https://m.youtube.com/watch?v=J0RX3G4ZwEg

Ingen skall kunna dömas till 10 år utan bevis. Sverige är ett sjukt jävla land.
Citera
2022-10-31, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
https://m.youtube.com/watch?v=J0RX3G4ZwEg

Ingen skall kunna dömas till 10 år utan bevis. Sverige är ett sjukt jävla land.

Det räcker med en trovärdig saga säger advokat Sargon de Basso men tydligen behöver sagan inte ens vara trovärdig, förskräckligt.
Citera
2022-10-31, 09:56
Medlem
Citat:
Förnekar du att lagen säger att mannen ska dömas i mitt exempel?

Som sagt: läs de 31 domarna med tillhörande FUP, gällande oaktsam våldtäkt. Lär dig att tolka verkligheten, så som den ser ut, istället för att tolka verkligheten utifrån dina egna fantasier.

Citat:
Det är du som bevisar hur korkad du är hela tiden, men så är du importvara också. Det hjälper inte att majoriteten invandrare inte begår brott. När ni är så kraftigt överrepresenterade orsakar ni alla enorma problem vi ser i samhället idag.

Citat:
Det räcker med en trovärdig saga säger advokat Sargon de Basso men tydligen behöver sagan inte ens vara trovärdig, förskräckligt.

Advokaten Sargon De B*asso är också en "importvara". Men honom ser du tydligen upp till. Han är som sagt också en "Importvara" (assyrier) som gör rätt för sig, jobbar och bidrar till samhället. Så hur var det nu? Du ser oss alla "importvaror" som "korkade" och som "våldtäktsförövare"? Skärpning m-g.t.o.w. Du får nog börja tänka till lite. Och börja förstå detta med majoritet och minoritet.

En majoritet av de som är dömda för våldtäkter, är av utländsk härkomst.
Men en minoritet av oss "importvaror" gör oss skyldiga till brott.
Någon enstaka av oss jobbar tom. som försvarsadvokat, som du ser upp till.
Flera av oss jobbar på sjukhus, äldreomsorg, barnomsorg etc.
Gör rätt för oss, bidrar till samhället och begår inga lagbrott.
Detta vet givetvis kvinnor, som jobbar inom välfärdsyrken och som pga. att de jobbar inom välfärdsyrken rösta rött. De röstar inte för "massimport av våldtäktsförövare". De röstar för god välfärd och fler kollegor (etnisk svenska sådana eller "importerade" sådana), som sköter sig och gör rätt för sig.

När ska polletten trilla ner hos dig?
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-31 kl. 10:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in