2022-10-30, 12:50
Medlem
GreenBastards avatar
Såg någon intervju där Lundell tyckte att Johan Falk filmerna var de bästa svenska filmerna som någonsin gjorts. Och med en sån inställning vill jag nog inte se någon film som denna herre är inblandad i.
Citera
2022-10-30, 16:56
Medlem
Såg den i fredags. Det var helt fullt i Mall of Scandinavia. Kompisar såg den i Kista, där var det nästan tomt. Beläggningen verkar skilja kraftigt mellan olika biografer.
Citera
2022-10-30, 17:03
Medlem
XtraXs avatar
Olof Gustafssons twitter.

"Kommer Swisha 1000 spänn till några random av er som betygsätter denna film till en 1a, dma bevis o tel nr grabbar."

Citera
2022-10-30, 18:26
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

"Kommer Swisha 1000 spänn till några random av er som betygsätter denna film till en 1a, dma bevis o tel nr grabbar."

Olof Gustafsson? Är han filmkritiker?
Citera
2022-10-30, 18:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Olof Gustafsson? Är han filmkritiker?

Nej långt ifrån.
Citera
2022-10-30, 22:21
Medlem
Men VARFÖR?
Svensk film har ju stagnerat till botten nådd för länge sedan.
Okej vi har fortfarande några bra dramaproduktioner av svt. Tunna blå linjen får ett okej.
Låt den rätta komma in var väl det närmaste en bra produktion i genren på många år.
Men jämfört med exempelvis Norge som spottar ur sig både filmer och serier i världsklass medans vi gör Beck #157 och sån här Skit?!
Va faan liksom. Sverige brukade ju en gång i tiden göra bra grejer.
VARFÖR gör Jocke detta? Musikkarriären gick åt pipan (döpte han inte om sig till Joakim Berg i samband med det dessutom? ) ...och nu förstör han svensk film också
Tragiskt på så många plan
Citera
2022-10-31, 01:58
Medlem
På filmstaden i Umeå är endast 30 av 900 biljetter sålda till alla morddagens
föreställningar -försäljningsrekord?
Citera
2022-10-31, 02:02
Medlem
Tankiss avatar
Nån som vet om rullen finns ute för tankning än?

Vägrar bidra med en enda spänn till jockibög men vill gärna se hur mycket han skämmer ut sig genom att klistra upp sitt namn på diverse urusla teveprogram och numera även BIOFILM!
Citera
2022-10-31, 02:06
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Olof är besatt av Joakim, det vet du va?
Han ville köpa dumpen.se för att hänga ut honom, nån som är oskyldig. Mycket störd människa. Sponsra inte honom.
Citera
2022-10-31, 02:16
Medlem
blancapixs avatar
Citat:

Usch dehär gör mig så förbannad!!! Nu får inte filmen ett rätt betyg pga att idioter som Olof ska sitta å köpa folk som röstar ner filmen!!!!
Citera
2022-10-31, 02:18
Medlem
blancapixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Olof är besatt av Joakim, det vet du va?
Han ville köpa dumpen.se för att hänga ut honom, nån som är oskyldig. Mycket störd människa. Sponsra inte honom.

Ja usch han börjar bli så jävla sjuk!!!!!
Citera
2022-10-31, 02:44
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancapix
Ja usch han börjar bli så jävla sjuk!!!!!

Sara (dumpen.se) blir uppringd och berättar med egna ord om att Olof ville köpa domänen med kravet att få hänga ut honom. Det berättas även att Olof ville eller har rättigheten att trycka produkter med Jockiboi.
https://youtu.be/O2tutnCHsGU

Reflekterade kring mig själv. Jag hade varit nervös och orolig om jag hade haft en sån människa efter mig. Dels för att det är obehagligt men även för att det finns en högre risk att jag kan drabbas. Känner nästan att det är en skyldighet att informera folk om detta. Det är grovt ofredande.

Olof är en sjuk jävel. Ful och fet, kombinerat med låg självkänsla. Inte särskilt omtyckt. Han är svartsjuk och klassas som farlig.
Senast redigerad av LeCastle 2022-10-31 kl. 02:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in