Citat:
Ursprungligen postat av
Haldane
Jag närmar mig 60 bast, förstår mycket väl vad som menas med "levererar", men med tanke på hur dom poserar vid bussen, hur MH är klädd etc, så tolkar jag Göteborg levererar som ett meddelande till kunder på insta att detta är riktat till dessa och det handlar om droger. Sedan bekräftar du själv att drogerna levereras från Göteborg, det blir skrattretande hur du håller på. Till skillnad från dig har den här gubben varit med ett tag, jag har också mina referensramar från min ungdom med allt vad det innebär. Kan garantera dig att min erfarenhet vida överstiger din i saken.

Din referensramar är knappast aktuella. Det enda som är skrattretande i denna tråden är dina kommentarer. Komiskt att du tror du kan avgöra något av deras poser, kläder osv. Säger ju en hel del att du tror att väskorna dem har tyder på droghandel.
Sen spelar det ingen roll vad du tror, jag vet ju nämligen att de inte säljer droger.
Föreslår att hitta på något mer lämpligt för din ålder, bingo kanske skulle passa herrn ☺️
Min erfarenhet och kännedom om Vetlanda och dessa tjejer överstiger din oavsett vad du försöker intala dig själv ☺️
Nu får gubben ta en paus och vila lite så du orkar med resten av dagen.
Mitt intresse av att diskutera med dig har tagit slut.