Citat:
Exakt. Flertalet av oss är helt ok. vi gör rätt för oss, jobbar och bidrar till samhället och välfärden, kan svenska (hey, jag är tex. född och uppvuxen här, även om jag är 2:a och 3:e generationens invandrare, så jag kan flytande svenska i både tal och skrift), vet lagar och värderingar i landet och följer dessa.
Men nu visar det sig att just de är mer kriminella än första generationens invandrare.
Citat:
Så det finns situationer där denna lag om oaktsam våldtäkt faktiskt skulle vara tillämpbara. Där en person låter sin egen kåthet och sexdrift gå före en annan persons personliga integritet. För även om inget våld används, så finns det situationer där det är tydligt att den andra inte vill. och då slutar man. Som jag har gjort i de situationerna. Annars är det ta mig fan oaktsam våldtäkt.
Men nu är det tvärtom, det måste finnas uttryckligt samtycke innan sex inleds och även under hela samlaget. Alla som haft sex med olika tjejer vet dock att det finns dem som är passiva under delar av samlaget trots att de vill ha sex. Inte minst i orgasmögonblicket kan en del kvinnor bli orörliga och bara spänna kroppen innan orgasmen kommer. Enligt lagen ska man då avbryta precis när hon är på väg att komma. Idiotiskt förstås, lagen är utformad av personer som inte haft sex med flera kvinnor och vet att de agerar olika.