2022-10-30, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Exakt. Flertalet av oss är helt ok. vi gör rätt för oss, jobbar och bidrar till samhället och välfärden, kan svenska (hey, jag är tex. född och uppvuxen här, även om jag är 2:a och 3:e generationens invandrare, så jag kan flytande svenska i både tal och skrift), vet lagar och värderingar i landet och följer dessa.

Men nu visar det sig att just de är mer kriminella än första generationens invandrare.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så det finns situationer där denna lag om oaktsam våldtäkt faktiskt skulle vara tillämpbara. Där en person låter sin egen kåthet och sexdrift gå före en annan persons personliga integritet. För även om inget våld används, så finns det situationer där det är tydligt att den andra inte vill. och då slutar man. Som jag har gjort i de situationerna. Annars är det ta mig fan oaktsam våldtäkt.

Men nu är det tvärtom, det måste finnas uttryckligt samtycke innan sex inleds och även under hela samlaget. Alla som haft sex med olika tjejer vet dock att det finns dem som är passiva under delar av samlaget trots att de vill ha sex. Inte minst i orgasmögonblicket kan en del kvinnor bli orörliga och bara spänna kroppen innan orgasmen kommer. Enligt lagen ska man då avbryta precis när hon är på väg att komma. Idiotiskt förstås, lagen är utformad av personer som inte haft sex med flera kvinnor och vet att de agerar olika.
Citera
2022-10-30, 06:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Men nu visar det sig att just de är mer kriminella än första generationens invandrare.

Men nu är det tvärtom, det måste finnas uttryckligt samtycke innan sex inleds och även under hela samlaget. Alla som haft sex med olika tjejer vet dock att det finns dem som är passiva under delar av samlaget trots att de vill ha sex. Inte minst i orgasmögonblicket kan en del kvinnor bli orörliga och bara spänna kroppen innan orgasmen kommer. Enligt lagen ska man då avbryta precis när hon är på väg att komma. Idiotiskt förstås, lagen är utformad av personer som inte haft sex med flera kvinnor och vet att de agerar olika.
Citera gärna den delen av lagen!
Citera
2022-10-30, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Citera gärna den delen av lagen!

Lagen är mer än lagtexten, det är också förarbeten, praxis och prejudikat.
Citera
2022-10-30, 06:56
Avslutad
Citat:
Ja, så citera just den delen!
Citera
2022-10-30, 07:02
Medlem
Citat:
Ja, så citera just den delen!

Så du förstår inte vad praxis betyder?
Citera
2022-10-30, 07:17
Avslutad
Citat:
Så du förstår inte vad praxis betyder?
Jodå, jag förstår vad praxis betyder.

Så nu kanske du kan citera den delen av lagen som säger att samlaget måste avbrytas när kvinnan är på väg att komma.
Citera
2022-10-30, 07:29
Medlem
Citat:
Jodå, jag förstår vad praxis betyder.

Uppenbarligen förstår du inte vad praxis betyder eftersom det inte är en text som kan citeras.

Citat:
Så nu kanske du kan citera den delen av lagen som säger att samlaget måste avbrytas när kvinnan är på väg att komma.

Halmgubbe, det skrev jag inte.
Detta gäller bara för de kvinnor som slutar röra på sig vid orgasmögonblicket.
Citera
2022-10-30, 07:47
Avslutad
Citat:
Uppenbarligen förstår du inte vad praxis betyder eftersom det inte är en text som kan citeras.

Halmgubbe, det skrev jag inte.
Detta gäller bara för de kvinnor som slutar röra på sig vid orgasmögonblicket.
Tror du verkligen att du ska kunna komma med hur korkade påståenden som helst? Skäms du inte när du i efterhand läser vad du har skrivit?

Berätta nu om alla dessa fallen där någon dömts för att kvinnan slutat röra sig precis innan orgasmögonblicket. Eller ens för att kvinnan slutat röra sig.
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-30 kl. 07:53.
Citera
2022-10-30, 08:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Är ju för att hedra Frank.

Ja fast hur lätt ska det vara? Liksom svårt att anklaga någon för mord när ingen är död är stöld när inget är borta men bara att kunna minnas vad som hänt och dra upp det för att man är förbannad senare är allt för godtyckligt. Minst 95% är falska. Därför dom läggs ner. Du behöver inte bekymra dig men ser man folk bli anklagade hela tiden av diverse psykfall så gör man ju det om man nu vill ligga med svenska kvinnor.

Stopp nu här. Vadå 95% är falska? Var kommer detta ifrån, ditt arsle eller?
Citera
2022-10-30, 08:29
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Menar du att det skulle vara svårt att skilja på en kvinna som är stilla och spänner kroppen på grund av kommande orgasm och en kvinna som är stilla för att hon inte vill ha sex?
Citera
2022-10-30, 08:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Då tycker jag att du ska visa oss några av de våldtäktsfall som avhandlats i HD och senare utgjort prejudikat samt några fall som hjälpt till att sätta praxis i domstolar. Fall som styrker det tramset du babblar om här alltså.
Kör igång, rada upp dem!
Citera
2022-10-30, 08:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du kan gå omkring och låtsas att män aldrig tänker på att kuken ska ha sitt och leva i din fantasivärld om du vill.

Mitt enklaste råd är dock.
Väx upp nån gång!

Du har inte den blekaste jävla aning om hur många falskanmälningar det finns!

Låtsas? Vad pratar du om? Är du förvirrad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in