Citat:
Ursprungligen postat av
Roadg1
😅😅
Dig vore kul att träffas i verkligheten du hade inte äns kunnat stava till lol efter det .
Jag har flikvän och ert liv men ha en bra dag här på flaschback din lilla råtta 😅🖕
På tal om att stava ?
Flickvän* *Ett liv.
Du ska vara äldre än Alex & BG men kallar din kvinna för flickvän. 👍
Åter igen så kommer du med hot som det känns som Alex skulle kunna droppa , exakt med dom orden med.
Blir cringe på en helt annan nivå när ”vuxna människor” ska hota varandra på ett online forum, p.g.a olika åsikter om en fucking kvinnomisshandlande låtsas muslim och pissluffare till laddtorsk.
Detta är en skvallertråd på internet , ingen boxningsring eller på ”gatan”😂
Pinsamt🤢
Och vad jag har förstått så ska väl ghost försökt att nå Alex privat under en ganska så lång tid?
Jag tyckte det var ett smart drag att använda sociala medier emot honom då han ignorerade ghost.
Vem fan som helst hade gjort det i en sån situation (framförallt när han försökt lösa det privat, utan resultat.)
Han är en media gangster och det var nog enklast att nå ut till han på det sättet , och svårare för Alex att fortsätta slingra sig.
Och vill du bjuda upp folk till att ses på riktigt och ”göra upp” så är det väl inte svårare än så att du skickar ett dm eller skriver din adress här i tråden så kan ju personen i fråga komma på besök när han/hon har vägarna förbi. Med lite tur kanske ni t.o.m bor i samma stad ,vem vet? Sverige är inte stort.