Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Japp sjuk tajming, men ibland så händer det :P
Jag tror inte hon har dött av ett fall, vad är oddset på det? däremot så kan dom ha dunkat hennes huvud då hon gjort motstånd mot golvet i samband med att dom försökt strypa henne? tänk dig själv att någon stryper dig du lär ju göra allt du kan för att komma loss, jag antar att det blev gruff i stående position men att dom försökt få ner henne på golvet för att slutföra strypningen, finns inte en chans att hammare eller kniv använts då borde väl rimligtvis blodspår funnits i lägenheten? hur lång tid tar det att slutföra en strypning 1-2 min? max? först rejält motstånd men när hon fallit på golvet så antar jag att en satt gränsle över henne och den andra höll T i armarna sittandes bakom T huvud och höll dom bakåt fattar ni? typ omöjligt att komma upp.
Ja om strypning skett, vilket ju ändå mycket talar för, så tror jag att det var precis så det gick till. Tror de har bråkat och hamnat på golvet där, enligt min teori, JJ hamnat över TT och där MH hållit i TTs ben eller liknande. Ett fall kan fortfarande vara aktuellt, det har man läst om väldigt många gånger förr varpå GM får panik och gör sig av med kroppen istället för att ringa 112. Men som sagt, inget blod i lägenheten vad vi känner till och vid ett fall lär blod ändå förekomma. Väldigt mycket å ena sidan å andra sidan, men med tanke på dunsarna är det inte helt orimligt att tro att bråk uppståt där efterföljande strykning genomförs.