Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-10-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Hon ska presentera artisterna.... Vad är problemet med det.... Det kommer bli mycket bra.. Helt säkert

Jag tror till och med att det kommer att bli superbra.
Ett klockrent val.
Citera
2022-10-26, 19:18
Medlem
En folkär allsångsledare som i eget program sjungit av glädje: Jag har blivit tagen i 2:an! Sjung med alla!

Ja, allsångspubliken håller säkert med…
Citera
2022-10-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Det var ett förbannat gnäll på PW
Vad är det som stör Er? Att hon kan mycket mera än Ni kan prestera?
Att hon och hennes barn är precis överallt i alla kanaler! Du kanske vill se henne mer men för min del är det nog nu.
Citera
2022-10-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaoa
En folkär allsångsledare som i eget program sjungit av glädje: Jag har blivit tagen i 2:an! Sjung med alla!

Ja, allsångspubliken håller säkert med…

Du har aldrig sett Lotta på Lisseberg? Lotta Engberg vill vara snuskigare än TV4 vill att hon ska vara.

Pernilla Wahlgren har varit artist sedan barnsben. Hon kan detta med show. Hon är säkert så klipsk att hon inte har med hela klanen Wahlgren/Ingrosso som gäster varje avsnitt
Citera
2022-10-26, 22:16
Medlem
Ta mig. tvååååan o gör mig till kung…lalala, diverse sommarhits. Man kan aldrig komma ifrån sitt förflutna som kändis
Citera
2022-10-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Du har aldrig sett Lotta på Lisseberg? Lotta Engberg vill vara snuskigare än TV4 vill att hon ska vara.

Pernilla Wahlgren har varit artist sedan barnsben. Hon kan detta med show. Hon är säkert så klipsk att hon inte har med hela klanen Wahlgren/Ingrosso som gäster varje avsnitt

Var Lotta snuskigare än de ville hon skulle vara? Vilket dilemma hon måste ha haft, 2 miljoner i lön el får jag inte visa mig i string här?
PW har en kille som eldar på henne, för om pengarna tar slut, gör även han slut. Det enda man har gemensamt med en narcissist.
Citera
2022-10-27, 01:20
Medlem
Themoonbarkings avatar
Hon har ”krav” också. Det ska bli ”skämt”. Ok Göteborgs vitsar och kuk-skämt. P klarade sig bra med Per Andersson men det här är på egna ben och nåt helt annat. Hur fan kan ni tycka att hon levererar? Stel tillgjord och konstlad. 2 år sen åker hon.

Wahlgrens siffror rasar ju. Biancas show tappade hälften av tittarna på ett dygn precis som jag förutspådde. Hon kan inte hantverket. Hon kan fota mat. Pernilla kan sjunga. På sin höjd.
Citera
2022-10-27, 06:43
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Att hon och hennes barn är precis överallt i alla kanaler! Du kanske vill se henne mer men för min del är det nog nu.
En riktigt stor överdrift.
Dessutom är samtliga barn mycket begåvade i sina yrkesroller.
Dom kan både skådespela sjunga och inte minst dansa. Pernilla måste väl få en möjlighet att visa vad hon går för i skansen giget. Hoppas att hon bara inte är så förbannat lismande som sin föregångare.
Citera
2022-10-28, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Hon har ”krav” också. Det ska bli ”skämt”. Ok Göteborgs vitsar och kuk-skämt. P klarade sig bra med Per Andersson men det här är på egna ben och nåt helt annat. Hur fan kan ni tycka att hon levererar? Stel tillgjord och konstlad. 2 år sen åker hon.

Wahlgrens siffror rasar ju. Biancas show tappade hälften av tittarna på ett dygn precis som jag förutspådde. Hon kan inte hantverket. Hon kan fota mat. Pernilla kan sjunga. På sin höjd.

Med https://sv.wikipedia.org/wiki/Pernilla_Wahlgren som källa
8 album
Mer än ett dussin teateruppsättningar
Flera större filmproduktioner

Hon har alltså gjort mer än realityshowen och detta är en scen så då är hon nog hyfsat normal

Biancas har jag aldrig sett och tänker inte göra det så den uttalar jag mig inte om
Citera
2022-10-28, 17:50
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Med https://sv.wikipedia.org/wiki/Pernilla_Wahlgren som källa
8 album
Mer än ett dussin teateruppsättningar
Flera större filmproduktioner

Hon har alltså gjort mer än realityshowen och detta är en scen så då är hon nog hyfsat normal

Biancas har jag aldrig sett och tänker inte göra det så den uttalar jag mig inte om
Hon har haft en karriär i 50 år. Det finns artister som gjort trippelt så mkt på hälften av tiden för att de har talang och presterar istället för att vara framgångsrika vilket är en jävla skillnad.
Citera
2022-10-28, 17:56
Medlem
Finns ju antagligen en anledning till att hela familjen syns på olika kanaler, olika tider.

Tittarsiffror.

Oavsett vad vi på flashback tycker
Citera
2022-10-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Hon har haft en karriär i 50 år. Det finns artister som gjort trippelt så mkt på hälften av tiden för att de har talang och presterar istället för att vara framgångsrika vilket är en jävla skillnad.
Det finns de som lever kvar i rampljuset i lika många år som har trippelt så lite oxå , Anna Book tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in