2022-10-28, 20:35
Medlem
Någon som vet hur mycket kontakt Lars har med sina barn. Han skriver i princip aldrig något om sin gamla familj på bloggen. Är det för att han vill hålla dem borta från offentligheten, eller har han tappat kontakten med dem?
Citera
2022-10-28, 20:38
Medlem
Han har ju ett gäng efterblivna i kommentarsfältet som måste underhållas.

Han är alltid i opposition, dvs. han är för feg för att ta ställning därav att han har röstat blankt. Fjant
Citera
2022-10-28, 20:41
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Han har ju ett gäng efterblivna i kommentarsfältet som måste underhållas.

Han är alltid i opposition, dvs. han är för feg för att ta ställning därav att han har röstat blankt. Fjant

Hur fan orkar de tjafsa om allting hela tiden i kommentarerna, ofattbart, de måste ha en jäkla massa diagnoser. Tycker kvaliten har gått ned med allt jäkla tjafs. Han borde rensa, det börjar bli oläsligt.
Citera
2022-10-28, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Någon som vet hur mycket kontakt Lars har med sina barn. Han skriver i princip aldrig något om sin gamla familj på bloggen. Är det för att han vill hålla dem borta från offentligheten, eller har han tappat kontakten med dem?

Trodde han var oskuld fram till han träffade ryskan?
Citera
2022-10-29, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Trodde han var oskuld fram till han träffade ryskan?

Näpp !

Lasse-basse har varit gift med en donna som idag bor några km nv om Lasse-basses "torp-de-logie". Tror att deras marker gränsar till varandra.

Laase-basses "ex" har gift om sig men behållit efternamnet det tagna efternamnet "Wilderäng".
Med henne har LAsse-basse en dotter i Gretas ålder och som bor i "Biskop" tills m en annan jämnårig fröken och en grabb i 1:a ring boende hemma hos exet...
Lasse-basses mams bor även hon numera i Sätila
Senast redigerad av Satilamannen 2022-10-29 kl. 14:56.
Citera
2022-10-29, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Näpp !

Lasse-basse har varit gift med en donna som idag bor några km nv om Lasse-basses "torp-de-logie". Tror att deras marker gränsar till varandra.

Laase-basses "ex" har gift om sig men behållit efternamnet det tagna efternamnet "Wilderäng".
Med henne har LAsse-basse en dotter i Gretas ålder och som bor i "Biskop" tills m en annan jämnårig fröken och en grabb i 1:a ring boende hemma hos exet...
Lasse-basses mams bor även hon numera i Sätila

Intressant att LasseBasses dotter J flyger lite under radarn på Internet. Men hittade "roomisen" iaf och hon är ju en riktig regnbågsbutchflata. Därav drar jag slutsatser gällande även J. Den här typen av tjejer är nästan alltid västerextremister och Sd-hatare. Detta kan även bidra till att förstå sig på LasseBasses politiska väsen. Hans vidriga sd-hat beror på dottern?
Citera
2022-10-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Intressant att LasseBasses dotter J flyger lite under radarn på Internet. Men hittade "roomisen" iaf och hon är ju en riktig regnbågsbutchflata. Därav drar jag slutsatser gällande även J. Den här typen av tjejer är nästan alltid västerextremister och Sd-hatare. Detta kan även bidra till att förstå sig på LasseBasses politiska väsen. Hans vidriga sd-hat beror på dottern?

Kollade precis upp dem också men hittade bara på sambon till J.
Kollade även hans föredetta. Verkar hålla på med nån kampsport!

Lasse verkar ha förtjusning i en viss sorts kvinnor. Starka, tuffa med kontroll.

Satillamannen kanske vet mer om hans olika ex? Stämmer det jag skrev ovan?
Citera
2022-10-29, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanifbaliskusin
Lasse verkar ha förtjusning i en viss sorts kvinnor. Starka, tuffa med kontroll.

Kan riktigt se honom på alla fyra med gagboll i munnen medan Lena står redo med strap-on.
Citera
2022-10-29, 21:48
Medlem
Smakkers avatar
Lars följer man för svenskt försvar, geopolitik och för att hålla koll på Ryssland.

Jag vågar påstå att det inte är många som klår honom när det kommer till rysk militär. Han är en MÖP ut i fingerspetsarna och vet i princip varenda ryskt stridsfordon. Heder till Lars för att han ligger på moderaterna om att skicka artillerisystem Archer.

Man följer däremot inte Lars för inrikespolitik, börstips eller han tröttsamma syn på bostadsmarknaden.

Jag tror att anledningen till att många stör sig på honom är att folk inte kan hålla två saker i huvudet samtidigt. Det går att hylla en part (t.ex regeringen) när de gör något bra, och det går att kritisera samma part när de gör något dåligt. Detta har folk så oerhört svårt för, folk tror att bara för att man röstar på ett visst parti att man måste köpa hela partiets åsikter.
Senast redigerad av Smakker 2022-10-29 kl. 21:53.
Citera
2022-10-30, 08:38
Medlem
Citat:

Nu förekom du det jag hade tänkt skriva lite senare !
Citera
2022-10-30, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanifbaliskusin
Kollade precis upp dem också men hittade bara på sambon till J.
Kollade även hans föredetta. Verkar hålla på med nån kampsport!

Satillamannen kanske vet mer om hans olika ex? Stämmer det jag skrev ovan?

Man ser tydligt gränserna mellan de olika Wilderängs skogsskiften på en flyg-/satellitbild
Lasse-basses är helt kalavverkat medan hans ex skiften är frodigt gröna.
Citera
2022-10-30, 08:46
Medlem
Citat:

Får kolla upp genus-"vetenskapen" på GU...
Skulle inte förvåna mig ett dugg om de "studerar<" något WOKE där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in