Citat:
Ursprungligen postat av
Flugpappa
Knepigt vem som utfört detta. Känns lite märkligt att ryssarna skulle kunna göra detta obemärkt i den del i Östersjön som är mest bevakad av väst. Men vem vet.
Om ryssarna gjorde det, vilket är mest troligt, lär de ha hyrt in några som inte kan knytas till dem. Det krävs ju bara två dykare för uppdraget.
Att Storbritannien helt plötsligt skulle vara involverade känns som extremt långsökt. Tror mest de försöker sätta press på deras nya premiärminister.