2022-10-29, 00:40
Medlem
Ryssland går sönder nu. De viftade mot Kina men det gick inte nu skriker man högre men det är ett dödsvrål. Ryssland är som en gammal gubbe som fått hjärtinfarkt på en restaurang och tar tag i duken på bordet bredvid och drar ner deras tallrikar medan han faller dödsrosslande mot marken. Ingen kan hjälpa man bara ser hur allt faller.
Citera
2022-10-29, 00:41
Medlem
akademikerfyllos avatar
Nu är det konstaterat. MAD är satt ur spel genom Rysslands hypersoniska missiler. Ryssland kan vinna ett nukleärt förstaslag mellan USA och Ryssland. Väst bör passa sig noga...
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ja Ukrainarna klarar det men gör en svensk det? Det är en retorisk fråga.

Svenskarna skulle lida, men efter några månader (Och många döda? ) skulle de lära sig.
Citera
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erektidiot
Hm... Inte stolt över detta, men gjorde en forumfuling och gick igenom din inläggshistorik litegrann. Du verkar inte egentligen ha så mycket emot Nazism, med tanke på att du upprepade gånger länkar till nordfront, och pratar om "utbytet av den vita rasen".

Skoj det där.

(FB) Pågår det ett folkmord i Sverige idag, mot svenskar?
Jo det har jag. Att jag länkat till Nordfront i nån tråd hör inte saken till. Du tror väl man är det man länkar och jag därmed nu är kommunist:
Citat:
I den febriga rapporteringen runt kriget i Ukraina verkar det inte spela någon roll hur ologisk en slutsats är, så länge den passar in i det enögda narrativet.
https://proletaren.se/artikel/var-det-inte-ryssland-som-sprangde-krimbron

Folkutbytet har jag kritiserat gång efter annan. Och för din skull så kan jag såklart ta det igen:

" Let's not forget what the origin of the problem is. There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That's a 19th century idea and we are trying to transition into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states. " — Wesley Clark, NATO

Swedish Minister to the US: "You Make War, We Get the Refugees!" - It's a Win-Win

https://www.youtube.com/watch?v=zU0_6yPVCPQ
Citera
2022-10-29, 00:42
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Svenskarna skulle lida, men efter några månader (Och många döda? ) skulle de lära sig.

Det är det som är det fina med krig, antingen anpassar man sig eller så avlider man. Varken mer eller mindre!
Citera
2022-10-29, 00:43
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Nu är det konstaterat. MAD är satt ur spel genom Rysslands hypersoniska missiler. Ryssland kan vinna ett nukleärt förstaslag mellan USA och Ryssland. Väst bör passa sig noga...
Ja! Ja! Vargen kommer! Vargen kommer! Jätte roligt.
Citera
2022-10-29, 00:44
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:

Åfan, missade att kärnvapenkriget redan genomförts, eller förresten, sen skriver du ”kan vinna”? Jag kan vinna 30 miljoner på lotto, är det sannolikt? Nja.
Citera
2022-10-29, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
...för att inte tala om fascistiska USA och dess nazistiska vassallstat, Ukraina.
Skulle du vilja vara så vänlig att förklara när Ukraina blev ett rike i nazismens tecken? Fint om du kan dela med dig utav lite vanliga medborgares synsett på just nazism i Ukraina också. Lite så att det är just det du sitter och påstår vara faktum, så då är det ju en självklarhet att du har sådant djup insyn i detta att du med enkelhet kan visa alla oss andra som inte riktigt har funnit någon nazism under våra egna dagar i Ukraina. Tack på förhand.

Sedan vad det gäller fascismens utbredelse i USA så vet jag inte riktigt varifrån du hämtat din info ifrån, men jag förmodar att det var på din vandring i Montanas skogar i jakt på "blåbär" (om du förstår den är det bra!), för inte sitter du väl här och hittar på saker baserade på vad vad kunderna på Ahmets falafelhak i Fittja säger? Vore fint med lite närmare info om var i hela USA du har hittat dessa fascister.
Citera
2022-10-29, 00:46
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
"We Are Legion", vi finns överallt. Internetkrigarna här på nätet men också IRL.

New German IRIS-T Air Defense In Kiev Completely Misses Geran-2 Drone - Unable To Target It

https://odysee.com/@Overthrown:6/video_2022-10-24_14-24-17:e
Citera
2022-10-29, 00:48
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:

Nej de kan inte vinna Vad som däremot sker är att andraslagsförmågan slår tillbaka ! Ni lär inte heller lyckas slå ut all förstaslagsförmåga i en enda stor smäll . Således står ni också med rumpan bar och otrevliga händelser på hemmaplan .

Förstår inte hur du hittar någon vinnare i det ? Då du brukar vanligtvis vara en av de sansade personerna .

Kärnvapen är offlimits då ni inte kan förhindra en eskalering
Citera
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Åfan, missade att kärnvapenkriget redan genomförts, eller förresten, sen skriver du ”kan vinna”? Jag kan vinna 30 miljoner på lotto, är det sannolikt? Nja.

Har du några evidens som talat för motsatsen? Presentera dem i så fall.
Citera
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Jo det har jag. Att jag länkat till Nordfront i nån tråd hör inte saken till. Du tror väl man är det man länkar och jag därmed nu är kommunist:

https://proletaren.se/artikel/var-det-inte-ryssland-som-sprangde-krimbron

Folkutbytet har jag kritiserat gång efter annan. Och för din skull så kan jag såklart ta det igen:

" Let's not forget what the origin of the problem is. There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That's a 19th century idea and we are trying to transition into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states. " — Wesley Clark, NATO

Swedish Minister to the US: "You Make War, We Get the Refugees!" - It's a Win-Win

https://www.youtube.com/watch?v=zU0_6yPVCPQ

"Jag är inte Nazist, jag stödjer bara nazistiska idéer, delar den övergripande ideologin och refererar till deras nyhetsorgan". Svagaste motargumentet i tråden hittills faktiskt.

Ingenting du skriver spelar någon roll längre. Att du genuint försöker spela ut kortet att det skulle vara en rent semantisk fråga är så tomt det bara finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in