2022-10-29, 09:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Törebodamassören ser ut som en total mupp. Men han lärde sig nog en läxa den gamle flintskallen. Ointressant gädda och tråkig.

Pappagäddan ett hett kap och underhållande, jag skrattade som en gris då jag hörde hans inspelningar. Mer sånt!! (i stil med Robinsongäddan) Grattis Dumpen, hur fan bär ni er åt? Jag älskar er.
Citera
2022-10-29, 09:42
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
#159 ser ut som en sådan som skulle kunna få ett utbrott i en affär som säljer Bagels.

Han är definitivt aggressiv och farlig. Om Sara träffat honom på en mer undanskymd plats och Patrik inte varit med så hade gäddan nog kunnat göra ordentligt med skada.

Riktigt fegt av honom att springa så fort Patrik kommer. Hoppas på social fallhöjd här men svårt att få känsla för vilken nivå han befinner sig på av det korta klippet.
Citera
2022-10-29, 09:53
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Längden på den senaste IKEA-springar-gäddan bör väl vara långt under manligt medel?

Paniken i det flyende löpsteget ger hopp om massor av ångest hos äcklet.

Hoppas på rebus och ett helt nytt värdelöst liv för den där lille fan.

Tänk vad livet kan förändras när någon stämmer träff med Dumpen😁

Han ser mycket kort ut. Är det Sara han slåss med i klippet, fan vad sygg hon är!!

Synd bara att det inte blev en riktigt konfrontation av kalmar-idioten... Men kul inspelning han droppade.

Total idiot.. Kan vara farlig, syns på blicken att han är sinnessjuk
Citera
2022-10-29, 10:08
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Enligt instagramkommentar är förnamnet samma som en skådespelare som har efternamnet Karlsson och spelade Hannes Råstam i serien om Thomas Quick. Efternamnet börjar bokstaven med 6e bokstaven i alfabetet.

Obs, instagramkommentarer inte mina uppgifter.

Efternamnet är samma som en spelare med tröja #12 med hemmaplan Scandinavium.
Citera
2022-10-29, 10:21
Medlem
Steven.badboys avatar
Han har jag varit inne på också. Men enligt Ratsit bor han ihop med en tjej som är 27 år och som inte är svensk. Stämmer det?
Citera
2022-10-29, 10:28
Medlem
Steven.badboys avatar
Det är rätt man. Hittade hans Facebook nu med hans ryggtatuering.
Citera
2022-10-29, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Han har jag varit inne på också. Men enligt Ratsit bor han ihop med en tjej som är 27 år och som inte är svensk. Stämmer det?

Citat:

Jo visst är det han. Larvig profilbild på Facebook med bar överkropp och några små hantlar för svaga personer liggande på golvet. Fåfäng pajas.

Kvinnans namn klingar ju asiatiskt och har väl kanske ett samband med hans planerade resa till Thailand, där han säkert varit flera gånger tidigare.

Han har bott på adressen sedan 2004, hon flyttade in 2020. Import-tjej låter ju inte som ett långskott.
Citera
2022-10-29, 10:41
Medlem
cj035s avatar
Citat:
178 vänner. Låt oss se hur snabbt antalet sjunker
Senast redigerad av cj035 2022-10-29 kl. 10:45.
Citera
2022-10-29, 10:41
Medlem
Steven.badboys avatar
Det stämmer. Han rör sig mycket i fotbollskretsar också. Han kommer inte att få det lätt, det kan jag garantera. Av 176 vänner är många från Thailand.
Citera
2022-10-29, 10:44
Medlem
cj035s avatar
Blev det inte ganska tyst bland dumpenkritikerna här i tråden? Var på tiden.
Citera
2022-10-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Jo visst är det han. Larvig profilbild på Facebook med bar överkropp och några små hantlar för svaga personer liggande på golvet. Fåfäng pajas.

Kvinnans namn klingar ju asiatiskt och har väl kanske ett samband med hans planerade resa till Thailand, där han säkert varit flera gånger tidigare.

Han har bott på adressen sedan 2004, hon flyttade in 2020. Import-tjej låter ju inte som ett långskott.
Kvinnans namn klingar inte asiatiskt utan afrikanskt
Citera
2022-10-29, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
178 vänner. Låt oss se hur snabbt antalet sjunker

Känner honom sen gammalt! Alltid varit lite mysko! Hittar inte hans facebook!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in