2022-10-28, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Gruppen män röstar höger för att de inte samtycker med detta.
Jo säger jag, 46% röstar för.
Citera
2022-10-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jo säger jag, 46% röstar för.

Du har inte gett någon källa på den siffran men den visar ändå att majoriteten män inte samtycker.
Majoriteten kvinnor samtycker dock.
Citera
2022-10-28, 14:04
Avslutad
Citat:
Du har inte gett någon källa på den siffran men den visar ändå att majoriteten män inte samtycker.
Majoriteten kvinnor samtycker dock.
Nej, men nära hälften av männen samtycker till att deras fruar, flickvänner, döttrar, systrar och mödrar våldtas. Så ”gruppen män” är uppenbarligen inte särskilt enig.

Och så du då som vill legalisera våldtäkt på kvinnor, men du är ju vad det verkar på Tomaten också en kvinna så det kanske inte är så konstigt.
Citera
2022-10-28, 14:05
Medlem
Citat:
Nej, men nära hälften av männen samtycker till att deras fruar, flickvänner, döttrar, systrar och mödrar våldtas. Så ”gruppen män” är uppenbarligen inte särskilt enig.

Och så du då som vill legalisera våldtäkt på kvinnor, men du är ju vad det verkar på Tomaten också en kvinna så det kanske inte är så konstigt.

Varför ska en sak som är frivillig vara kriminell, det är absurt.
Samtycke kallas det för.
Citera
2022-10-28, 14:09
Avslutad
Citat:
Varför ska en sak som är frivillig vara kriminell, det är absurt.
Precis. Särskilt som alla våldktsanklagelser egentligen bara är lögn.
Citera
2022-10-28, 16:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så du har inte det problemet som m.g.t.o.w har att sexpartnern helt plötsligt bli stilla och du måste ta fram tidtagaruret och räkna sekunder?

Nu drev jag ju med Moment22 och den kvinnliga arrogansen när det kommer till sex där man tror att man inte ens kan våldta. Om jag skall svara på själva frågan så undrar jag om man ens märker 1 sekunds stillhet, beror ju på ställning och annat.
Citera
2022-10-28, 23:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej det vill jag inte men kvinnorna i Sverige är för det.

Men du kan inte svara på hur snabbt mannen måste avsluta sexet efter att kvinnan har slutat röra på sig? Det innebär alltså att mannen inte kan vara säker på att inte dömas. Sa du för övrigt inte nyss att det är upp till kvinnan att bestämma hur snabbt mannen måste sluta, om hon i rätten säger att det inte var snabbt nog så är det våldtäkt?

Nej kvinnor i Sverige vill inte det. Det är bara du som pratar om det, ingen annan. Du borde själv begripa att du inte kan tala för andra om du vill tas på allvar.

Nej jag tror inte att någon rätt skulle döma skyldig i ett läge där man slutar i samband med att någon säger stopp.
Citera
2022-10-29, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej kvinnor i Sverige vill inte det. Det är bara du som pratar om det, ingen annan. Du borde själv begripa att du inte kan tala för andra om du vill tas på allvar.

Nej jag tror inte att någon rätt skulle döma skyldig i ett läge där man slutar i samband med att någon säger stopp.

Jo det finns en lång rad undersökningar som visar att kvinnor vill ha mer massinvandring tror att det leder till många fler våldtäkter, och vi ser detta i valen också.

Detta är förstås ett samtycke till sex med okända män.
Citera
2022-10-29, 06:41
Avslutad
Citat:
Jo det finns en lång rad undersökningar som visar att kvinnor vill ha mer massinvandring tror att det leder till många fler våldtäkter, och vi ser detta i valen också.

Detta är förstås ett samtycke till sex med okända män.
Hur kan det leda till fler våldtäkter då det knappt sker några våldtäkter i Sverige. Allt är ju bara falskanmälningar.
Citera
2022-10-29, 06:59
Medlem
Citat:
Hur kan det leda till fler våldtäkter då det knappt sker några våldtäkter i Sverige. Allt är ju bara falskanmälningar.

Det är ditt påstående att det knappt sker några våldtäkter i Sverige.
Citera
2022-10-29, 07:20
Avslutad
Citat:
Det är ditt påstående att det knappt sker några våldtäkter i Sverige.
Ja, det finns väl inga bevis för särskilt många våldtäkter? Det fåtal som döms gör det ju på grund av att någon hittat på en saga.
Citera
2022-10-29, 07:28
Medlem
Citat:
Ja, det finns väl inga bevis för särskilt många våldtäkter? Det fåtal som döms gör det ju på grund av att någon hittat på en saga.

Hur definierar du "många"?
Och hur är det relevant menar du, vad vill du framföra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in