2022-10-28, 23:20
Medlem
De kan ju inte vara så att halva Vetlanda är inblandade, Killen i baren, JJ, MH ,TT kille,grannen,Killen i bilen vid MC, JJ,mamma,JJ pappa , JJ brorsa har jag glömt nån?
Men en av dom !
EN fråga har någon sett dom gått från Nöjet tillsammans?
Det skrevs ju tidigare att man brukar hänga kvar utanför efter stängning.
Då måste någon se när de 3 går
Citera
Medlem
Jag måste de tjejerna en stor eloge som inte lämnat några spår efter TT… inte ens henens kläder, väska inget är hittat!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Jag är övertygad om att din profil här är av intresse för polisen, så du är nog i fokus för NOA gruppen.
Med alla inlägg du gjort för att förflytta fokus så är du så misstänkt inblandad i detta.
Min teori är att du eller någon dig närstående vet mycket mer än vad du skriver här.
Om det nu visar sig att JJ och MH verkligen är skyldiga. Dvs att dom har dödat TT, gömt kroppen och (antagligen) städat bort alla spår och samtidigt haft tid att åka till mcdonalds, samt att dagen efter lägga ut annonsen på grepen så blir man ju faktiskt imponerad. Både av kallheten, skickligheten och att polisen inte lyckats knäcka dom. Säger inte att detta INTE är vad som faktiskt har hänt men personligen tror jag en tredje person är involverad.
Jag tror att personen/personerna hon träffade vid mcdonalds är hennes kran och att hon akut behövde droger för att lugna sig. Detta tror jag dessutom hennes granne (föraren) är medveten om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
Verkligen märkvärdigt att han hade en silvrig BMW får 2 år sedan……..

Nu är jag leds på det här.
Har suttit hela kvällen för att läsa ikapp trådens inlägg som postades efter 13:15.
Hade det inte varit för dina shitpost-inlägg så skulle det inte ta så lång tid. Herregud människa! Så många fruktansvärd onödiga, felaktiga, förvrängda inlägg..
Svårt att välja vilket som var värst.
Kanske där någon la upp bilden från minibussen och nämnde vilka personer som var med på bild. Ja men då kommer du med den brighta idén att citera honom och förklara för honom vilka det är som syns på bilden.
Jag har återigen rapporterad dig för du tillför ingenting till tråden förutom osämja, irritation och förvirring.
Hoppas du blir blockad.

Vill avsluta mitt inlägg med positivitet:
Det verkar som grannen som körde JJ till McD blir avgörande för att knyta ihop säcken.
Om han nu var orolig för att JJ skulle köra själv och körde henne istället, och därmed fått en betydande roll i kopplingen mellan TTs telefon och JJs förehavanden, så säger jag: tack för din insats!
Äh ta det inte personligt, det är uppenbart att han vill fylla på med nonsens inlägg vid varje tillfälle nån nämner vissa grejer, inget att oroa sig för, polisen är inte dumma dom har koll. Scrolla förbi hans inlägg bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Tror oxå grannen vet mer än han säger . Man skjutsar inte en tjej till mc d mitt i natten .
När hon ändå hade mamma på väg enligt henne . Känns som sonen som är med i lexbase vet något . Är det även han som jobbade på krogen den kvällen eller var det killen bredvid ?

Viktig fråga på det: Är det någon mer än grannpojken och hans pappa som uppgett att JJ sagt att hon väntade på sin mamma 02:30 på natten. Det låter som en dum sak att ljuga om när man precis mördat någon men en bra sak att hitta på att någon annan sagt om sagesmannen är gm.
Citera
2022-10-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johann78
Hon väntade varken på mamman eller någon annan. Det var en lögn som hon stressad drog till med när grannen överraskade henne i trapphuset. Grannen insåg att hon ljög men trodde att det var för att hon tänkte köra själv trots att hon druckit, och erbjöd sig därför att köra.
Tänkte om hon väntade på nån med bil som kunde köra en kropp. Sen sket det sig när grannen kom och hon drog till donken. Kanske följde den andra bilen med och hon pratade med föraren där och bestämde för att ta det senare.
Men hon kanske bara rekade trapphuset och råkade stöta på grannen.
Citera
2022-10-28, 23:21
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
TT Hade sitt sista samtalet till pojkvännen 2.30 och vid den tiden band dem fallet .
JJ säger sig haft kontakt med sin mamma om skjuts till donken men det tror jag inte på .
Nej jag tror inte heller på det för helt plötsligt tackade hon ja till skjuts av grannens son. Att dra in sin mamma i lögnerna var nog bara ett sätt att verka oskyldig. Men det är väl en av sakerna som polisen har kollat upp.
Citera
2022-10-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag måste de tjejerna en stor eloge som inte lämnat några spår efter TT… inte ens henens kläder, väska inget är hittat!

Vet vi det? Polisen letar efter hennes tillhörigheter det betyder inte att alla saker fattas. Cykeln är återfunnen kan finnas fler saker som hittats som polisen inte vill berätta om.
Citera
2022-10-28, 23:23
Medlem
Citat:

verkligen… samt att ingen av dem har snackat än, de är fan 19 år gamla
Citera
2022-10-28, 23:24
Medlem
Citat:

Kanske är hela familjen JJ
Citera
2022-10-28, 23:24
Medlem
Citat:
Du glömmer mannen hon pratade med på mc Donalds i en bil … hon pratade med honom en minut sa grannen sen hoppade hon in i grannens bil igen
Jag tror det var hennes kran och detta var föraren medveten om. Detta var den egentliga resan till mcdonalds. Hon behövde akut droger för hon hade panik.
Citera
2022-10-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Nej hon påstår att hon har haft sms kontakt inte att pratat med sin väna moder.
Nej det var röst samtal för att det regnade så mycket, istället för att skicka sms så pratar man in ett meddelande och skickar iväg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in