Citat:
Ursprungligen postat av
modig39
Om ni går in på @realnowak på instagram så ser ni längre ner en silvrig BMW . Märkligt inträffande ?
Verkligen märkvärdigt att han hade en silvrig BMW får 2 år sedan……..
Citat:
Ursprungligen postat av
modig39
INTE MER OKLARA ÄN ERA PÅSTÅENDE! ELLER NÅGONS ANNAN JUST NU!
INGEN HAR BEVISLIGEN RÄTT ÄN , FÖR DÅ HADE DET SETT ANNORLUNDA UT .
Du får tro vad du vill och jag får tro vad jag vill . Tror poliserna sållar sånt dem inte ser är till intresse ?!!!
Nu är jag leds på det här.
Har suttit hela kvällen för att läsa ikapp trådens inlägg som postades efter 13:15.
Hade det inte varit för dina shitpost-inlägg så skulle det inte ta så lång tid. Herregud människa! Så många fruktansvärd onödiga, felaktiga, förvrängda inlägg..
Svårt att välja vilket som var värst.
Kanske där någon la upp bilden från minibussen och nämnde vilka personer som var med på bild. Ja men då kommer du med den brighta idén att citera honom och förklara för honom vilka det är som syns på bilden.
Jag har återigen rapporterad dig för du tillför ingenting till tråden förutom osämja, irritation och förvirring.
Hoppas du blir blockad.
Vill avsluta mitt inlägg med positivitet:
Det verkar som grannen som körde JJ till McD blir avgörande för att knyta ihop säcken.
Om han nu var orolig för att JJ skulle köra själv och körde henne istället, och därmed fått en betydande roll i kopplingen mellan TTs telefon och JJs förehavanden, så säger jag: tack för din insats!