Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Tack!
Är det sonen som blir intervjuad, eller är det journalisten som återberättar?
Intresant att få veta om mamman verkligen var på väg att köra sin dotter?? Till donken mitt i natten?? Haha. Sämsta förklaringen.
Nog har vi varit vakna många nätter för att hämtadottern som varit ute och man vill försäkra sig om att de kommer hem säkert. Men jag kan lova att jag aldrig skulle gå upp ur sängen, ta på mig kläderna för att dottern behövde handla mat på Mc Donalds.
Det blir ju bara konstigare och konstigare...
Det är verkligen svårt att tro att de inte är skyldiga på något sätt, om det nu stämmer att JJ sagt att T*ove lämnat lägenheten vid den tiden.
Om nu säg grannen som skjutsade JJ skulle ha något med det hela att göra, varifrån kommer dunsarna? För andra grannar har också hört liknande ljud? Visserligen skulle en full person göra mycket ljud, men så mycket och så olika (W, på samma våningsplan nämner ju liknande hammarslag med sekunder mellan).
Grannen som skjutsar och dessutom jobbat innan, har han typ alibi (för snävt tidsfönster?) att ta någon av daga, göra sig av med kroppen för att sedan skjutsa JJ? Han skulle kunna ha hittat på att JJ tar upp påsen från cykelkorgen, men det blir otroligt ologiskt. Han skulle isf vilja att cykeln inte alls står där, utan att T försvunnit på sin cykel.
Nä, ju mer man hör, desto mer pekar åt samma håll.
Mycket om JJ dessutom. Inget om MH.
Konstigt, var katten var MH då vid denna tidpunkt?
Verkligen kvar i lägenheten?