2022-10-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Menade (som jag skrev) att planen kanske tillkom under kvällen ute på Nöjet.

Vem är MJ?

Maja hon den mörka
Citera
2022-10-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmychrist
I fallet med Marina Johansson i Spekeröd missade man både ett kulhål i en vägg och en blodig madrass. Nu har vi väl ingen anledning att anta att liknande dundermissar begåtts här, med iallafall...

Och det tog 12 dagar att hitta Wilmas huvud i en lägenhet med 2 rok…
Citera
2022-10-28, 15:57
Bannlyst
En grå BMW som åker omkring i Vetlanda och försöker plocka upp tjejer enligt en kvinna som jobbar på Circle K. Källa podden.
Citera
2022-10-28, 15:58
Medlem
Inte dem. Dom.
Också.
Citera
2022-10-28, 15:59
Medlem
algenurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ok, gäller det även 4:an?

Vad jag läst i tråden i orse ska det inte varit en som till familjen utan en PF?

Ja såvitt jag förstår så skall det vara sonen till familjen under.
Citera
2022-10-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Michael Jackson 😍

Ja det är ju lite ”Thriller” över detta.

Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Maja hon den mörka

Alltså MH, inte MJ.
Citera
2022-10-28, 16:03
Medlem
I podden säger grannen att den andre grannen ska ha fått höra att JJ's mamma skulle hämta henne för att åka till donken, kan det vara sanning?
Citera
2022-10-28, 16:03
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=978909

Vet inte att den här hade delats än. Fick tillbaka ett par sidor med kunde inte hitta något.
Citera
2022-10-28, 16:07
Medlem
Börjat fundera på det här med att TTs mobiltelefon ska ha hittats i JJs lägenhet (obekräftade uppgifter än så länge). Varför har man offrets mobiltelefon kvar i sin lägenhet om man lagt ner tid på att gömma kroppen? Det går stick i stäv med uppgifterna om att TT ska ha setts vid Nydalarondellen efter 03 på snapkartan (också obekräftade uppgifter).

Får inte ihop det logiskt.
Citera
2022-10-28, 16:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algenurbo
Ja såvitt jag förstår så skall det vara sonen till familjen under.

Ok, tack.
Det var ju det vi fick till oss i tråden tidigare.

Då är jag nyfiken på hur JJ kom till att få skjuts till MC Donalds.
Kom sonen hem när JJ var i trappen, eller hur fick hon en möjlighet till den "hjälpen". Lätt att tro att hon kommit i en situation där hon behövt bortförklara/för bort uppmärksamheten varför något har skett.

Läste att hon påstått att det var en full kompis i lägenheten...
Citera
2022-10-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
I podden säger grannen att den andre grannen ska ha fått höra att JJ's mamma skulle hämta henne för att åka till donken, kan det vara sanning?

Säger inte reporten till arbetskompisarna i Stockholm i slutet att JJ sagt att kompisen hämtas upp under tiden dom åker till MCD?
Annars hörde jag fel.
Först sa hon iaf till grannen att hon väntar på sin mamma som ska skjutsa till MCD och hon ska handla mat åt dig och kompisen.
Däremot köper hon bara lite mat som troligtvis är bara till henne själv .
Killen i röda Audin talar hon bara med typ en minut sen hoppar hon in i grannens bil och dom åker hem.
Citera
2022-10-28, 16:11
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Börjat fundera på det här med att TTs mobiltelefon ska ha hittats i JJs lägenhet (obekräftade uppgifter än så länge). Varför har man offrets mobiltelefon kvar i sin lägenhet om man lagt ner tid på att gömma kroppen? Det går stick i stäv med uppgifterna om att TT ska ha setts vid Nydalarondellen efter 03 på snapkartan (också obekräftade uppgifter).

Får inte ihop det logiskt.

Lögner eller rykten är det nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in