2022-10-28, 15:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Felkod 410 på Aftonbladet avpublicerad enligt önskemål från personer som var omnämnda
Mir*am märkte hur hon framstod i artikeln eller åtminstone hur normala människor ser på sådant vidrigt beteende. Synd bara att hon fortsätter på Facebook.
Citera
2022-10-28, 15:28
Medlem
Från podden
När grannarna frågade sa hon att hon väntar på sin mamma som ska skjutsa henne till MCD då erbjöd grannen skjuts i stället
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Varför kollar man igenom MGM snapchat nu? Borde inte det vara en utredningsåtgärd som man gör de första dagarna efter ett gripande? Samma gäller med att kolla igenom övervakningskameror.

Varför har polisen varit så seg med sånt i det här fallet?

Hur enkelt är det för polisen att låsa upp en telefon om ägaren inte vill berätta vad det för kod? Har dålig koll på tekniken där, har ju hört talas om fall där det tagit jättelång tid eller knappt alls, men det kan ha varit något särskilt just de gångerna.
Citera
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Du har det inte lätt. Svårt med instruktioner. Knullat har du aldrig gjort heller, hoppas du får göra det snart då din lilla idiot. Det är jävligt högljutt, men det vet inte du, för du är upptagen av att stava rätt. Men grannar skiter i sånt, för alla knullar och man stör helt enkel inte sånt. Nångång när du blir vuxen fattar du det.
Hej då, nu skiter du i att svara på mina inlägg.

Sex behöver inte alltid vara högljutt din jävla pajas!! Har du tänkt på det??
Senast redigerad av Vladimir-Suckmeoff 2022-10-28 kl. 15:43.
Citera
2022-10-28, 15:29
Bannlyst
Här är länken som fungerar till podden försvunnen, är gratis!
https://pod.space/forsvunnenfallettove/vad-har-hant-med-tove
Citera
2022-10-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Mir*am märkte hur hon framstod i artikeln eller åtminstone hur normala människor ser på sådant vidrigt beteende. Synd bara att hon fortsätter på Facebook.
Jag tror inte Anna är Miriam? Inte det minsta lika händer hår storlek käke axel glasögon?
Jag har min version av Anna klar sen länge.
Citera
2022-10-28, 15:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jussom
Från podden
Grannarna frågar hur det är fatt när hon kommer i trappan.
Min kompis är lite berusad och föll i lägenheten.
Vilken bra förklaring hon hade. Uppenbart skyldig till något om det stämmer att hon sa så.
Citera
2022-10-28, 15:32
Medlem
Finns det någon uppgift eller någon som vet varför TT och JJ bråkat och varit osams. På nattklubben och även tidigare? Det skulle vara intressant att veta varför dom varit osams. Är det bara så att det är två starka och olika personligheter som inte kommer överens om något alls eller är det nåt mer specifikt?
Citera
2022-10-28, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Jag tror inte Anna är Miriam? Inte det minsta lika händer hår storlek käke axel glasögon?
Jag har min version av Anna klar sen länge.
Då finns det två stycken JJ anhängare som beter sig som svin. Möjligt, förstås.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedkaparen
En kan ta bilen och en kan cykla så möts man i korsningen vid järnvägsviadukten på torngatan.
MP sökte utåt Tångeda och innan Eckerda i söndags.

Åkte vägen idag, tog 2 minuter för att komma upp till Hällingevägen och då stannade jag för att släppa över en liten tjej vid ett övergångsställe och låg bakom en traktor en bit.

Detta område har det alltså inte genomförts några sökningar i? Skulle ju stämma med masten också beroende på vad som bekräftats med mobilen?
Senast redigerad av EyBro 2022-10-28 kl. 15:35.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyLagun
Jag lyssnar på podden nu. Kan skriva en sammanfattning efteråt ifall det sägs något nytt/intressant

Ok. Gör gärna det.
Citera
2022-10-28, 15:34
Medlem
algenurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Efter telefonsamtal med en granne i huset till JJ har jag dessa uppgifter.

1 Grannen känner en kusin till TT och säger att telefonen HITTADES KVAR i bostaden.
2 Polisen har genomsökt hela fastigheten även vindsutrymmet.
3 Det var grannen under JJ lägenhet fadern i familjen F. K ornasan som var upp och knackade på dörren.
4 Det var ena sonen i den familjen K ornasan som skjutsade JJ till McD.
5 Tyst i huset brukar det aldrig vara.
6 Grannarna diskuterar händelsen med varann de förstår heller inte hur TT försvann ur huset.

Sedan uppgifter att Iphone inte kan tömmas på uppgifter, vilken telefon TT hade?
Om telefonen hittades i lägenheten hur är det med uppgiften att den kopplades upp senare på natten norrut?

Lyssnade just på podden "Försvunnen" på Naudio. Detta inlägg bekräftades i podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in