Citat:
Låter smidigt. Fungerar de även om man har gasolgrill
Citat:
Haha nej jag är inte stadsbo, spelar inte paddel och kör ingen suv.Lövblås? 😂 är du stadsbo eller? Spelar du paddel också?! Kör ”SUV” kanske?
Nä, lövblås är nog den dummaste uppfinning som gjorts. Totalt meningslös.
Löven försvinner av sig självt förstår du, och blir mumma till allt mikrobiologiskt liv i gräsmattan. Men sånt tänker väl inte du på, du stadsbo, där du sitter i din SUV påväg för att spela paddel 🤣 och som måste blåsa bort alla löv från din gräsmatta annars tittar grannarna surt på dig.
Nä, lövblås är nog den dummaste uppfinning som gjorts. Totalt meningslös.
Löven försvinner av sig självt förstår du, och blir mumma till allt mikrobiologiskt liv i gräsmattan. Men sånt tänker väl inte du på, du stadsbo, där du sitter i din SUV påväg för att spela paddel 🤣 och som måste blåsa bort alla löv från din gräsmatta annars tittar grannarna surt på dig.
När det är mycket löv som inte hinner förmultna kväver de gräset. Och nej ja bryr mig inte om vad mina grannar tycker om min tomt. Dom klipper dessutom knappt gräset så tror inte dom bryr sig hur det ser ut hos mig.
Citat:
Låter bra!
Citat:
Ja bor också på landet men tyvärr mitt emellan några grannar. Hade varit skönt att göra som dig att bara blås över allt på andra sidan.