Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-10-28, 12:59
Medlem
Finns risk att tjockisen kommer till final. Garanterat sammanslagningen.Hon utgör inget hot för någon. Därför vill alla ha kvar henne, inkl Alex. Att hon inte tar hemlig immunitet visar att hon även är dum!
Starka killar och tjejer åker först. De halta, lytta och paktarna tar sig vidare. Ulf kan åckså gå långt, helt ofarligt.
2022-10-28, 13:17
Medlem
Wenywenywos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Fina.....hon har ju läppar så hon ser helt sjuk ut. Skulle säga att dom matchar varann. Men är inte Valle gift och har barn?
Valle är inte gift men han har en dotter.
2022-10-28, 13:37
Medlem
Wenywenywos avatar
Tråkigast i år måste väl ändå vara mascara-Linda (som redan åkt ut), Greta, Andreas, Sofia och Homayon. Med Greta får jag känslan av att hon förväntar sig att komma långt i tävlingen oavsett, bara för att hennes mamma vunnit Robinson. Andreas och Sofia har jag haft svårast att komma ihåg namnen på, det säger väl någonting i alla fall... Homayon, allmänt slätstruken till en början, men blev ändå positivt överraskad av att han vågade öppna munnen till slut och säga ifrån ang. Pelles kommentarer.
2022-10-28, 14:20
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wenywenywo
Tråkigast i år måste väl ändå vara mascara-Linda (som redan åkt ut), Greta, Andreas, Sofia och Homayon. Med Greta får jag känslan av att hon förväntar sig att komma långt i tävlingen oavsett, bara för att hennes mamma vunnit Robinson. Andreas och Sofia har jag haft svårast att komma ihåg namnen på, det säger väl någonting i alla fall... Homayon, allmänt slätstruken till en början, men blev ändå positivt överraskad av att han vågade öppna munnen till slut och säga ifrån ang. Pelles kommentarer.

Pelle visade riktiga översittartendenser när Homayon kritiserade honom och försökte med nån härskarteknik. Synd att Homayon inte riktigt klarade att argumentera mot honom. Men Pelle blev riktigt otrevlig där mot Homayon. Pelle är inte van vid att nån vågar säga ifrån. Riktigt otrevlig typ.
2022-10-28, 14:26
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Blir mer och mer irriterad på Valle. Han anser att han regerar det laget helt. Nån gång sa han att "Kris får vara kvar ett tag", som om det är nåt som han bara kan bestämma sig för. Tror nog att det finns flera i det laget som skulle vilja se Valle utröstad. Väldig tur för honom att han lyckades med prickskyttet den här gången. Annars har han ju inte presterat så bra i tävlingarna. Men några verkar han lyckas prata omkull med sitt skryt och sitt reflexmässiga skyllande på andra när han själv begår fel och misstag.

Pelle lyckades ju också skylla på de andra, han som lyfte fram sig själv som en säker prickskytt eftersom han ju var nästan nånting i yxkastning. Det var nåt om att tvingas ställa in siktet igen efter att det blev en lucka i leveranserna av bollar. Naturligtvis bara skitsnack. Men det är bra att ha nåt att skylla på.
2022-10-28, 14:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Pelle visade riktiga översittartendenser när Homayon kritiserade honom och försökte med nån härskarteknik. Synd att Homayon inte riktigt klarade att argumentera mot honom. Men Pelle blev riktigt otrevlig där mot Homayon. Pelle är inte van vid att nån vågar säga ifrån. Riktigt otrevlig typ.

Skoj att det äntligen börjar skava lite i lagen. Har varit alldeles för mycket gulligull. Scenen fick mig att tänka på den främsta sammandrabbningen genom de senaste fem åren av Robinson - den mellan Raymond & Mattias/Cruise. Otroligt klipp på alla plan; härskarteknikerna, citaten, stämningen, karaktärerna, gruppdynamiken.

https://www.youtube.com/watch?v=P-d-n3F5tmk
2022-10-28, 15:37
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skoj att det äntligen börjar skava lite i lagen. Har varit alldeles för mycket gulligull. Scenen fick mig att tänka på den främsta sammandrabbningen genom de senaste fem åren av Robinson - den mellan Raymond & Mattias/Cruise. Otroligt klipp på alla plan; härskarteknikerna, citaten, stämningen, karaktärerna, gruppdynamiken.

Såg inte säsongen 2020 så jag slog upp den och noterade att Raymond inte kom så långt med hjälp av sina härskartekniker. Slutade som nr 16 och Nina som 15 medan Mattias blev 5:a, så deras försök lyckades tydligen inte särskilt bra.

Det är ju alltid frågan när skitstövlar genomskådas. Men jag antar att produktionen vill få dem att leva så länge som möjligt så att det blir konflikter, för det anses tydligen som bra TV. Visst kan det vara lite skav, men jag står inte ut med narcissista kräk, översittare o.dyl.
2022-10-28, 16:03
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:

va tider när RobinsonsRobinson deluxe va med Carl Hamilton!
2022-10-28, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
va tider när RobinsonsRobinson deluxe va med Carl Hamilton!

Hoppas han kommer som en joker...tv underhållning när den är som bäst
2022-10-28, 16:15
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:

Ojojoj, säga vad man vill men "det var bättre förr".
Carl Mikael Hamilton och den där grinsillen som var med två gånger (minns inte namnet) kanske var värre än Raymond. Men annars sitter han tryggt på min tron som Robinsons största idiot.
2022-10-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Ojojoj, säga vad man vill men "det var bättre förr".
Carl Mikael Hamilton och den där grinsillen som var med två gånger (minns inte namnet) kanske var värre än Raymond. Men annars sitter han tryggt på min tron som Robinsons största idiot.

BRA TV va det!!!!!!!!!!!
2022-10-28, 16:35
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
BRA TV va det!!!!!!!!!!!
Jahahaadu.......
Nick hette den där skitstöveln som om paddlande andra säsongen men det slutade mad att han satt och grinade och ville hem. Han kanske skall tävla i kategorin "största egot utan backup" där också Valle är med såklart.
Men största idiot är det svårt att utmana Raymond och Carl Mikael.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in