Är otroligt irriterad på Valentino. Verkar vara en besserwisser deluxe. Klarar inte av sådana människor. Liksom Pelle Plutt och kroppsbyggaren Alex som utger sej för att vara en som bryr sej enormt mycket om sina lagkamrater. Jävligt ful fisk!
Alla bara gnäller. Men herregud...varför söker man till den här dokusåpan egentligen? Folk måste ju vara riktigt pengakåta. De måste väl för faen veta vad som gäller? Eller!?
Efter en lång tids sökande har jag nu funnit. Svaret fanns, tro det eller ej i föregående Robinson-tråd - där du också hade avslöjat vinnaren, vilket tydligen var;
Hur sjukt är det inte att fina Julie förälskat sig den korkade psykopaten och osympatiske narcissisten Valle?? Kan någon förklara? Den minst intelligenta av killarna men den som pratar mest? Why? Det är så patetiskt genomskinligt att det Valle ofta anklagar andra för säger långt mer om honom själv. Han har självinsikt sämre än en treåring! Så pinsam. Fler som reagerar så på Valle?
För övrigt: varför berättade aldrig Nathalie för resten av laget att hon erbjudits hemlig immunitet men tackade nej för att få den större påsen mjöl till laget? Hon hade ju massor att vinna på det? Eller finns det viktiga extra-regler som produktionen inte delar med sig av och som tittarna aldrig får veta? I sådana fall underbetyg till produktionen. Blir plotholes utan dess like för oss tittare då.
Fina.....hon har ju läppar så hon ser helt sjuk ut. Skulle säga att dom matchar varann. Men är inte Valle gift och har barn?
Varför finns det inga kärringar med i år? inga 40 åringar, inga 50 åringar
Bara 20 & 30 åringar, det säger något om tv4'as nya kvinnosyn
Valentino anser att hon gjorde ett bättre jobb när det kommer till socialt minne, men
det har inget med hans personlighet eller kognitiva förmåga att göra
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-10-27 kl. 19:52.
Valle och Ulf har en kanal där de kommenterar avsnitten för den som är intresserad https://www.youtube.com/watch?v=PBhNV-0x6kw (Spoiler: Valle är den gode beskyddaren som håller tillbaka ondskan, Kris &LO)
Tydligen så tog låsanordningen (knep och knåp-knuten) på kistan i söndagens avsnitt en halv dag att lösa. Nån som vet exakt vilken typ av knep och knåp-knut det var?
Ulf är min favorit.
Jag hoppas Ulf får vara kvar länge.
Hoppas inte han börjar pakta.
Ulf känns genuin ,
Ulf eller Isabella får gärna vinna.
Gillar henne också.