2022-10-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
Hon som sticker ut huvudet heter C*milla St**n och är släkt med Lo*ise St**en, som i sin tur är ihop med denna Jesp*er som
Säljer den silvriga BMW-n

Exakt.. säkert hon som är ” Anna” hon vet nog vad hennes vänner gjort..
Citera
2022-10-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viva-t
Ja "Anna" eller ej, så verkar ju även denna tjej tycka synd om förövarna och inte en tanke på Tove där heller.

Född 94
Citera
2022-10-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar4321
Nej, det är inte "Anna"

Tror det mer ser ut som camill* ste*n i skåpbilen

*a *e
Citera
2022-10-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emlan78
Hon som sticker ut huvudet heter C*milla St**n och är släkt med Lo*ise St**en, som i sin tur är ihop med denna Jesp*er som
Säljer den silvriga BMW-n

Det var ju intressant! Det är ju viktigt i detta sammanhang då den BMW sågs vid mcd och dessa killar JJ pratade med . Visst ser man nån man känner på parkeringen hälsar man ju så egentligen inte så konstigt . Men tycker absolut dessa namn inte ska glömmas bort i tråden
Citera
2022-10-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingoarnes
Vädjar till alla seriösa som skriver här inne...sluta mata trollen nu, det är det dom vill ju :-) Ignorera och prata om fallet istället.

En sak som jag tycker är något märklig är att det är så otroligt tyst ifrån polisen, jag skjuter lite ifrån höften här men är det så att man jobbar på ytterligare misstänkta här eftersom det är så tyst, det brukar alltid sippra fram uppgifter i andra fall men här är det locket på..
Tror helt klart dessa 2 flickor är rätt personer som är häktade men har själv väldigt svårt att tro att dessa på egen hand lyckats gömma kroppen.

Jag tror absolut att det är andra som hjälpt tjejerna att få TT att försvinna. Tyst från polisen så andra inte undanröjer bevis osv..
Citera
2022-10-28, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspastill
Jag tror absolut att det är andra som hjälpt tjejerna att få TT att försvinna. Tyst från polisen så andra inte undanröjer bevis osv..

Nej så här tyst från andra i Vetlanda har det aldrig varit . Lär vara många som vet mycket mer om vad som hänt och sett dem ute osv .
Vänner till vänner osv . Jätteskumt
Citera
2022-10-28, 10:32
Medlem
C.Ps avatar
Ja, "Anna" borde vara "Miri*an" då hon är född 94 så är man ju 28 år...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thehonestswede
Fast det stämmer ju inte riktigt. Den misstänkt hade ju dessutom, bekräftade/misstänkt ouppklarade, affärer (ett lån från henne till honom) med Amela.

Det var dessutom ett synnerligen udda möte som han hade med Amela. Både sett till tidpunkt och plats.

Och den förklaring han uppgav, att han hade släppt henne in the middle of nowhere mitt i natten, lät ju inte som övertygande

Så varför släpptes GM? På vilka grunder?
Citera
Medlem
Viva-ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Född 94

Ja, alltså 28 år. Även kompis med JJ på FB.
Citera
2022-10-28, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Kan det vara så att man har drogtestat JJ och MH? Och fått positivt svar på det.

Så kan det absolut vara, men eftersom bara JJ ska göra den (om jag inte förstått fel) så bör det endast varit JJ som varit narkotikapåverkad och inte MH.
Tänker att det även kan vara så att vittnen gett uppgifter om JJ problematik med detta, vilket då kan ligga som grund för att polisen vill kolla upp det.
Citera
Medlem
C.Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Det var ju intressant! Det är ju viktigt i detta sammanhang då den BMW sågs vid mcd och dessa killar JJ pratade med . Visst ser man nån man känner på parkeringen hälsar man ju så egentligen inte så konstigt . Men tycker absolut dessa namn inte ska glömmas bort i tråden

Är det bekräftat att det är den BMW som ligger ute på annons är den BMW som setts vid mcds?
Citera
Medlem
Viva-ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.P
Ja, "Anna" borde vara "Miri*an" då hon är född 94 så är man ju 28 år...

Exakt och kompis med JJ på FB. Men oavsett, så var hennes kommentar osmaklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in