Citat:
Ursprungligen postat av
extranode
SPEKULATION kring medlurande av MH
Intrycket man får här är ju att JJ är manipulativ.
Jag vet ju inte om MH är någon genomsnäll person heller, men..
Skulle ett sätt att säkerställa MH:s heliga delaktighet vara detta:
Deras plan är att droga T.. MH har fått instruktioner av JJ om hur mycket 'drog' hon ska använda i en drink åt T.
Innan T får den spetsar dock JJ ytterligare.. till dödlig dos!
Sedan när T börjar flippa totalt säger JJ till MH
-Hur jävla mycket tog du?? Hon håller ju på att dö för fan!
..MH är fast och kan inte baila ur längre, även om hennes insats var tänkt att vara relativt mild från början?
Jag har följt detta sen start och har som många andra klurat och funderat på många olika alternativ. Så jag spekulerar.
Jag är alltså nu inne på samma spår som dig, ifall T kanske blev drogad till döds. Dock kvarstår dunsarna, men som iofs kan vara från något man förberett.
Men jag tänker, skulle det kunna vara så att man fått i henne den höga dosen drog i JJ lähenhet och att man sedan gått ut med henne innan hon däckat. Sen har JJ stuckit till McD och MH har tagit hand om T så länge.
Tänker såhär, för då skulle de vinna lite tid, skulle slippa risken att liklukt skulle bli kvar i lägenheten, samt att man slapp bära ner kroppen från lyan.
Men vart de sen gömt T (och med hjälp eller inte) kan/vill jag inte ens spekulera om.
Vete 17. Det hela känns så otroligt skumt. Speciellt med så lite info som man hittills fått.