Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Hur då? Genom att bomba resten av planeten till stenåldern om de (vid olika tillfällen) inte lyder USA:s minsta vink?
Ukraina är en korrupt bananrepublik med en fullständigt hopplös politisk ledning. Ju snabbare de neutraliseras desto bättre.
Ja, det är ju förstås ett alternativ...
Samtidigt så är USA inte bara våld. USA har ett betydligt större kulturellt kapital och så kallad "soft power" än vad Ryss(mongo)land har.
Ja, jag har hört så många gånger nu att Ukraina är korrupt och dåligt och borde krossas m.m. Ändå så har de krigat tappert i åtta månader nu för att försvara sitt korrupta skitland. Inte som de degenererade Flashback-mongona här på forumet som ibland slänger ur sig kommentarer som "jag skulle aldrig försvara detta fucking multkultiglobohomo-Sverige, blir det krig flyr jag utomlands" och dylikt. Ni är samhällets bottenskrap. Finns väl några sådana i Ukraina också, kantänka.
Ryssvänlig ukrainsk motsvarighet till foliehatts Flashback-mongo: "Vad bra att ni är här. Jag håller stenhårt på moder Ryssland, ska ni veta. Död åt väst och deras lakejer i Kiev!!!"
Ryskmongolisk militär befälhavare: "Vad bra att du känner så. Du är härmed rekryterad till folkmilisen i LPR/DPR. Vi kommer nu att utrusta dig med lite gammal skit från andra världskriget. Det kommer bli en ära att få strida sida vid sida med dig, lojala medborgare och patriot."
Ryssvänligt mongo: "Va?! Men NÄÄÄ...?! Så kan ni väl inte göra...?!".