2022-10-27, 19:39
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är alldeles uppenbart, 155 gäddor och första gången för alla, sure
Vad det spelar för roll? Jo det spelar den rollen att de andra gånger som de inte träffat Dumpet träffat ett riktigt barn att förgripa sig på.
Det är möjligt att det är första gången för många av dem, det att de lyckats boka ett möte. Att det skulle vara första gången de försökt är däremot osannolikt, men kan så vara för någon enstaka gädda.
Citera
2022-10-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Tonåringarna har oxå varit barn.

Tyvärr

Jaa, och om de nu inte är barn, så är det ju med stor sannolikhet inte drabbade idag, så varför skulle deras existens påverka hennes val av livspartner. Om vi nu ens förutsätter att hon sett någon risk för dessa barn tidigare.
Citera
2022-10-27, 19:47
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ja han är skriven på en adress med många lastbilar och paket. Vi skrev och bollade lite om det i förrgår i några inlägg, med start av Steven.badboy i detta inlägg och framåt:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Åh fan! Det låter bekant nu när du skriver det! 🤦‍♀️
Ber om ursäkt för min oavsiktliga upprepning samt det faktum att jag missade att adressen är en sk Poste Restante-adress.
Citera
2022-10-27, 19:47
Medlem
Citat:
Nej det är inte den enda orsaken vi kan veta, genom att de skulle vara dömda.
Åtskilliga är de gäddor som hävdat att det är första gången fastän de i åratal hängt på barnsidor och även varit i kontakt med flera fiskare. Det höjer oddsen att de även varit i kontakt och haft träff med riktiga barn.
Gör dig inte dum nu.
Det är uppenbart att de ljuger för att rädda sitt skinn.
Hur många barn har du haft kontakt med och träffat?
Säg inga

Odds är också antaganden. Sedan kan givetvis odds påverka trovärdigheten i odds. Men sannolikhetsläran är fortfarande just läran om sannolikhet, inte läran om att saker inträffar.

Vad skulle det påverka om jag har träffat 100 ungar?? Eller om jag dagligen har sex med tre 13-åriga blonda tjejer i blåa string? Om du faktiskt ger ett svar på det där som jag betraktar som bra, så ska jag givetvis svara helt ärligt på din fråga. Men jag ska vara helt ärligt att jag börjat tröttna på att vissa saknar den intellektuella nivån att ni ska behöva jämställa berättigad oro inför ett olagligt fenomen, som vi genom historien sett flera gånger vad det lett till, med en psykisk störning som ger en dragning mot barn.

För mig är det helt enkelt mer logiskt att vara mot den olagliga bloggen, än att det bara är pedofiler som är mot Dumpen.
Citera
2022-10-27, 19:48
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Varför skulle hon behöva försvara vem HON väljer att vara ihop med?? Varför har någon annan ens något att göra med den saken??

Om han nu söker barn för sex, så lär ju knappast ungar på 19 och 23 leva speciellt farligt vad jag kan förstå, vilket gör att den uppgiften helt saknar relevans.
Han skriver i chatten att varit med en tjej tidigare som var 20 år. Så han har bevisligen intresse för den åldersgruppen också. Sen behöver du inte lägga energi på att försvara henne utan det var bara en reflektion jag hade. Vad som driver en person att stanna kvar i ett sådant meningslöst förhållande. Fullt av lögner, otrohet, sexmissbruk och kriminalitet. Finns ju inget att bygga en framtid på.
Citera
2022-10-27, 19:50
Medlem
Citat:
Så det där med rättspsyk ska vi lägga ner?? Varför försöka vårda och få folk att återgår till samhället, när de på grund av sjukdom begått ett fel. Ska vi kanske istället för RPV börja köra speciella läger med gasduschar??
Ja på obotliga pedofiler är det väldigt frestande.
Vet de som jobbar på rättspsyk och har svårt att få pedofiler att komma och äta middag för att de är fastklistrade vid Bolibompa 🤮
Citera
2022-10-27, 19:57
Medlem
Citat:
Du är riktigt riktigt sjuk.

Joo, folk brukar ju gilla att påpeka det.
Och ändå har ingen ens försökt förklara varför man skulle behöva jämställa ett motstånd mot Dumpen med en pedofil dragning. Utan varje gång man blir ombedd att försöka besvara det, så blir det personangrepp eller bara tystnad. Om ni inte har ett bra svar på den frågan, så kanske det är dags att lägga ner det tämligen värdelösa argumentet någon gång??
Citera
2022-10-27, 20:02
Medlem
Citat:
Joo, folk brukar ju gilla att påpeka det.
Och ändå har ingen ens försökt förklara varför man skulle behöva jämställa ett motstånd mot Dumpen med en pedofil dragning. Utan varje gång man blir ombedd att försöka besvara det, så blir det personangrepp eller bara tystnad. Om ni inte har ett bra svar på den frågan, så kanske det är dags att lägga ner det tämligen värdelösa argumentet någon gång??
Så din lösning är att lägga ner det du inte har mental kapacitet att förstå?
Tycker du ska söka hjälp att acceptera att den här världen är obegriplig för dig.
Hoppas någon tar fast dig och låser in dig så du inte förstör barn.
Citera
2022-10-27, 20:03
Avslutad
Citat:
Så det där med rättspsyk ska vi lägga ner?? Varför försöka vårda och få folk att återgår till samhället, när de på grund av sjukdom begått ett fel. Ska vi kanske istället för RPV börja köra speciella läger med gasduschar??

Ja – det bleve ju mycket enklare för dumplingarna då. Swisharna skulle skyrocketa (ursäkta svengelskan)...
Citera
2022-10-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ja på obotliga pedofiler är det väldigt frestande.
Vet de som jobbar på rättspsyk och har svårt att få pedofiler att komma och äta middag för att de är fastklistrade vid Bolibompa 🤮

Fast du vet, på RPV sitter inte bara pedofiler, det vanligaste där inne är missbrukare. Därefter finns det ganska många pyromaner, ej drogutlösta psykoser, sedan efter de grupperna, så brukar de där pedofilerna komma i antal. Missbrukarna har en enorm risk att råka ut för återfall, pyromanerna vet jag inte riktigt hur det ser ut med, om vi ser på gryningspyromanen får vi nog säga ganska hög, ej drogutlösta psykoser är kanske inte så hög återfallsrisk.

Så varför vill du inte avrätta missbrukande våldsamma personer för?? Skulle säga att någon som tagit en bil rakt in i en folkmassa har en högre antal drabbade offer, i varje fall risken för det. Pyromaner drabbar folk som fan, åter med gryningspyromanen, så snackade vi väl flera 100 ganska direkt drabbade hörde jag.
Varför är det bara pedofilerna som ska få avrättas för?

Sedan kan säkert det du har berättat hänt på rättspsyk, men jag har mycket svårt att se varför det skulle vara just pedofilerna som hamnat framför Bolibompa. Det skulle ju vara som att säga att en heterosexuell utan pedofil dragning har svårt att slita sig från Aktuellt, för att det ger en sexuell njutning.
Citera
2022-10-27, 20:09
Medlem
Citat:
Hoppas någon tar fast dig och låser in dig så du inte förstör barn.

Och så är vi här igen, varför skulle ett motstånd mot Dumpen innebära att jag har någon slags kontakt med barn överhuvudtaget??

Och för att bespara oss båda, om du inte kan svara på det (den här gången heller), skit i personangreppet. Jag lever hellre med att bli utan svar, än att behöva stå ut med något klent desperat personangrepp. Jag förstår att ni i livets hårda skola:s rökruta inte fick lära er att debattera, och det är okej för oss andra.
Senast redigerad av Kommer-vara-anon 2022-10-27 kl. 20:12.
Citera
2022-10-27, 20:22
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Det är möjligt att det är första gången för många av dem, det att de lyckats boka ett möte. Att det skulle vara första gången de försökt är däremot osannolikt, men kan så vara för någon enstaka gädda.
Det spelar ju ingen roll. När de chattar med vad de tror och är barn och när de möter upp Dumpen så har de tagit klivet från passiva ofarliga till aktiva som söker offer.
Skulle det vara första gången som någon tog det steget - vilket jag betvivlar - så har de avslöjats tidigt. Det är ju där man önskar alla avslöjades - innan de hinner skada ett barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in