Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Ja på obotliga pedofiler är det väldigt frestande.
Vet de som jobbar på rättspsyk och har svårt att få pedofiler att komma och äta middag för att de är fastklistrade vid Bolibompa 🤮
Fast du vet, på RPV sitter inte bara pedofiler, det vanligaste där inne är missbrukare. Därefter finns det ganska många pyromaner, ej drogutlösta psykoser, sedan efter de grupperna, så brukar de där pedofilerna komma i antal. Missbrukarna har en enorm risk att råka ut för återfall, pyromanerna vet jag inte riktigt hur det ser ut med, om vi ser på gryningspyromanen får vi nog säga ganska hög, ej drogutlösta psykoser är kanske inte så hög återfallsrisk.
Så varför vill du inte avrätta missbrukande våldsamma personer för?? Skulle säga att någon som tagit en bil rakt in i en folkmassa har en högre antal drabbade offer, i varje fall risken för det. Pyromaner drabbar folk som fan, åter med gryningspyromanen, så snackade vi väl flera 100 ganska direkt drabbade hörde jag.
Varför är det bara pedofilerna som ska få avrättas för?
Sedan kan säkert det du har berättat hänt på rättspsyk, men jag har mycket svårt att se varför det skulle vara just pedofilerna som hamnat framför Bolibompa. Det skulle ju vara som att säga att en heterosexuell utan pedofil dragning har svårt att slita sig från Aktuellt, för att det ger en sexuell njutning.