Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Helvete vad många ni gaddat ihop er... Är det en öm punkt?
Dags att försvara moderlandet USAs färger?
Vi pratar inte om att det är endast ex civila organisationer typ WHO som är inblandade utan just amerikanska försvarsdepartementet... vid den Ryska gränsen.
Fundera nu om det var omvänt... Ryska försvarsdepartementet hjälper 46 Mexikanska BioLab med säkerheten kring Biovapen.
Visst är den fin?
Men då kan vi konstatera 3 saker:
1. Det finns 46 BioLab
2. USA's försvarsdepartement är involverad i samtliga
3. Stor sannolikhet för Biovapen i dessa lab (du bekräftar det ovan)
.. kom igen nu.. sista rycket innan ni går hem för dagen!
Gaddat ihop? Vilka? Jag är JAG.
Nej, jag försvarar ingenting, varken USA, Sverige eller gud fan han själv om de påvisar en FAKTISK felaktighet. Så tag du och skit ett stort stycke i om jag råkar vara amerikan eller inte. Skillnaden är att jag åtminstone är civiliserad och dessutom har lite insikt i vissa utav idiotierna som du presenterar högljutt här. Se dig själv i spegelen så skall du få se att ditt användande utav "shills" och "bro" inte riktikt existerar utanför Bronx längre. VÄX upp din stackars importerade varböld i det vackra Sverige.
Mexicanska labb varken vill eller behöver använda sig utav rysk hrrrm hrrrrm expertis i sina MEDICINSKA labb. Detta har de ett samarbete med USA i sedan 1923. Och vet du vad - Inget av de labben producerar biovapen för att kunna förgöra Canada eller puerto Rico. SIGH
1. Ja, vi kan konstatera att Ukraina har kvar 46st FUNGERANDE och kontrollerade laboratorier för MEDICINSKT och HUMANITÄRT syfte. Som ALLA andra länder har! Det skall du vara jävligt tacksam för och inget annat. Dessutom skall du vara jävligt tacksam för att de är under kontroll utav CIVILISERADE länder och INTE sekundära råtthål som Irak. Du har ju svart på vitt vad dessa sekundära rövhål till länder gör med sin kunskap inom biokemi
2. Nej! DOD har INGET att göra med inblandning i dessa utan ENDAST en finasiär samt kontrollerande myndighet för de ANDRA ORGANISATIONERNA som utför kontrollerna för att laboratorierna skall godkännas som medicinska eller utdömas som ICKE sådana. Allt annat är din korkade lilla valnöt som hittar på. Jag kan säga dig att Sverige liksom MEXICO har full medverkan och insyn i dessa kontroller. ÄVEN RYSSLAND eftersom att de är/var med i detta framtidsprogram för att eliminera biovapen. Lär dig läsa ok....på annat än Urdu
3. Bekräftar jag vad? Ovan? När? Sitter du och drar maggots ur min röv för att du är hungrig eller bara för att du inte klarar av att hålla dig till saklig OCH presenterad fakta??? Lägg av med ditt jävla spammande nu. Du är uppenbarligen så korkad att du inte bara missar att läsa dina egna länkar, utan dessutom inte ens förstår dina egna inlägg här. Det som är bekräftat här, utav mig men med dig som verktyg, är att du är fullständigt ovetande om allt annat än falafeleln pris nere på hörnet samt ditt månatliga ansökande om bidrag för ditt uppehälle. Stackars Sverige.....synd och skam