Ny här

Känner T ngn i huset där cykeln anträffades? Tänkte hon kanske gick dit från JJ:s lägenhet utan cykel för att det är så nära för att träffa ngn, gå hem till ngn. Därför cykeln kanske stod kvar där efter JJ kom tillbaka från mcd. Sen kanske hon hämtade cykeln senare under morgonen.
Finns mycket teorier om vad som kan ha hänt. Eller att hon ringde pojkvännen som kom och mötte henne i en bil för det var dåligt väder typ och åkte iväg för att prata och lämnade cykeln kvar hos JJ. Sen hände nåt och pojkvännen åkte tillbaka å flyttade cykeln så det skulle se ut som att hon tagit sig därifrån för egen maskin.
Ja spånar man finns det många scenarion. Mycket kan ha hänt!
Enligt statistik som jag förstått det ,att om det är en våldsbrott är det en som står i nära relation med offret som utfört det eller den som offret senast hade kontakt med. Här är ju pojkvännen både en I nära relation OCH den som senast hade kontakt med offret över telefon. Ingen vet vad som sades i det samtalet utom pojkvännen och T.
Angående påsen i cykeln kan det ju vara jj:s påse som hon hade lagt i T:s cykelkorg så hon slapp bära den när de gick tillsammans till JJ:s lägenhet. Eller kan det bara vara en påse som man sätter på sadeln när det regnar ute.
Jag vet inte vad jag ska tro.