2022-10-27, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Åkte precis förbi Föreda kvarndammen, där stod polisen på rastplatsen och gick även runt med hund i skogen/diket vid vägen.

Ligger detta nära Illharjen?
Citera
2022-10-27, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brookbank
Mängder av fall!! Få höra ett fall där TVÅ tjejer i 20 års åldern utan brottsregister, tiger förhör ut och in utan att bryta ihop!!

Vad säger att de tiger?
Vad säger att de inte brutit ihop?
Detta ske utan att vi för den sakens skull behöver ha hittat en kropp än.
Citera
2022-10-27, 14:24
Medlem
https://www.vetlandaposten.se/2022-10-27/uppgifter-polisen-ska-ha-sparrat-av-omrade-utanfor-vetlanda
Citera
2022-10-27, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brookbank
Sluta trolla din pajas 🤡🤡🤡
Instämmer! Inte ett ljud efter de inlägget!!! Så meningslös
Citera
2022-10-27, 14:25
Medlem
Citat:
Åkte precis förbi Föreda kvarndammen, där stod polisen på rastplatsen och gick även runt med hund i skogen/diket vid vägen.
Kanske behövde rastas?
Citera
2022-10-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Det har skrivits att han kollade vattennivån flera gånger om dagen. Eftersom den kan skifta även om det är helg, utgår jag ifrån att han kollade även då.

Jag vet inte varför de skulle vattennivån just där ens en gång om dagen, Emån är sammanlagt 220km lång och jag har aldrig hört att det skulle vara något särskilt med just detta området. Finns dessutom enklare ställen att mäta på i närheten.
Citera
2022-10-27, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pullarn69
https://www.vetlandaposten.se/2022-10-27/uppgifter-polisen-ska-ha-sparrat-av-omrade-utanfor-vetlanda
Smart tidning som citerar Expressen istället för att lyfta på.röven och köra och kolla? Lokaltidning dessutom 🤦‍♀️
Citera
2022-10-27, 14:26
Medlem
Vad har man för utbildning om man jobbar med vattendrag och att mäta vattennivåer? Biolog?
Citera
2022-10-27, 14:27
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myday1997
Fast gärningsmän söker sig nästan alltid till områden de känner väl när de ska göra sig av med någon, så det är inte alls osannolikt - tvärtom väldigt vanligt

Jag skrev inte det är osannolikt, utan att det är korkat. Nej det håller jag inte med om att det skulle vara vanligt. Oftast dumpas kroppen så långt bort som möjligt i den mån det går. Bor man på landet så känner man till varenda skogsväg som finns i princip. Att hon skulle begränsa sig till sin Pappas område tror jag inte.
Citera
2022-10-27, 14:28
Medlem
Citat:

Bra info.

En fråga till dig som är bekant med området; är det korrekt att säga att Illharjen är på väg till pappan?
125:an på ena sidan, 31:an på den andra sidan och Illharjen mitt emellan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatliners
Smart tidning som citerar Expressen istället för att lyfta på.röven och köra och kolla? Lokaltidning dessutom 🤦‍♀️
Var är det sök o avspärrat!
Har de hittat henne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Ligger detta nära Illharjen?

Nej, Föredadammen ligger på andra sidan staden, precis i utkanten på vägen norrut. Det är ett ställe där polis, räddningstjänst och MP sökte allra först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in