Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Jag tror också att det kan vara knark/gäng relaterat. Jag tror det kan vara JJ och MH involvering i knarklangning som gjort att TT och tjejerna har kommit i bråk med varandra. TT har nog tagit avstånd ifrån sånt. När TT säger till bartendern att hon letar efter en yngre tjej och att TT verkar orolig för henne så tror jag att det gäller den tredje tjejen som ska ha varit med JJ och MH enligt kompisen "anna" som pratar ut i aftonbladet. JJ och MH har värvat en yngre person in i fördärvet vilket återigen gör TT arg och orolig för den unga nyvärvade tjejen. Kan bråket ha handlat om detta? Hotade kanske TT att gå till polisen när hon såg att denna unga tjej också drogs in i fördärvet? Kontaktade JJ kanske sina langare angående TT hot? JJ och MH lockade med TT hem och några andra kom och tog hand om TT medan JJ gjorde sig av med cykeln. Ren spekulation givetvis. JJ och MH kan inte säga någonting för då vet de att de står på tur dessutom är det andra som tagit hand om TT så de vet inte var hon tagit vägen. Droger är skit! Fler och fler dras in i detta och börjar droga och enda sättet att bekosta skiten är att själv bli kriminell och börja sälja, göra inbrott, prostituera sig.
Ja jag tror att den tjejen som TT letade efter oroligt och länge Efter var inblandad i detta .
Och oron att något skulle komma ut, gjorde även TT orolig . Kommer det fram att dem hållt på med droger och försäljning så kommer dem kunna spåra hela nätverket. Då riskerar många att åka fast .
Har missat tråden om ”Anna ” vilken sida är det ?
Vad heter denna Anna egentligen?
TT är ingen utemänniska . Hon gick dit denna kvällen för att desperat leta efter en person som ingen här vet vem det är ? Vilket är konstigt….
En tjej som bara gått upp i rök?
Jag tror bestämt att något höll på att avslöjas den kvällen och dem tre tjejerna tjafsade om att det klantats till med denna tjej och att dem kan bli avslöjade .
Vem är denna tjej som TT letade efter ?
Barchefen fick ingen info om det eller ?