2022-10-27, 11:10
Medlem
Scires avatar
Det står i en artikel i Aftonbladet att även Tove jobbade i en skola. Någon som vet om Tove och JJ jobbade på samma skola?
Citera
2022-10-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Nej det var ingen Passat
Ok tack då vet jag . Vad var det för bil tror du ?
För dem jag kollar upp äger mängder av fordon.
Citera
2022-10-27, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39

vi ber dig gå tillbaka ett par sidor i tråden. så ser du.
Citera
2022-10-27, 11:12
Medlem
Citat:

Tror det är nåt Asiatiskt, Subaru, Kia eller så, inget Tyskt
Citera
2022-10-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Akrobatiska övningar som unga vältränade tjejer ofta håller på med...

Och detta, varför i hela helvete ropade inte TT på hjälp om någon försökte ha ihjäl henne? Sug på den!

Ganska svårt att ropa på hjälp om du t.ex. blivit medvetslös efter ett slag i bakhuvudet eller har en elkabel åtdragen runt halsen ..
Citera
2022-10-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SIXTEN14
Nejdå, dom famlar inte i nåt mörker, dom har mer kött på benen än vad vi vet, dessa damer kommer inte ut förrens om sådär en 12-15 år
I ena fallet famlar dom i mörker....
Citera
2022-10-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Ganska svårt att ropa på hjälp om du t.ex. blivit medvetslös efter ett slag i bakhuvudet eller har en elkabel åtdragen runt halsen ..

Dunsarna från lägenheten tror jag också tyder på att hon fått ett slag i huvudet så hon trillat ihop, sen har slagen fortsatt tror jag tills hon inte andades mer..
Citera
2022-10-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haldane
Akrobatiska övningar som unga vältränade tjejer ofta håller på med...

Och detta, varför i hela helvete ropade inte TT på hjälp om någon försökte ha ihjäl henne? Sug på den!
Hon kanske inte hann? Att bli medvetslös av ett slag bakifrån går snabbt, alternativt om man blir strypt så kan det vara lite svårt att skrika.. Prova själv..

Sug på den!
Citera
2022-10-27, 11:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Inte alls svårt.. i panik över att se cykeln utanför sin port (JJ) när hon kommer tillbaks från matstället så lyfter hon framdäcket och går ner med den tilll där den placerats sist.. jag har tappat oändligt många cykelnycklar och fått göra på detta sätt för att få hem cykeln..🤷‍♀️

Precis, jag är helt med dig på den.

Usch, vilket ruggit fall ändå. Hur kan en ung tjej vara så kalkylerande? Totalt känslokallt klippa en gammal polare, röja bort spår, för att sedan leva som om allt vore normalt dagen efter - pyssla och dona med vardagsbestyr, lägga upp lite annonser på marketplace, osv. Visst är det kusligt, missy?
Citera
2022-10-27, 11:20
Medlem
Citat:
Jag hade ett annat konto innan! Men lyckades tappa bort lösenordet och får ingen länk med förnyelse så fick starta ett nytt & vänta 4 dagar att publicera.

Jag har två st alternativ i min skalle och vad min magkänsla säger.

1
Tove var med dessa denna kvällen. Hängde med JJ Hem. Där var det ev ett bråk . Jj , MH och TT har känt varandra längre än många tror.
Det pratas oxå väldigt mycket om droger.
JJ & MH i synnerligen MH går i märkeskläder och även som dem kallas ”knarkväskor” på sig .
Varför jag är insatt i denna baksidan av samhället är för jag har en nära anhörig som varit fast i skiten och allt man ser och hör är bara toppen av ett isberg.
Jag tror att dessa 3 har hållt på med droger/ langning länge & de involverar sig i skola och sport där säkert håller på med det.
denna lördagkväll var någonting på väg att läcka ut och komma fram. Någon skulle nog skvallra och troligtvis skulle allt komma fram .
TT letade kanske efter nån som tänkte avslöja allt. Om man är i kriminella nätverket så är dem skyddade till Max av andra som inte vill bli påkomna . Därav lite engagemang i gruppen . Jag tror dem sysslat med droger länge, och troligtvis langning.
Jag tror TT håller sig medvetet borta. Någon skyddar henne i närheten & dem följer allt som skrivs på FB. Om sanningen skulle komma fram så skulle TT förlora ALLT, pojkvän , skola , vänner. Tråden blev otroligt stor snabbt och TT insåg att hon inte kan ge sig till känna nu när skadan blivit så stor.
Jag tror MH och JJ talar sanning men dem är oxå inblandade i grov narkotikahandel . Har man väl börjat med lagning är man fast. Dem kan t.o.m. haft yngre under sig som hjälpt dem. På skolor osv .

2.
Jag tror att TT faktiskt lämnade JJ lägenhet . Antingen fick hon skjuts eftersom det spöregnade ute och tiden var sent. Hennes cykel kanske gått sönder eftersom den var sne osv, och hon valt att gå hem, alternativt fått skjuts.
Hon kanske glömt telefonen hemma hos JJ efter att hon ringt pojkvännen . Jag tror inte att dem mördat TT för att sedan åka till MC d och sen röja ett lik efter det . På dagen / tidig morgon på söndag hade grannar haft koll .
Och dessutom om dem var skyldiga hade dem erkänt nu . Dem är skyldiga till droger och lagning troligtvis men kommer det ut så åker dem fast för det. Dem är kanske oskyldiga till försvinnandet av TT & nämner då inte heller droger och inblandning i kriminella nätverk.
Inte ett spår av TT finns någonstans. Så att hon är död är inte bekräftat än .

Jag tror därför någon annan kidnappat TT & jag mailade in ett tips jag ser som misstänksamt och polisen ringde upp mig igår vid 21.30. Dem skulle ta detta vidare.
Jag tror att nån som har en störning speciellt tagit TT Och har henne någonstans. Utnyttjar henne sexuellt . Och hoppas snart hon återfinns. Tänk på att oxå FB kan hjälpa GMG . För denna lär oxå hålla sig uppdaterad och få hjälp i gömmandet av TT.

Bra resonemang, personligen tror jag att hon blev bragd om livet i JJs lgh därav alla dunsar som grannar hört. Och om dom uppgifterna stämmer att man sett JJ och MH samt fadern vid något ställen på söndag morgon.
Citera
2022-10-27, 11:20
Bannlyst
Man dödar en människa, sedan åker man lugnt till donken och köper mat, hem igen, tar med nån påse från en cykel, sen lägger man ut en potatisgrep till försäljning som om inget hänt... Det dunsar när man slår ihjäl människan, men offret skriker aldrig på hjälp. Hur fick man ut kroppen ur lägenheten utan att grannarna märkte ett skit? Ingen förklaring på hur skadorna på cykeln uppkommit har ni och varför den stod där...

Er "hypotes" förklarar inte ett skit, det skapar bara fler frågor, den är helt sanslös!
Citera
2022-10-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73

Jag tror inte att nån har dödat TT . Inte i lägenheten iaf .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in