Citat:
Ursprungligen postat av
thoughtful
Är denna person med störning den som nämns i sammanfattningen i tråden? Som också bodde på Lasarettgatan likt pojkvännen?
Är pojkvännen också inblandad i narkotikahandel? Tänker på att det finns obekräftade uppgifter om att polisen varit hos honom i ett annat ärende veckan innan.
I tråden har nämnts att någons brors flickvän tror att det är många iblandade i ärendet, kan ju som du beskriver tyda på någon form av narkotikahärva, vad tänker du om det?
Tror inte pojkvännen är inblandad i något. Jag tror det är TT , MH, JJ , och säkert många många mer som är med i langning och knark . I Nässjö är det kolossalt mycket gäng och var och varannan ungdom är inblandad .
Det är OTROLIGT stora nätverk vi pratar om.
Därför tror jag att det är anledningen att det är Så tyst om detta .
Många är väl rädda att detta ska komma ut & då avslöjas alla.
Om man kollar på MH bilder så ser hon klassiskt ut som en ”ortenwannabe”
Vill utmärka sig med dyra kläder , visa sig med ”kändisar”
Hon gör klassiska saker på instagram som många inom lagning gör . Jag vet då jag har insyn i det .
Vet inte vilken åldersgrupp JJ jobbade med . Men på en skola är det drömläge att langa droger eller hitta andra yngre att ha under sig.
Däremot tror jag TT håller sig borta frivilligt pga att hon inte efter allt som skrivits och att två st sitter häktade komma fram och erkänna .
Hon skulle inte få fortsätta läkarlinjen , inte få jobb inom skola igen , förlora pojkvännen. Knappt kunna bo kvar i staden . Så hon lär hålla sig gömd ett bra tag.
Alternativt är hon kidnappad . Vilket inte är helt otroligt heller , om man håller på med saker som är otillåtna får man oxå ovänner.
Det kan ha varit nån som varit arga på dem 3 ett tag . Men jag tror att om hon lämnade JJ lägenhet så har hon stött på en man som tyvärr använder henne för att stilla sin sexuella lust .
Jag hoppas jag har fel .. men en kropp hade hittats nu . Eller iaf fler tips .
Jag hpppas mitt tips hjälper polisen att iaf kolla i dessa lokaler och hemma hos personen