Citat:
Ursprungligen postat av
Anktalare
Men om du börjar klä av henne kläderna och hon säger nej, då stoppar man där. Annars är man en våldtäktsman.
Kan jag hålla med om, men det är omöjligt att säga vad som faktiskt har inträffat, eller hur? Ska vi bara ta hennes ord för det för att hon är tjej?
Har de hånglat och han har börjat klä av henne och hon säger nej medans hon lyfter på armarna så han får av henne tröjan? Har hon tjämpat emot medans han började strippa henne så hade hon säkerligen sagt att hon gjort motstånd men hon säger inte att hon har gjort det. Det låter mer som att hon säger att hon "gjorde ingenting" åt saken hon "frös". Om man inte gör någonting så skickar man inte någon signal att det inte är okej.
Det är galet orättvist mot killen att komma ut med en sådan berättelse, kan gott och väl vara en lögn för att hon mått dåligt över att vara otrogen.
Och faktum är att hon själv säger att han inte varit aggressiv eller hotfull och hon själv påtalat sig varit otrogen.
Vi kan inte ta ett jäkla skit från denna berättelse och göra den rättvis för det finns inget påtagligt bevis mot något annat.
Nej betyder nej ända tills man slutar säga nej. Det finns inget som säger att man inte får fortsätta fråga bara för att någon säger nej en eller två gånger.
-Ska vi gå upp och äta?
-Njaa jag vill inte jag har matback
-Joo kom igen du och jag det blir roligt
-meh jag känner inte för det
-Jo kom så går vi det är svingod mat bara denna gång
- *lägger armen på axeln* och sen går de och "käkar" tillsammans
Fan nu för tiden får man be frugan i en vecka innan man får ligga.