Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-30, 20:41
  #2185
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Låt mig gissa. Din röstsedel hamnade på SD va?

Det är helt fascinerande, att det är somali och Sverigedemokrater som delar den negroida kvinnosynen, kort kjol eller följer med någon = fritt fram att knulla

För varje somali man utvisar skulle man skicka med en sverigedemokrat, så skulle det här bli bra.

Så för att förtydliga, nej, det spelar ingen roll att man följer med nån till hotellrummet, samtycke krävs ändå för att knulla.

Där sket du en röd lök, samt i det sk blå skåpet.
Du lär inte bli rik på tips och andra idiotspel så jävla långt i från som du kan komma hamnade den gissningen.
Och om du skulle skicka en SD med varje utvisad somalier så blev det Max 2 vidare står jag fast vid vad jag skrev. Fegfittor som ångrar sej för att dom vänstrar och skyller på våldtäkt
Man spyr tamefan
Citera
2022-10-31, 00:38
  #2186
Medlem
Alltid undrat hur kvinnor i förhållande kan "lockas med" till ett hotellrum, vad fan tror hon att det ska ske där? Att dom ska spela fia med knuff eller? Klart som korvspad att det vattnades i barnluckan och att hon ville nuppa.
Och i flera fall i domstol har domstolen dömt mannen för våldtäkt då kvinnan "lurades" eller "lockades" i någon slags knullfälla. Kvinnor borde omyndigförklaras rakt av.
Citera
2022-10-31, 02:01
  #2187
Avstängd
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Skrämmande läsning. Tydligen finns det massor av personer på fb som tycker våldtäkt är ok. Säger hon nej så är det så. Vad är nästa steg?

Jo alltså jag trodde han ville boxas asså, han sa nej men jag kände att han ville ju...

Jag tog pengar ur nns plånbok, för jag vet ju att han är så generös...

Ja är ja och nej är nej, och är man osäker så får man fråga är det så jävla svårt?

Stämmer det att han var gift borde han väl hålla sig till sin fru dessutom?

Och hon borde ha hållit sig till sin pojkvän och inte följt med andra upptagna män till deras hotellrum.

Vi vet dessutom inte om hennes påstådda nej är en efterhandskonstruktion.

Det hela låter som otrohet på snedfylla och efter har hon världens ågren pga sitt snedsteg.
Citera
2022-10-31, 09:30
  #2188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djvlad
Länk?

Har det väckts åtal?
Edit
Hittar en enda
https://lostsports.com/swedish-track...gations/?amp=1
Ja, han verkar ha en jädra otur med kvinnor den där Gustafsson.

Mer utförligt om det i USA här:
https://timesofsandiego.com/sports/2...oronado-coach/

Detta är alltså vad han säger till tidningen San Diego Times:

" 'She went to the [Tokyo] Olympics because of my coaching,' Gustafsson said in June. 'I gave her tons of money and she loved the sex we had together. She loved it. So, you know, her coming up a victim later on, that’s on her.' "


"... she loved the sex ..."


Någon typ av störning måste han ju ha som vräker ur sig något sådant till en journalist. Någon typ av spärr måste saknas.
__________________
Senast redigerad av byggare bob 2022-10-31 kl. 10:12.
Citera
2022-10-31, 10:03
  #2189
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Alltid undrat hur kvinnor i förhållande kan "lockas med" till ett hotellrum, vad fan tror hon att det ska ske där? Att dom ska spela fia med knuff eller? Klart som korvspad att det vattnades i barnluckan och att hon ville nuppa.
Och i flera fall i domstol har domstolen dömt mannen för våldtäkt då kvinnan "lurades" eller "lockades" i någon slags knullfälla. Kvinnor borde omyndigförklaras rakt av.

Jag vill nog hävda att med alkohol med i bilden så tappas omdömet. Och det var väl på det sättet han kunde få henne med sig. Det händer väl "hela tiden" att alkohol får både män och kvinnor att går över sina moraliska gränser. Min gissning är att om inte alkoholen varit med i bilden, så hade hon inte följt med honom. Oavsett om det var våldtäkt eller ej, så har han utnyttjat henne i en situation som hon inte kunde hantera, och det gör honom till ett svin.
Citera
2022-10-31, 13:06
  #2190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Jag vill nog hävda att med alkohol med i bilden så tappas omdömet. Och det var väl på det sättet han kunde få henne med sig. Det händer väl "hela tiden" att alkohol får både män och kvinnor att går över sina moraliska gränser. Min gissning är att om inte alkoholen varit med i bilden, så hade hon inte följt med honom. Oavsett om det var våldtäkt eller ej, så har han utnyttjat henne i en situation som hon inte kunde hantera, och det gör honom till ett svin.
Men det gäller väl mannen också? Mannen var full och hade sex med en tjej som han aldrig normalt skulle ha sex med i nyktert tillstånd, mannen var dessutom gift vid tillfället. Borde inte hon skämmas för att ha förfört en gift man?
Citera
2022-10-31, 19:22
  #2191
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Men det gäller väl mannen också? Mannen var full och hade sex med en tjej som han aldrig normalt skulle ha sex med i nyktert tillstånd, mannen var dessutom gift vid tillfället. Borde inte hon skämmas för att ha förfört en gift man?

Spot on. Om man tänker alla som vaknar upp dagen efter o har lite ågren eller åtminstone som du säger inser att det här hade aldrig hänt om man inte varit onykter så har vi nog en stor population. Om vi då ska börja koppla det till att något olagligt har skett då vet jag inte var vi hamnar. Tänker nästan att man kan dra lite paralleller till Sveriges sexköpslagstiftning. Ett argument som förs brukar ju låta att den säljande parten aldrig skulle gjort det utan pengarna. Lite samma sak att det kan ju inte vara något argument för att det ska vara olagligt.
Citera
2022-10-31, 20:23
  #2192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Ja, han verkar ha en jädra otur med kvinnor den där Gustafsson.

Mer utförligt om det i USA här:
https://timesofsandiego.com/sports/2...oronado-coach/

Detta är alltså vad han säger till tidningen San Diego Times:

" 'She went to the [Tokyo] Olympics because of my coaching,' Gustafsson said in June. 'I gave her tons of money and she loved the sex we had together. She loved it. So, you know, her coming up a victim later on, that’s on her.' "


"... she loved the sex ..."


Någon typ av störning måste han ju ha som vräker ur sig något sådant till en journalist. Någon typ av spärr måste saknas.
Precis...Man blir förvånad att hon hängde med en sådan jeppe till hotellrummet...
Citera
2022-11-03, 19:51
  #2193
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Precis...Man blir förvånad att hon hängde med en sådan jeppe till hotellrummet...

Fast amerikanskan ligger väl tidsmässigt efter Moa.

Jag blir inte ett dugg förvånad att hon följde med honom, med tanke på att hon var berusad och därmed hade sagt adjö till stora delar av sitt omdöme. Hur berusad han var; vet vi det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback