2022-10-26, 19:27
Medlem
algenurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Dags för flashback att gräva i vem den här "Anna" är.

Borde inte vara så svårt, om dom är bästisar kan man kolla på JJs bilder på facebook och vem som gillat dom. I videon verkar det vara en blond kvinna med glasögon som är 28år kan inte finnas så många kandidater som passar in på den beskrivningen.
Citera
2022-10-26, 19:28
Medlem
Skaraborg2s avatar
Synd om de anhållna enligt kompisen "Anna".

Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Var det bara jag som reagerade på att mycket av fokuset låg på att känna sorg över JJ och MH som sitter häktade snarare än det fruktansvärda att en tjej är SPÅRLÖST försvunnen?

Fick en dålig känsla av det om jag ska vara ärlig. ”Det hade lika gärna kunnat vara jag som var häktad” ja fast nej inte riktigt va? Hört om bevis? ”Stackars dem, de kommer ju behöva flytta efter allt detta.”

näe ”Anna” nu fokuserar du på helt fel saker här. Usch

Reagerade också på detta i stället på att TT är spårlöst försvunnen samt att JJ och MH inte kommer att komma bo kvar i Vetlanda.

Hur är ärlig är egentligen "Anna"? Går det att lita på vad hon säger?
Citera
Medlem
Jag ser väl inget direkt problem med att Aftonbladet intervjuar någon som ser en misstänkt som sin syster, om inte annat för att få en mer fullständig bild av personen.
Citera
Avslutad
Hut gamla är de två häktade kvinnorna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Tänkte exakt samma sak. Det är mer synd om T och hennes familj.

jag hade, för 2 veckor sen när T försvunnit,boka av den där förbannade kryssningen o gjort något letande utav saken o finnas för Ts familj osv.. men men vi alla är olika när de gäller som människor,nära o kära....

Men att sitta o fucking tjuta för att hon inte får åka på en förbannad kryssning... jävla avskum... säkert inblandad i detta och vill nu göra gott för dom häktade...
Citera
2022-10-26, 19:29
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ja sanslöst att hon i princip inte ens undrar vad som hänt TT? Och att hon inte verkar förstå vad ”på sannolika skäl” vilket innebär

Ja speciellt om en tredje person varit med under kvällen men som INTE är häktad? Vad är det för jävla sekt-mentalitet ”hAdE jaG vAriT meD hAde jAg oCKsÅ mÖrdAt.”

(Ja, jag vet att de inte är liksom fällda ok men blev grymt provocerad av den intervjun)
Citera
Medlem
Fyllekryssningen till Helsingfors får klara sig utan Vetlanda's finest. För jag antar att de inte skulle åka hurtigrutten eller kryssa med norwegian i karibien.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Trodde hela tiden hon menade att det kunde varit hon som var försvunnen, men nej allt handlar om hennes oskyldiga små kompisar. Det är ju så synd om de.. Precis allt är om hur synd det är om de. De kan ju inte bo kvar och oj oj oj. Inte ett ord om Tove.

Fyfan vilket vider. Vem är denna 'Anna'?

Lycka till med kryssningen med JJ/MH till helgen, 'Anna'.

Dom är ju inte dömda så de kan mycket väl vara oskyldiga, jag har gått över till att faktiskt tro dom är det, polisen släpper ju ingenting kring fup, jämför med hur mycket som släpptes i fallet med Wilma i Uddevalla.
Detta med att inget släpps nu tycker jag tyder på att de kommer bli släppta då polisen tyvärr inget har att gå på. Kan ju faktiskt bli släppta med att misstankar kvarstår
Citera
2022-10-26, 19:31
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Problematiskt att ”Anna” främst tänker att det är synd om dom misstänkta som förmodligen inte kommer att kunna bo kvar i Vetlanda om dom släpps ur häkte?
För i helvete en ung kvinna är borta sen snart två veckor, det bekymrar henne inte nämnvärt?

Som hon dessutom kände sedan tidigare. Vilken empatilöshet att i första hand oroa sig för MGM framtida möjlighet att bo kvar i Vetlanda. Märkligt också att hon är nära vän med två tjejer som är så pass mycket yngre än hon själv. MH var ju ett barn vid årets början, född -04, så fyllde 18 i år. Denna Anna är 10 år äldre..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2022-10-26 kl. 19:35.
Citera
2022-10-26, 19:31
Medlem
Vem är kvinnan som skulle följt med ut om hon inte jobbat?? FB

Måste finnas med bland vännerna på någon av de häktades sida

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/abbmza/vannen-till-haktade-kvinnorna-i-vetlanda-oskyldiga
Citera
2022-10-26, 19:32
Medlem
Visst krävs det en hel del för att häkta någon, så vad har de hittat för bevis som krävs?
Citera
2022-10-26, 19:32
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatmarraguy
Dom är ju inte dömda så de kan mycket väl vara oskyldiga, jag har gått över till att faktiskt tro dom är det, polisen släpper ju ingenting kring fup, jämför med hur mycket som släpptes i fallet med Wilma i Uddevalla.
Detta med att inget släpps nu tycker jag tyder på att de kommer bli släppta då polisen tyvärr inget har att gå på. Kan ju faktiskt bli släppta med att misstankar kvarstår

Fast alltså det är ju osmakligt lmao klart alla kan vara oskyldiga det är därför vi har ett rättsystem. Men nu sitter ju dem häktade och en inställd kryssning bör ju inte ens finnas med på sin världsbild över ”oj nej vad jobbigt” i detta sammanhanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in