2022-10-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompiz1
Precis, var de 3 som gick till nöjet? jj+mh och en till?

Den tredje personen borde veta mer om vad bråken handlade om? Det bör ju polisen ha koll på. En eventuell motivbild
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen1991
Kan detta va en av de taggade på MHs insta? Louis* St**n?

Hmm.. hon är ju tillsammans med J*sper Sw*rtz som säljer den silvriga BMWn!
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Vad i helvete håller Aftonhoran på med. Intervjuar vänner till MGM och inte till BO, samt lägger fram det hela som att MGM är helt oskyldiga.
Citera
2022-10-26, 19:23
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Trodde hela tiden hon menade att det kunde varit hon som var försvunnen, men nej allt handlar om hennes oskyldiga små kompisar. Det är ju så synd om de.. Precis allt är om hur synd det är om de. De kan ju inte bo kvar och oj oj oj. Inte ett ord om Tove.

Fyfan vilket vider. Vem är denna 'Anna'?

Lycka till med kryssningen med JJ/MH till helgen, 'Anna'.

TACK! Trodde jag var den enda som blev riktigt upprörd. Fyfan vad osmaklig intervju och uttalanden av henne.
Citera
2022-10-26, 19:23
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Var det bara jag som reagerade på att mycket av fokuset låg på att känna sorg över JJ och MH som sitter häktade snarare än det fruktansvärda att en tjej är SPÅRLÖST försvunnen?

Fick en dålig känsla av det om jag ska vara ärlig. ”Det hade lika gärna kunnat vara jag som var häktad” ja fast nej inte riktigt va? Hört om bevis? ”Stackars dem, de kommer ju behöva flytta efter allt detta.”

näe ”Anna” nu fokuserar du på helt fel saker här. Usch

Nej exakt så. Jag fick "Chris Watts"-vibbar.
Citera
2022-10-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonibyn12
Varför skulle man vilja sälja en grep för några hundralappar när man har en stor gård, måste ju ha användning för hur många grepar som helst. Nåt är skumt med den där jävla grejen.
Nån som vet när dag/tid grepen lades ut?
Citera
2022-10-26, 19:24
Medlem
Anna lät extremt nervös torr i munnen, men också märkligt lakonisk?
Inga variationer i tonfall?
Citera
2022-10-26, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Trodde hela tiden hon menade att det kunde varit hon som var försvunnen, men nej allt handlar om hennes oskyldiga små kompisar. Det är ju så synd om de.. Precis allt är om hur synd det är om de. De kan ju inte bo kvar och oj oj oj. Inte ett ord om Tove.

Fyfan vilket vider. Vem är denna 'Anna'?

Lycka till med kryssningen med JJ/MH till helgen, 'Anna'.

Hon börjar alltså gråta för hon inte får fira en av de häktades födelsedag. Inte för att T faktiskt är försvunnen, kanske mördad. Allt känns så rubbat. Oavsett om JJ och MH är de som gjort T nåt eller inte så är det en väldigt konstig reaktion att ha..
Citera
2022-10-26, 19:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Var det bara jag som reagerade på att mycket av fokuset låg på att känna sorg över JJ och MH som sitter häktade snarare än det fruktansvärda att en tjej är SPÅRLÖST försvunnen?

Fick en dålig känsla av det om jag ska vara ärlig. ”Det hade lika gärna kunnat vara jag som var häktad” ja fast nej inte riktigt va? Hört om bevis? ”Stackars dem, de kommer ju behöva flytta efter allt detta.”

näe ”Anna” nu fokuserar du på helt fel saker här. Usch
Ja sanslöst att hon i princip inte ens undrar vad som hänt TT? Och att hon inte verkar förstå vad ”på sannolika skäl” vilket innebär
Citera
2022-10-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
Den tredje personen borde veta mer om vad bråken handlade om? Det bör ju polisen ha koll på. En eventuell motivbild

Tänkte i dessa banor också..
Citera
2022-10-26, 19:26
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Nej exakt så. Jag fick "Chris Watts"-vibbar.

Håller med dig. Vad är det för jävla umgänge? Helt ärligt alltså.
Citera
2022-10-26, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Problematiskt att ”Anna” främst tänker att det är synd om dom misstänkta som förmodligen inte kommer att kunna bo kvar i Vetlanda om dom släpps ur häkte?
För i helvete en ung kvinna är borta sen snart två veckor, det bekymrar henne inte nämnvärt?
Tänkte exakt samma sak. Det är mer synd om T och hennes familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in