Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
TT?
Du menar JJ?
Jag funderar på det som jag frågade dig om tidigare:
Något som du säkert redan tittat på, är mastuppkopplingen som ska vara den sista vid Biltema 03:50, hur tänker du kring den? Då förstås med allt annat i backpegeln. Är det en "rörelse" åt det hållet av hennes mobil, eller kan mobilen ha fångats upp av den masten av annan anledning?
Går det vi vet att få ihop med ett självmord, t ex att uppkopplingarna inte är exakta vare sig tidsmässigt eller platsmässigt.
Jag förstår att du har fullt upp med att läsa och spana. Själv hinner jag inte läsa en bråkdel av tråden...
Ja JJ så klart!
Masten där ja. Tror media/polisen använder orden ”mobilen kopplar upp 03:50 sista gången”.
Så vad betyder det då?
Att mobilen varit kopplad mot annan mast innan?
Eller som du minns från förr att en ny session inleds. En sån som kan bli avbruten om man får ett samtal eller mms osv
Eller menar de att en sån session löper ut?
Lite väl lite att gå på. Så det är väl så jag tänker kring detta vad de menar med kopplar upp.
Vi har ju pratat om ”hemmamast” tidigare. Var denna ”Biltema-mast” JJ:s hemmamast?
Om inte, betyder det då att man ska tolka uppkopplingen 03:50 som en rörelse norrut?
Får se om vi blir klokare på detta.
Lite ont om tid själv också men försöker ligga ikapp så gott det går.
Svårt sia om suicid förresten men vad gäller platsmässigt så kan ju en förflyttning ha skett först västerut (över järnvägen) och sen rundat upp norr om Nydala/Biltema och i den riktningen. Frågan är ju också i vilken ”tårtbit”, 120 gradersområde, ut från masten som denna ”uppkoppling” sker?