Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Vilka "er".Har klimakteriet gjort dig dement?
Jag är ju inte med i FFF har jag ju sagt.
Det finns ju delar för äldre och yrkesgrenar man kan supporta isf,.
Jag har över huvud taget inte nämnt ditt namn. Du adresserade Inspiratoeren och jag fortsatte på ditt inlägg.
Med tanke på att du inte är medlem så är det imponerande att du har - eller låtsas ha - så mycket insyn i deras diverse epostadresser och göranden och låtanden. Du visste ju till och med att F4F har hundratusentals medlemmar. När de i själva verket väl inte ens har något medlemsregister?
Citat:
Greta Thunberg (klimataktivist)
Postat av Giant Squid
Hur kan man vara bestulen på sin ungdom om man seglat över Atlanten fram och tillbaks och är känd på första namns basis över hela världen, och är tjenis med alla maktspelare som finns.Och har startat en världsomspännande organisation med hundratusentals medlemmar
Jag tror du projecerar dig själv för mycket i dina åsikter om Greta
Men i stället för att hålla på och klistra demensdiagnoser på andra så kanske du kan försöka hålla trådens ämne, titta på intervjuerna med Greta och kommentera dem?
Jag har själv genomlidit ca 20 minuter. BBC-killen var åtminstone lite bättre än väntat. Greta ser omväxlande ut som om hon ska brista i gråt, omväxlande brister hon ut i fnitterattacker. Det där med att försöka ha en "British accent" tycks hon ha glömt bort.