2022-10-18, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Att de försöker värva mig som agent har jag svårt att tro med tanke på vad de utsätter mig för dagligen. Till skillnad från många andra i denna tråd så tror jag inte att jag trakasseras pga att jag anses vara en "viktig" person utan det beror på något annat. Det är antingen för att jag stör mina grannar omedvetet eller för att de ogillar att jag catfishar folk. Det är svårt att veta vilken anledning när de aldrig talar med mig. Inte ett enda sms eller brev.

Visst. Folk som låtsas att vara någon annan på nätet är märkliga men stalka övervaka terrorisera någon 24/7 är ett mycket mycket märkligare beteende, trodde ärligt talat att det är något som endast moralpoliser i Iran skulle syssla med.

Det mest rationella är att de tror att man är nyckeln till ngn tungt kriminell person/personer/politiska extremister. De är dock inte rationella själva, så behöver inte vara så heller. De verkar prata med alla runt en, sådant gör såvitt jag förstår bara säkerhetstjänsten. Alla runt en uppger märkliga anledningar till att det hela sker också; ingen hint om att de skulle tro man är kriminell eller har kriminella kontakter heller....

Mina har iaf hintat flera gånger att de kommer ge sig när jag skaffar en partner. Det låter väl ganska rimligt också, men en vet aldrig.

De har väl nästan gett sig nu också, gjorde knappt ngt på hela sommaren och knappt något efter sommaren heller. Är ju oerhört personalintensiva operationer som verkligen kräver att koordineras.

Bästa sättet att få dem att sluta är att spela in dem med spionglasögon eller annat. De är livrädda att hamna på bild, och löpa risk att bli dömda/uthängda eller grövre än så.

En del har fått slut på det hela efter att de skaffat sig ett skjutvapen vet jag (då löper man samtidigt ev risk att bli skjuten själv dock).

Att misshandla någon av dem gör tydligen att de slutar, har jag hört. Inget jag rekommenderar dock. Då får de ju en till att framstå som en brottsling.

Konstigt hela grejjen.

De flesta som är med på det är riktiga losers som det är synd om. Kul att de har lite högdjur med också dock, av skiftande kvalité, skall sägas.

Absolut bästa är att ignorera och bara tacka det som erbjuds. Ev kompensation kommer senare.

Tror agenten var lite sur på mig för de hade försökt etablera kontakt med mig i flera år, men det gick inte, kanske blev lite less, jobbigt att säga till chefen att inget går; sedan säkert ngn galen privat finansiär med på tåget (med oklar agenda), för känns för konstigt att det faktiskt bara skulle vara myndigheterna - ja vem vet!

Leva och njuta av livet är nog modellen.
Citera
2022-10-19, 21:42
Medlem
Det hela handlar om ett projekt om mänskliga tidsresor. De kan se hela nervsystemet (hjärnan är en del av nervsystemet). Med hjälp av partikelfysik så har de kunnat predicera partiklarna i nervsystemet (kanske elektronerna) och kan även manipulera aktionspotentialerna i nervsystemet. Då det är partikelfysik så rör sig tiden på ett annat sätt än vad vi upplever att den gör. De kan alltså se förändringar i ditt nervsystem decennier innan du upplever att det har hänt.

De försöker nu implementera minnen och upplevelser som du inte har upplevt än. Dessa upplevelser implementeras i din mentala bild vanligtvis när du sover. Detta i ett försök att skapa människor som reser i tiden i sitt eget psyke.

Allt de gör mot dig gör de för att de vill att din hjärnas resting state, främst default mode network är konstant överaktiv.

Läs mer här:
https://www.psychologytoday.com/us/basics/default-mode-network

Varför vill de isolera dig?

"What is the default mode network’s role in loneliness?

The default mode network is more connected in the brains of lonely people. There is more activity in the DMN in the brains of lonely people. These people spend a lot of time thinking about what happened in the past and what will happen in the future, all with feelings of worry, anxiety, and dread."

Varför vill de att du ska fundera över det här?

"What is the default mode network’s role in rumination and depression?

Connectivity between particular default mode network areas of the brain has been linked to higher levels of rumination in depressed individuals. The depressive among us ruminate about their regrets, failures, shame, and anger."

Varför ska DMN vara överaktiv?

"Is the default mode network active during sleep?

Studies show that the default mode network is also active during sleep. An active DMN has been associated with mental imagery and dreaming. In a study that appeared in Frontiers in Human Neuroscience, daydreaming and dreaming may use similar brain mechanisms. The state of dreaming is a more intense version of daydreaming or waking mind wandering. Dreams are longer and more visual, and more strongly engaged in the DMN."

De gör det möjligt att implementera mentala bilder. Mentala bilder från minnen som du inte har upplevt än.
Citera
2022-10-21, 12:07
Medlem
Stephen Hawking ifrågasatte om människor någonsin lär sig och resa i tiden varför har vi då inte stött på några människor från framtiden.

Människan har lärt sig att resa i tiden med hjälp av kvantmekanik. Människor från framtiden är här. De kan skicka information med hjälp av kvantsammanflätning. De är här och de manipulerar folks nervsystem för att skapa människor som kan resa i tiden i sitt eget psyke. De har åkt tillbaka i tiden till en tid då ingen kände till att det var möjligt så det går inte för de utsatta att bevisa eller bli trodda på.

De som är från vår tid och utsätter oss för det här vet ingenting. De förstår ingenting. De vet knappt vad ett nervsystem eller en partikel är för något. De blir också manipulerade.
Citera
2022-10-24, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Religiösa extremister och fundamentalister har ett visst perspektiv på mentala störningar och ohälsa. Narcissister och psykopater ses som demoner samtidigt som mental ohälsa ses som demonisk påverkan och även att en är besatt.

Åtminstone är katolska kyrkan inbiten i sådana trossystem - de har direktörer som demonkunskap och "exorcism" med psykiatriker som arbetar för dem.

Vidare tror de att galenskap är samma som att en är besatt. Så att bli gaslight:ad är samma sak som att bli utsatt för demoniska attacker och sedan att en blir besatt (galen). Det är riktigt sadistisk men jag tror att de finns riktigt onda "religiösa" som tror att de är demoner vars uppgift från Gud är att driva "goda" kristna galna. Alltså att det i slutändan går ut på att uppfylla den bibliska realiteten därav hävdar jag att en kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar det här globalt sett.

Den litteratur som stödjer det här är från ex-Illuminati visselblåsare Leo Zagamy. Han har redogjort hur "de" tänker/planerar i flera böcker med sin insiderkunskap och insiderkontakter.

Att de anspelar på mitt förra kristna trossystem kan vara en möjlighet att utföra psykologiska operationer men ju längre det här pågår desto mer irrationellt det blir att de fortsätter ju mer jag lär mig om dem och ämnet vilket gör mig immun även om 80% av informationen online i ämnet är planterat av dem som att staten har Gudsallmäktig makt med V2K-vapen.

80% av det här baseras på att infiltrerar ens hela sociala krets och informera denna krets hur att agera mot en efter de söker 100% dominans av ens verklighetsuppfattning. Det är beteende- och trossystemförändring. De vill att vi ska tänka som de vill till varje pris där att driva oss till galenskap är en huvudmetod - de vet exakt hur vi tänker när vi blir försatta i en EXAKT MILJÖ som de medvetet skapar.

Att se det hela som en Mind Control-operation är det närmaste vi kommer att förstå det hela. Varför tror ni att familjen rekryteras? De vet att de utför det här för att vi ska formas som de vill vilket är i enlighet med den agenda som gruppen för de som är av intresse.

Det ÄR olagligt, sadistiskt, oetiskt & amoraliskt. STATEN ÄR DEL AV DET och det spelar ingen roll att det går mot lagen eftersom STATEN som KYRKAN infiltrerats precis som vår sociala krets infiltrerats! OM något vi kan lära oss är att denna grupp utför det här primär genom INFILTRATION. vilket JFK varnade för i en av sina sista tal innan han mördades. Att det finns en global makt som styr genom infiltration...

Min huvudpoäng är att deras kärnstrategi är infiltration och rekrytering av ens sociala krets - INTE teknologi eller religion. Utan att de kontrollerar ens sociala krets är deras påverkan på oss väldigt minimal. Det som gör oss galna är hur människor öppet deltar i det här - det är värre än själva gaslightande att inse ens hela liv är våldtaget av en okänd grupp.

Nu har du ju aldrig svarat någon hur du får reda på din information eller vad du hör.

Skulle vilja säga att de har dig fullständigt där de vill ha dig.

För att förstå det så måste man veta att operatörerna kopplas efter dina intressen beroende på din sysselsättning, musiksmak, religion, politik, online skriverier och hobbies.

Du har också åkt i deras fälla där de hälsar meddelanden i andras namn som folk du känner, är släkt med eller haft någon form av kommunikation med.

Ditt problem med en del av dina kommentarer är riktade mot det fåtalet kopplade operatörer du argumenterar emot. Samtidigt gör du bort dig gentemot medlemmarna i deras lokala nätverk av privatpersoner men även online.

Du nämnde en gång tidigare att du hört att grannen borrat mycket och att du hör rösterna i ditt huvud eller att medelandena går rakt in i din hjärna. Nej i så fall måste det vara infraljud det du hör. Det borrande ljudet kan ha varit sensorer som rumsavlyssning eller riktade högtalare för infraljudet.
Citera
2022-10-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Nu har du ju aldrig svarat någon hur du får reda på din information eller vad du hör.

Skulle vilja säga att de har dig fullständigt där de vill ha dig.

För att förstå det så måste man veta att operatörerna kopplas efter dina intressen beroende på din sysselsättning, musiksmak, religion, politik, online skriverier och hobbies.

Du har också åkt i deras fälla där de hälsar meddelanden i andras namn som folk du känner, är släkt med eller haft någon form av kommunikation med.

Ditt problem med en del av dina kommentarer är riktade mot det fåtalet kopplade operatörer du argumenterar emot. Samtidigt gör du bort dig gentemot medlemmarna i deras lokala nätverk av privatpersoner men även online.

Du nämnde en gång tidigare att du hört att grannen borrat mycket och att du hör rösterna i ditt huvud eller att medelandena går rakt in i din hjärna. Nej i så fall måste det vara infraljud det du hör. Det borrande ljudet kan ha varit sensorer som rumsavlyssning eller riktade högtalare för infraljudet.

De vill att du ska sitta och grubbla över det här. De vill förstöra ditt resting state i din hjärna främst default mode network. Du kommer få kognitiva problem om du fortsätter investera för mycket tanke åt det. Testa meditation och se till att umgås med folk. Undvik att bli deprimerad och gå på fysiska aktiviteter tex gruppträning så kommer de förmodligen tröttna på dig och gå till någon annan då det blir svårare att göra ditt DMN överaktivt.
Citera
2022-10-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
De vill att du ska sitta och grubbla över det här. De vill förstöra ditt resting state i din hjärna främst default mode network. Du kommer få kognitiva problem om du fortsätter investera för mycket tanke åt det. Testa meditation och se till att umgås med folk. Undvik att bli deprimerad och gå på fysiska aktiviteter tex gruppträning så kommer de förmodligen tröttna på dig och gå till någon annan då det blir svårare att göra ditt DMN överaktivt.

Har man förlorat 17 år så har man för att inte nämna de finansiella skadorna. Det går heller inte att se någon framtid då hela systemet är riggat och man har redan sin tid bakom sig. Det enda jag ångrar att jag inte blev kriminell för det hade varit den rätta vägen sett i backspegeln. Klumpsumman efteråt hade man sen tvättat rent i företag och fastigheter något som folket inom deras nätverk ju faktiskt gör.
Citera
2022-10-24, 13:05
Medlem
Citat:
Har man förlorat 17 år så har man för att inte nämna de finansiella skadorna. Det går heller inte att se någon framtid då hela systemet är riggat och man har redan sin tid bakom sig. Det enda jag ångrar att jag inte blev kriminell för det hade varit den rätta vägen sett i backspegeln. Klumpsumman efteråt hade man sen tvättat rent i företag och fastigheter något som folket inom deras nätverk ju faktiskt gör.

Om det är så illa så borde du iaf testa att ta svamp.
Citera
2022-10-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Om det är så illa så borde du iaf testa att ta svamp.

Vart kan man hitta sådan svamp? Jag bor ju inte nära nån skog eller så men testar gärna lite flugsvamp.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-10-25 kl. 20:45.
Citera
2022-10-26, 06:11
Medlem
Citat:
Vart kan man hitta sådan svamp? Jag bor ju inte nära nån skog eller så men testar gärna lite flugsvamp.

Jag syftar på psilocybin. Du kan söka på flashback om hur man på bästa sätt kan få tag på det. Annars kan du ta DMT, du köpa ingredienserna lagligt men det blir olagligt när du kokar ihop det.
Citera
2022-10-26, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretathugberg
Ett besök på psykiatrin låter som det mest rätta. Det finns mediciner som kan hjälpa er att få lite perspektiv på saker och ting.

Skumt att folk har en sån naiv tilltro till psykiatrin och mediciner. Det var ju en 21 åring som dog nyligen pga att han fick sömnmedel kombinerat med ssri utskrivet. Man vet inte riktigt vad vissa mentala sjukdomar beror på och hur dessa symptom ska botas utan de utgår främst utifrån teorier om vad som rent teoretiskt borde hjälpa.

Tycker att samhället borde lära sig att lyssna på vad folk har att säga tom om man nu skulle anse att det låter omöjligt/fel.

Det enda som kan hjälpa en är en själv. Ingen annan vet vad man behöver.
Citera
2022-10-26, 08:10
Medlem
Citat:

Kom nu på att det finns toppisar i Sverige som man kan plocka själv. Jättebra tid på året nu. Googla på var de kan finnas.
Citera
2022-11-02, 22:13
Medlem
Oj oj oj vad de bryter mot allt vad normalt är här just nu i Söderort. De samlas utanför mitt hem dag efter dag, vecka efter vecka och kommenterar högljutt på polska. Allra först var de rasister. Deras lilla blixtkrig liksom. Sen så fortsätter de nu en del och de älskar att kalla oss för judar. Jag vet att alla ni som har ljusa ögonbryn har massa utbyten med varandra, Operation Paperclip och all vad det heter. Fast det här är tortyr och jag är något stort på spåren, något stort som träffar mig. De här människorna är helt fokuserade på att störa ut mig från den svenska gemenskapen med polsk rasism i högljutt tal. Vem finanserar dem? Jag vet hur utbytet fungerar, Tyskland, USA och Sverige et.c.. Ljusa ögonbryn och dollars samt kronor och ni har era positioner. Fast ni har ju sagt att i Sverige ska det vara lag och rätt. Kan ni inte outa dem här gangstalking personerna som stalkar mig och är rasister? Annars kommer jag ju typ tro något i stil med att nazisterna från Tredje Riket vunnit över er till att hålla igång det här raskriget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in