Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Nej, varför skulle jag göra det? Men jag vill ha bevis innan jag dömer. Som med allt.
Säkerligen inte första gången de är intresserade nej. Det är en sjuklig sexualitet de har. Men som med all sexualitet så kan man inte styra vad man tänder på. Jag t.ex. tänder på MILFS, men det gör inte att jag går runt och försöker ligga med alla tanter, förutom med min egna kärring då såklart.
Grejen med Dumpen är att det skapar en pöbelmentalitet bland somliga människor. Hat och grova kommentarer eskalerar. Folk slutar tänka och hankar helt enkelt bara på. Hjulet är satt i rullning och till slut hurrar folk när människor börjar ta livet av sig.
Det är här det tar stopp hos de flesta! Bögarna var väl utsatta för samma ett tag, alltså - "jag vågar inte duscha för vi har en bög i laget" och han kommer säkert...
Fantasier är en sak (även om allt mörkt förstås bör arbetas bort) som i de fall som tänder på barn eller djur t ex. Men det betyder ju inte att folk agerar utifrån sina fantasier hur sjuka vi än må tycka de är. Statistik som många i tråden vägrar ta emot är följande... de flesta övergrepp (kalla det våldtäkter eller you name it) mot barn sker inom hemmet eller i nära relation. Oftast någon som känner barnet och de flesta av dessa tänder inte ens på barn utan det är en form av makthandling. Samma makt (antar jag) som gjorde att heterosexuella män låg med män förr i tiden (romarriket eller när sjutton det var - historia usch).
Majoriteten av de som tänder på barn begår aldrig en handling som är brottslig. Men jag tror snart jag ger upp trots att jag länkat och kunnat visa på hur forskning och studier visar. Siffror är tydligen alla immuna mot. Känslor och dumpen representerar deras bild.
Självklart ska det finnas bevis och den som dömer får vara domstolen. Tycker det är enkelt, varför ska det fungera så i stort men inte i detta fall?
Helt korrekt det jag strök under!