2022-10-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
skilj på intresse och brott mot det vi i samhället "kommit överens" om. Du kan inte hoppa över fem bitar och sen sticka in en kaka och döma utifrån det bettet!

Det där får du ta med någon psykolog som får betalt för skiten. Jag är inte intresserad av ordmos.
Citera
2022-10-25, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Barnen får ingen andra chans. De får sina liv förstörda av snuskiga gubbar som bara tänker på sig själva och sina löjliga penisar som de så stolt visar upp.

Men du tycker att de snuskiga pedofilerna förtjänar en andra chans? Varför det?

Och i så fall - ge pedofilernas fruar en andra chans att få veta sanningen och skaffa sig en ny man som inte har perversa tankar om barn.

Ge pedofilernas egna barn en andra chans att få slippa ifrån sina förövare. För hur många av dessa gäddor har inte varit på sina egna barn?

Du förstår inte vad ja försöker säga. Scenarion som Dumpen hävdar är så vanligt är faktiskt väldigt ovanligt. Inga 14 åringar vill träffa Carl Johan 69.

Dumpen driver ju dessa män att träffas dom tjatar till och med om någon vill baka ur bara för att få en uthängning. Jag tycker frivillighet är viktigare än ålderskillnader.
Citera
2022-10-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Du förstår inte vad ja försöker säga. Scenarion som Dumpen hävdar är så vanligt är faktiskt väldigt ovanligt. Inga 14 åringar vill träffa Carl Johan 69.

Dumpen driver ju dessa män att träffas dom tjatar till och med om någon vill baka ur bara för att få en uthängning. Jag tycker frivillighet är viktigare än ålderskillnader.

Så du skulle låta dig drivas till att våldta en treåring om någon tjatade på dig?

Dumpen handlar om att hänga ut perversa vuxna som vill våldta barn - och jag tror att du är en av dem.

Normala vuxna vill inte våldta barn - men det fattar ju ni peddohuvuden uppenbarligen inte. Det är väl därför ni är så lätta att fånga.
Citera
2022-10-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Nej, varför skulle jag göra det? Men jag vill ha bevis innan jag dömer. Som med allt.

Säkerligen inte första gången de är intresserade nej. Det är en sjuklig sexualitet de har. Men som med all sexualitet så kan man inte styra vad man tänder på. Jag t.ex. tänder på MILFS, men det gör inte att jag går runt och försöker ligga med alla tanter, förutom med min egna kärring då såklart.

Grejen med Dumpen är att det skapar en pöbelmentalitet bland somliga människor. Hat och grova kommentarer eskalerar. Folk slutar tänka och hankar helt enkelt bara på. Hjulet är satt i rullning och till slut hurrar folk när människor börjar ta livet av sig.
Det är här det tar stopp hos de flesta! Bögarna var väl utsatta för samma ett tag, alltså - "jag vågar inte duscha för vi har en bög i laget" och han kommer säkert...

Fantasier är en sak (även om allt mörkt förstås bör arbetas bort) som i de fall som tänder på barn eller djur t ex. Men det betyder ju inte att folk agerar utifrån sina fantasier hur sjuka vi än må tycka de är. Statistik som många i tråden vägrar ta emot är följande... de flesta övergrepp (kalla det våldtäkter eller you name it) mot barn sker inom hemmet eller i nära relation. Oftast någon som känner barnet och de flesta av dessa tänder inte ens på barn utan det är en form av makthandling. Samma makt (antar jag) som gjorde att heterosexuella män låg med män förr i tiden (romarriket eller när sjutton det var - historia usch).

Majoriteten av de som tänder på barn begår aldrig en handling som är brottslig. Men jag tror snart jag ger upp trots att jag länkat och kunnat visa på hur forskning och studier visar. Siffror är tydligen alla immuna mot. Känslor och dumpen representerar deras bild.

Självklart ska det finnas bevis och den som dömer får vara domstolen. Tycker det är enkelt, varför ska det fungera så i stort men inte i detta fall?

Helt korrekt det jag strök under!
Citera
2022-10-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Östeuropéer och närmare 30 år Jag tror att herrn måste kolla videon igen. Typ 20-22 år och får dricka lite sprit. Brorsan Achmed blir inte glad när han ser detta. Soto verkade ha kul i alla fall. Fantastiska minuter man bjöds på, Putte i toppform. Måste vara en elak person som postat videon.
De kan ha varit allt från 16 till 35 år faktiskt! Tragiska minuter rakt av!
Citera
2022-10-25, 22:53
Medlem
Citat:
En viss skillnad på att tända på MILFs och att vilja tortera och pissa på 3-åringar. Ser du och förstår den skillnaden?
Nu blandar du ihop uttrycken igen!

Ena gruppen säger du "tända på" och den andra gruppen "vilja göra något med". Förstår du själv inte att sådant inte kan tas på allvar och föra en diskussion framåt? Den skapar exakt det som beskrevs men det vägrade du läsa!

Det är även en viss skillnad på att vilja pissa på en äldre tant och göra det när man arbetar inom hemtjänst och att tända på en tonåring! Men det är irrelevant!
Citera
2022-10-25, 22:54
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Det där med vykort är egentligen ganska lockande. Om alla härinne skickar varsitt vykort till en och samma gädda, ny gädda varje vecka, så kommer de få en massa rolig post. Man får skicka vad som helst utom direkt hat. Hello Kitty går alltså utmärkt men man får inte uppmana gäddan att ta sitt liv eller bara plita ner en massa svordomar.

Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Är det bara jag som tycker att KinkyBrian såg lite ut som Fredde från Solsidan på nakna helkroppsbilden han skickade till tjejen?

Jag ser vad du menar!
http://www.bilddump.se/bilder/20221025225224-79.138.37.214.jpeg
Citera
2022-10-25, 22:56
Medlem
Citat:
Du tycker att jag har en snäsig ton?

Dumpen handlar om våldtäkter och mord på barn.

Nog dags att prioritera lite för dig.
Mord på barn? Jaså? Var något nytt faktiskt. Dumpen har många områden alltså?
Citera
2022-10-25, 22:56
Bannlyst
Citat:
Så du skulle låta dig drivas till att våldta en treåring om någon tjatade på dig?

Dumpen handlar om att hänga ut perversa vuxna som vill våldta barn - och jag tror att du är en av dem.

Normala vuxna vill inte våldta barn - men det fattar ju ni peddohuvuden uppenbarligen inte. Det är väl därför ni är så lätta att fånga.

Jag snackar om tonåringar inte barn. Ja skulle aldrig försvara någon som vill begå en våldtäkt på någon eller ge sig på en 3 åring.

Jag tycker bara att män borde inte få sina liv förstörda för en naturlig instinkt. Är inte samtycke viktigare än ålder?
Citera
2022-10-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035

Jag ser vad du menar!
http://www.bilddump.se/bilder/20221025225224-79.138.37.214.jpeg

Ahahahahah, Patrik: ”Jag vet att skönheten sitter på insidan men vad är det som får dig att tro att en ung j*** tjej ska tända på det du skicka”. Och du, det var ju Fredde i Solsidan som snackade om att när man blir äldre så är problemet att pungen blir större än penisen, vilket verkar vara läget för Brian (eller Oliver 🫒 som han verkar heta).

Dessutom hade Fredde på sig en peruk med svart, ganska långt hår. Han tyckte att han såg ut som en 80-tals hårdsyntare, medan Mickan ansåg att han ser ut som ett feminint mobboffer från 80-talet
Citera
2022-10-25, 23:00
Medlem
Citat:
Det där får du ta med någon psykolog som får betalt för skiten. Jag är inte intresserad av ordmos.
Varför hänger du här? Du tillför noll. Jag har mer respekt för vem som random på jorden än dig då du inte tillför något här. Själv är jag inte i trådar där jag inte har en aning om vad som diskuteras! Du borde hitta en annan tråd. Skulle vi alla må lite bättre av!
Citera
2022-10-25, 23:03
Medlem
Citat:

Andas annars kommer du med din aggression få problem med hjärtat alltså!
Sluta anklaga folk till höger och vänster. Du beter dig som helt omogen. Du har inte lyckats skriva ett enda inlägg med någon form eller ett enda argument om något. Du hugger, är arg, irriterad och kallar folk lite vad som i tråden. Ohyfsat minst sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in