2022-10-25, 19:08
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det är möjligt, det är en del bitar som inte talar för det, mest cykel och mobilen som fanns hos jj.
Men denna mobil hittades inte i lägenheten
Citera
2022-10-25, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Det er helt åpenbart at de skyldige er JJ og MH. Come on guys.
Jodå, det är solklart, men var är T? (t's kropp)
Citera
2022-10-25, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Det gör det ännu mera misstänksamt för jj. Då betyder det att hon har gjort sig av med mobilen. Inte alls normalt.
Citera
2022-10-25, 19:10
Medlem
Mindbusinesss avatar
Hur är det med de två misstänktas mobiler? Har inte sett något om det. Borde ju kunna visa hur de rörde sig. Och om de stängdes av så ökar ju misstankegraden.
Citera
2022-10-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulspruta86
Kollade igenom MHs insta och första inlägget där JJ och TT dyker upp med ”likes” är postat 14 Januari 2021. Innan dess finns det inga tecken på att dom känt varandra. Inte via socialamedier iaf

Kika på näst senaste bilden ifrån 21 juni i kommentarerna!
Citera
2022-10-25, 19:12
Medlem
FruEds avatar
Citat:
Du måste vara vän med JJ för att se det eller?

Jag vet inte hur jag halkade in på dennes fb men jag nämnde även detta tidigare i tråden. Vet inte om man får länka namn som i sig inte har med det här att göra men hennes inlägg löd ordagrant:

”Jag blev alltså överfallen på Lasarettsgatan i Vetlanda nångång runt 15.30 igår 23/5. Som tur var, var det en tjej som fick honom att släppa mig. Jag skulle gärna vilja få kontakt med denna tjejen. Om det är nån som vet nåt, snälla kontakta mej!”
Citera
Medlem
Ang herr JL så kan han kanske vara mannen på donken, men ingen verkar veta om han varit på jobb eller ej.

Men man ska ändå vara lite försiktig, han kanske har skelett i garderoben, med tanke på hans läggning.

Kollar man på mannen som manipulerade och mördade Bobby så var även han intresserad av bdsm. Jag har ingen beef med denna lirare, men jag ogillar män som ser kvinnor som objekt, och unga tjejer som spermahinkar
Citera
Medlem
Citat:
Jodå, det är solklart, men var är T? (t's kropp)
Jag tror det kommer ett erkännande snart
Citera
2022-10-25, 19:13
Medlem
Citat:
Jag träffade ne tjej för tre eller fyra årsen, minns inte, hon heter Fr*da, hon har gjort en film om sin upplevelse. Hände i London
Edit: (Apartment 407 heter den)

det förekommer bra mycket mer än vad folk tror, och JA även i europa.

tänker även alltid på fallet amy lynn bradley på en amerikansk cruise ship 2001. många såna fall.

även om jag inte tror att det har hänt här, så borde väl spåret ändå följas upp.
Senast redigerad av krevelli 2022-10-25 kl. 19:36.
Citera
2022-10-25, 19:14
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krevelli
du, det här är jätteskumt... nej, inte vän alls, man kunde se hela listan när jag skrev detta, nu går det inte... vet inte om jag ska skriva namnet på kompisen men hennes sida är öppen iaf: t*lda d*nna gu**arsson (i o n).

Har gått in på Tildas sida hon är inte vän med JJ eller så har hon raderat det sista halvtimmen
Citera
2022-10-25, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krevelli
Full disclosure, jag jobbar på FN så trafficking är ett ämne som nämns ofta och överallt. men det förekommer bra mycket mer än vad folk tror, och JA även i europa. tänker även alltid på fallet amy lynn bradley på en amerikansk cruise ship 2001. många såna fall.

även om jag inte tror att det har hänt här, så borde väl spåret ändå följas upp.

är man intresserad av ämnet kan jag rekommendera boken 'sex trafficking: inside the business of modern slavery' av siddarth kara. riktigt svår läsning.
Hej, jag har också jobbat med trafficking victims. Det är en jävla värld därute. Folk vet inte hälften ens, och det är jag glad att dom inte gör.
Citera
2022-10-25, 19:17
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FruEd
Jag vet inte hur jag halkade in på dennes fb men jag nämnde även detta tidigare i tråden. Vet inte om man får länka namn som i sig inte har med det här att göra men hennes inlägg löd ordagrant:

”Jag blev alltså överfallen på Lasarettsgatan i Vetlanda nångång runt 15.30 igår 23/5. Som tur var, var det en tjej som fick honom att släppa mig. Jag skulle gärna vilja få kontakt med denna tjejen. Om det är nån som vet nåt, snälla kontakta mej!”

Var det inte nån som nämnde att det skett ett överfall nyligen i Vetlanda och att det var därför pojkvännen höll tät kontakt med T under natten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in