2022-10-25, 02:55
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kolla Patrik Sjöberg festar på Yutube. Var väl inte Chalmers finest som festade loss. Själv hade jag knuffat bort det lilla skräpet.

Patrik behövde quality time med jycken. Vem fan behöver inte det? Vi har semester för sånt.

Slutet av filmen, avslöjar Putte sin sexuella läggning när han tilltalar flickorna vid "who's your daddy". Hur tror du Thea diagnos skulle vara?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-25 kl. 03:10.
Citera
2022-10-25, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
I och för sig fortfarande olagligt väl. Så inlägget var rätt, även om inga barn drabbas just av animerad barnporr.

Vad kollar du för klipp egentligen? Jag älskar djur och trycker gärna in en ostbåge i käften på Golden retrievern. Han har fått så in i helvete mycket under bordet men jag vill inte ha honom som sängkamrat.

Kärringen på muggen och då då tar jycken för sig liksom. Hemsk sak senast som flåsade kl 09.

Så såg inte Patriks video ut. Lilla Torso hoppade runt och bet gästerna. Väldigt imponerande video.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-10-25 kl. 03:12.
Citera
2022-10-25, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Slutet av filmen, avslöjar Putte sin sexuella läggning när han tilltalar flickorna vid "who's your daddy". Hur tror du Thea diagnos skulle vara?

Ja nånstans där ute finns stolta pappor.
Citera
2022-10-25, 03:31
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ja nånstans där ute finns stolta pappor.

Om det nu inte bara är en stolt pappa där ute någonstans, onekligen såg flickorna väldigt lika ut (gemini?), ålder 17-18 eller? All media är bra media för dumpen, även jotub.
Citera
2022-10-25, 03:42
Medlem
Citat:
Om det nu inte bara är en stolt pappa där ute någonstans, onekligen såg flickorna väldigt lika ut (gemini?), ålder 17-18 eller? All media är bra media för dumpen, även jotub.

Torso hade fullt upp. Det blev nog spårvagnen hem till Bergsjön efter partrjet hos Sjöbergs i stan. Videon borde resultera i en orosanmälan. Putte har ju inte gjort bra ifrån sig och inte Chalmers-tjejerna heller.
Citera
2022-10-25, 03:55
Medlem
Citat:

Haha ja. Det är ju dessutom bara vad vi vet via film! Att den här filmen skulle råka visa de yngsta han träffat tror jag inte på.

Säljer de klänningar i hans storlek?
Citera
2022-10-25, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Haha ja. Det är ju dessutom bara vad vi vet via film! Att den här filmen skulle råka visa de yngsta han träffat tror jag inte på.

Säljer de klänningar i hans storlek?

Mycket festligt. Är det dig vi ska se kommande veckan? Sara blev Lille Skutt i hotellet i Götalaborg och dessa Big-mama-klänningar säljs. Du drar det till sin spets och undrar om Patrik bär klänning, hur kul som helst.
Citera
2022-10-25, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
En liten rebus på den?😝

Förnamnet delar han med barnprogramskompisen till Staffan Ling. (Populära under 70 och 80-tal)

De tre första bokstäverna i efternamnet delar han med ett bostadsområde i Karlstad.

Det finns även en karpfisk som har samma tre bokstäver i sitt artnamn. Ibland stavas fisken med fyra bokstäver med ett a på slutet.

A:et ska alltid bort i gäddans första del av efternamnet.

Andra delen av efternamnet delar gäddan med en känd universitetsstad nära Malmö.

En grupp med lövträd kan också kallas så.
Citera
2022-10-25, 07:21
Medlem
Citat:
Mycket festligt. Är det dig vi ska se kommande veckan? Sara blev Lille Skutt i hotellet i Götalaborg och dessa Big-mama-klänningar säljs. Du drar det till sin spets och undrar om Patrik bär klänning, hur kul som helst.

Glömde att tråden är full med Dumpens zombies.

Jag gjorde en anspelning på kapten klänning. Patrik jagar pedofiler, hebefiler via Dumpen. Det finns mycket som tyder på att han är en sådan själv.

Han går ju uppenbart på det yngsta han kan få tag på. Sannolikheten att vi fått reda på kronjuvelen bland hans erövringar är liten.
Citera
2022-10-25, 07:25
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag har sökt i tråden.

Någon som har information om ”badtunne-gäddan som skulle hämta frugan på stationen”?

Hans sambo hade en hög tjänst inom domstolsväsendet.

Den gäddan har rykten om självmordsförsök och en spännande hantering av sin Facebook.

Först låg FB-sidan uppe länge med många elaka kommentarer om uthängningen Dumpen i hans kommentarer.

Därefter plockades hans Facebook ner.

Sidan återkom efter någon vecka, men då var kopplingen till sambon borta.

Många elaka kommentarer fanns ändå kvar.

Och nu är hans Facebook-profil borta igen.

Mycket märkligt beteende.

Någon som har mer info om den gäddan?
Han fick ny adress den 24/10. Bor inte i huset längre. Bor nu tillsammans med en annan man i Trollhättan. Är inte hans far han har flyttat till då den mannen han bor med är 50 år och har ett typiskt mellanösternnamn. Det går bra nu som Petter rappade.
Citera
2022-10-25, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hon verkar cool, lite mycket röka dock.

Hur vet du att det var samma kärring?
För jag vet vem hon är
Citera
2022-10-25, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Han fick ny adress den 24/10. Bor inte i huset längre. Bor nu tillsammans med en annan man i Trollhättan. Är inte hans far han har flyttat till då den mannen han bor med är 50 år och har ett typiskt mellanösternnamn. Det går bra nu som Petter rappade.
Var hittar du det? Enligt mrkoll.se så bor han fortfarande kvar med sin fru Christina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in