2022-10-25, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Fan va dött de e på sidan nu. Har dom blivit lite skakis nu?
Mmm, kanske all publicitet om Dumpen förra veckan med bl.a. inslag i SVT Veckans nyheter och auktion av domännamnet (nu avbruten) hos Kronofogden gjort så att många fler nätgäddor blivit vaksamma och kanske simmat ut på djupare vatten. Men förr eller senare nappar det nog igen.
Citera
2022-10-25, 01:22
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Mmm, kanske all publicitet om Dumpen förra veckan med bl.a. inslag i SVT Veckans nyheter och auktion av domännamnet (nu avbruten) hos Kronofogden gjort så att många fler nätgäddor blivit vaksamma och kanske simmat ut på djupare vatten. Men förr eller senare nappar det nog igen.

Inte att förglömma att ett antal dagar i början av oktober tillbringade SoP i England, så fiskarna har fått simma fritt ett tag, efter lite ledighet, några selfies, så lär fisket strax vara i full gång igen.
Citera
2022-10-25, 01:39
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Fan va dött de e på sidan nu. Har dom blivit lite skakis nu?

Man kan ju alltid hoppas. För botade har då fan inte blivit.

Lite intressant är det ändå. Att dom riskerar precis ALLT i sin jakt på tillfredsställelse.
Citera
2022-10-25, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Putte skulle kunna vara Grandfather åt sin nuvarande flicka, antar att Sara inte förstått det ännu, matematik är inte hennes bästa Skill.

Var är gäddorna, ser att dumplingarna börjar tina upp gäddor ur frysen av frustration över dålig fångst av färsk, kan Thea ha skrämt skiten ur all fisk?

Ja det är flickvänspotential på tjejerna som var hemma hos Sjöberg och vänt. Hunden bet några i rumpan. Fy fan att jag bor i samma stad.

Thea och Skånepågens roundkick satte ribban. Thea är livsfarlig.
Citera
2022-10-25, 01:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det är flickvänspotential på tjejerna som var hemma hos Sjöberg och vänt. Hunden bet några i rumpan. Fy fan att jag bor i samma stad.

Thea och Skånepågens roundkick satte ribban. Thea är livsfarlig.

Roundkick?
Citera
2022-10-25, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är väl rätt uppenbart att det som avses med "digitalt framställt material av barn" handlar om barnporr där inget riktigt barn har blivit utnyttjat, utan att det är tecknat eller liknande?

I och för sig fortfarande olagligt väl. Så inlägget var rätt, även om inga barn drabbas just av animerad barnporr.
Citera
2022-10-25, 02:07
Medlem
Citat:
Roundkick?

Kolla Patrik Sjöberg festar på Yutube. Var väl inte Chalmers finest som festade loss. Själv hade jag knuffat bort det lilla skräpet.

Patrik behövde quality time med jycken. Vem fan behöver inte det? Vi har semester för sånt.
Citera
2022-10-25, 02:10
Avslutad
Citat:
Kolla Patrik Sjöberg festar på Yutube. Var väl inte Chalmers finest som festade loss. Själv hade jag knuffat bort det lilla skräpet.

Patrik behövde quality time med jycken. Vem fan behöver inte det? Vi har semester för sånt.

Jao har sett klippet men vad har de med roundkick att göra? Förresten ser man att de är Patrik som festar verkligen? Kan ju va nån som har lik röst som honom. Har för mej att det han bara filmar tjejerna o inte sej själv?
Citera
2022-10-25, 02:13
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:

Putte har haft semester hela livet.
242 gjordes på ren talang, inte av hårt arbete lika Lars Törnman i LKABs Kirunagruva.

Dumpen är inte Sjöberg, Sjöberg är inte Dumpen, det är bara bokstäverna i hans namn som så är.
Citera
2022-10-25, 02:23
Medlem
Citat:

Man ser halva ansiktet snabbt en bit in i klippet.
Citera
2022-10-25, 02:29
Medlem
Jag har sökt i tråden.

Någon som har information om ”badtunne-gäddan som skulle hämta frugan på stationen”?

Hans sambo hade en hög tjänst inom domstolsväsendet.

Den gäddan har rykten om självmordsförsök och en spännande hantering av sin Facebook.

Först låg FB-sidan uppe länge med många elaka kommentarer om uthängningen Dumpen i hans kommentarer.

Därefter plockades hans Facebook ner.

Sidan återkom efter någon vecka, men då var kopplingen till sambon borta.

Många elaka kommentarer fanns ändå kvar.

Och nu är hans Facebook-profil borta igen.

Mycket märkligt beteende.

Någon som har mer info om den gäddan?
Citera
2022-10-25, 02:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag har sökt i tråden.

Någon som har information om ”badtunne-gäddan som skulle hämta frugan på stationen”?

Hans sambo hade en hög tjänst inom domstolsväsendet.

Den gäddan har rykten om självmordsförsök och en spännande hantering av sin Facebook.

Först låg FB-sidan uppe länge med många elaka kommentarer om uthängningen Dumpen i hans kommentarer.

Därefter plockades hans Facebook ner.

Sidan återkom efter någon vecka, men då var kopplingen till sambon borta.

Många elaka kommentarer fanns ändå kvar.

Och nu är hans Facebook-profil borta igen.

Mycket märkligt beteende.

Någon som har mer info om den gäddan?

En liten rebus på den?😝
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in