2022-10-25, 05:43
Medlem
Kikade in på familjeliv för att se hur killar ser på att frugan har ett lesbiskt förhållande. Ovanligt många killar tyckte att det var OK för förhållandet men någon tyckte det inte. så här lät det.

-Hahahahahaha, alla män i den här tråden som säger att det är okej så länge de själva får vara med på ett hörn - hela poängen med lesbiska relationer är att det INTE finns några män med.

- Hade min fru varit otrogen så hade hon med all sannolikhet åkt ut. Könet på den hon är otrogen med spelar ingen som helst roll.

Undrar hur pojkvännen till TT kan ha ställt sig inför en sådan situation?.
Citera
2022-10-25, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.E.R.R.L
Även om det inte är precis som jag tror egentligen, så funderar jag ändå en del på pojkvännen till T av flera olika skäl.
Som sagt det är inte vad jag egentligen tror men det skulle likväl kunna vara så som så mycket annat.

T ska sova hos anhörig istället för hos pojkvännen, det har rört till sig för dem känslomässigt, T vill avbryta förhållandet.
Pojkvännen ringer, frågar om inte T ska komma till honom, hon säger nej, berättar att hon ska till JJ och reda upp gammalt groll.
Pojkvännen ber henne ringa när hon ska hem, hon gör så och han erbjuder henne skjuts pga den sena timmen/dåliga vädret, säger att han inte ska tjata på henne ta tillbaka honom utan bara vill köra hem henne.
Han vet vart JJ bor, han lämnar mobilen hemma.
Åker och hämtar.
I bilen ifrågasätter han ändå, T blir arg säger att han ska stanna och hoppar ut, han slår henne så hon faller, faller illa.
Lyckas få in henne i bilen och kör och gömmer henne.

Som sagt inte vad jag egentligen tror, men om det gått till på det här sättet så har han just nu ett försprång, inga bevis mot sig.

Kan mycket väl vara ett scenario du beskrev!
Men klart är iallafall att polisen har mycket mer än vad vi vet.....tror jag iallafall.
Citera
2022-10-25, 05:51
Medlem
Citat:
Sen kan det naturligtvis ligga saker i det som gör tjejerna till medgärningsmän.
Han kanske hade en tillfällig flört med någon av de andra.
Och som någon annan tidigare skrev bara för att hon (T), är intelligent så behöver hon ju inte vara godheten själv som andra vill belysa.
Hon kan ju vara som vem som helst som väljer vilka eller vilken man är trevlig mot och sen behandla någon annan som skit eller sprida rykten.
Slicka uppåt sparka neråt.
Oavsett vilket förtjänar hon ju inte att dö för det.
Dock är det osannolikt att hon lever.

Cykeln var ju tydligen lånad.
Vilken lånade hon den av?
Hade pojkvännen tillgång till bilen denna natten?
Det finns ju många fler frågor tyvärr inga konkreta svar.

Enligt andra som skrivit i tråden hade hon lånat den av sin pappa.
Citera
2022-10-25, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poesidamen
Men om det hörts dunsar mellan 03-04, och så har vi ett vittne som säger att JJ var på MCD och mötte en man mellan 03-04.. Vem var då kvar i lgh med Tove? M?

Det behöver inte vara en motsättning. Grannar beskriver dunsar och ljud under den tidiga morgonen och efter 3 (03-04). Inget säger att dunsarna måste ha skett prick 3 eller fram till 03,30. Dunsarna och ljuden kan ha skett efter Donken-besöket och rimmar då väl med vittnesuppgifterna.
Citera
2022-10-25, 05:58
Medlem
tellmeyoursecretss avatar
Jag tror inte att det är så komplicerat. Tror att dom lurade henne till lägenheten för att skrämma och skada henne lite men att det gick för långt.
Sen vinglade hon därifrån dyngfull och kanske sönderslagen (utan cykel) och kunde inte ta sig/hitta hem utan ramlade omkull nånstans på vägen och drunknade/frös ihjäl.
När MGM sen gick ut för att ta sig till McD såg dom att cykeln var kvar och bestämde sig för att flytta den för att det skulle se ut som hon åtminstone hade varit redig nog att cykla därifrån. Och därmed deras avdramatiserande påhitt "Vi blev sams, sen åkte hon hem".

Tycker att många här verkar glömma hur full man är efter en hel natt ute i den där åldern. Kl 3-4 på morgonen kan inte många gå på benen.
Senast redigerad av tellmeyoursecrets 2022-10-25 kl. 06:04.
Citera
2022-10-25, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Det kan man upptäcka via mastspårning som man kan få in uppgifter om från vilket mobilnummer som någon har ringt eller skickat textmeddelande(SMS) ifrån sin mobiltelefon just vid de aktuella tidpunkten mellan lördag den 15 oktober 2022 och söndag den 16 oktober 2022 och likadant om man via IP-adressuppgifter har upptäckt att någon har skickat E-post till någon annan person eller att någon via chatt eller ett inlägg kan ha kontaktat någon annan person just vid de aktuella tidpunkten förra helgen .Och då har man även god chans att få reda på om MGM har användarkonto hos någon av mobil&internetoperatörerna oavsett om operatörerna är Telia Company Sverige, TELE 2, med flera.

Ja. Polisen kan enkelt med operatörernas hjälp få fram exakt vilka nummer som har ringt/SMS:at i aktuellt område under specifika tider.
Citera
2022-10-25, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Varför beblandar sig TT med dessa personer överhuvudtaget?. .

Bra fråga; hur blev TT och MGM bekanta med varandra från början för flera år sedan?
Citera
2022-10-25, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Släpp hur cykeln är låst, inget konstigt med det.

Det är visst konstigt hur cykeln är låst.
En normalbegåvad låser inte cykeln på det sättet om man vill skydda den effektivt från stöld.
Citera
2022-10-25, 06:04
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Släpp hur cykeln är låst, inget konstigt med det.
Hur den är låst och hur den är placerad är faktiskt konstigt, och absolut något man borde beakta.
Citera
2022-10-25, 06:06
Medlem
tellmeyoursecretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Det är visst konstigt hur cykeln är låst.
En normalbegåvad låser inte cykeln på det sättet om man vill skydda den effektivt från stöld.

Tänk på att hon va full. Och vissa gör faktiskt sådär, sätter bara låset i hjulet.
Citera
2022-10-25, 06:07
Medlem
Citat:
Även om det inte är precis som jag tror egentligen, så funderar jag ändå en del på pojkvännen till T av flera olika skäl.
Som sagt det är inte vad jag egentligen tror men det skulle likväl kunna vara så som så mycket annat.

T ska sova hos anhörig istället för hos pojkvännen, det har rört till sig för dem känslomässigt, T vill avbryta förhållandet.
Pojkvännen ringer, frågar om inte T ska komma till honom, hon säger nej, berättar att hon ska till JJ och reda upp gammalt groll.
Pojkvännen ber henne ringa när hon ska hem, hon gör så och han erbjuder henne skjuts pga den sena timmen/dåliga vädret, säger att han inte ska tjata på henne ta tillbaka honom utan bara vill köra hem henne.
Han vet vart JJ bor, han lämnar mobilen hemma.
Åker och hämtar.
I bilen ifrågasätter han ändå, T blir arg säger att han ska stanna och hoppar ut, han slår henne så hon faller, faller illa.
Lyckas få in henne i bilen och kör och gömmer henne.

Som sagt inte vad jag egentligen tror, men om det gått till på det här sättet så har han just nu ett försprång, inga bevis mot sig.

Fullt rimlig teori. Visst, en del frågetecken kring varför mobilen binds till lägenheten 03-04 isåfall. Men kan förklaras genom att den binds typ 03,10 till lägenheten och att hon sedan lämnar lägenheten.
Pojkvännen hämtar upp henne på Gränsgatan, då hon hunnit en bit på väg hem. Ställer av cykeln snabbt där. Dunsarna och lätena i lägenheten var vanliga läten av när 2-3 halvfulla tjejer umgås i ett mycket lyhört hus.

Mest troliga teorin? Troligtvis inte. Men absolut tänkbar.
Citera
2022-10-25, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tellmeyoursecrets
Tänk på att hon va full. Och vissa gör faktiskt sådär, sätter bara låset i hjulet.

Ja. Men det är fortfarande ett konstigt sätt att låsa på.

Skribenten skrev att cykeln inte är låst på ett konstigt sätt. Vilket inte stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in