2022-10-24, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
För att du är en ful fisk som tror att någon tjej, över eller under 15, skulle vilja vara nära dig är uteslutet. Du är en patetisk jävla nolla. INGEN vill umgås med dig! FATTA DET!
Det är så otroligt underhållande med alla nollor som verkligen inte kan få in i sin ärthjärna att man inte behöver vara pedofil bara för att man inte tycker Dumpen är det bästa som hänt världen och att Patrik och Sara är helt ofelbara och att man försöker se lite nyanser i saker och ting.

"De jagar pedofiler! Alltså är allt de gör rätt och riktigt! Och allting som sägs om dem som är bra är sant helt oavsett vad det är!"

Herregud. Någon påstår att det alltid är gäddan som initierar kontakten och jag ifrågasätter den detaljen. Och bara för det är jag tydligen dödzknarknazist och Hitlers farmor. Du låter precis som vänstertomtarna som tror att alla som röstar SD vill starta upp gaskammaren och inleda en ny svensk storhetstid.
Citera
2022-10-24, 22:36
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är så otroligt underhållande med alla nollor som verkligen inte kan få in i sin ärthjärna att man inte behöver vara pedofil bara för att man inte tycker Dumpen är det bästa som hänt världen och att Patrik och Sara är helt ofelbara och att man försöker se lite nyanser i saker och ting.

"De jagar pedofiler! Alltså är allt de gör rätt och riktigt! Och allting som sägs om dem som är bra är sant helt oavsett vad det är!"

Herregud. Någon påstår att det alltid är gäddan som initierar kontakten och jag ifrågasätter den detaljen. Och bara för det är jag tydligen dödzknarknazist och Hitlers farmor. Du låter precis som vänstertomtarna som tror att alla som röstar SD vill starta upp gaskammaren och inleda en ny svensk storhetstid.

Känn dig hedrad att jag lägger min dyrbara tid på att bemöta dig! Jag hatar pedofiler och jag röstar på SD! Kom du ut bakvägen eller?!
Citera
2022-10-24, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Känn dig hedrad att jag lägger min dyrbara tid på att bemöta dig! Jag hatar pedofiler och jag röstar på SD! Kom du ut bakvägen eller?!
Kommer du bemöta några faktiska sakfrågor, eller kommer du bara ägna dig åt att uppfylla stereotypen jag beskrev?
Citera
2022-10-24, 22:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ingen av dem tar Dumpen första kontakten? Och inte heller vet man om det du läger fram som påstått kanskebevis, det gäddan skriver, är samma stuk som den taffliga raggrepliken på krogen Du jag måste fråga, jag känner igen dig från någonstans?". Inte ovanlig öppning, som du säkert vet. Dumpen lägger så klart ut vad de vill, men dina länkar bevisar verkligen nada.
Går du ed på att Dumpen inte tar första kontakten?

Dumpen lägger väl ut vad de vill! Men den seriositet de vill uppnå, så lägger de bara ut ärlig sanning. Något annat är inte möjlig utifrån det ingrepp de gör i personers liv.
Citera
2022-10-24, 22:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det där är ren lögn. Iallafall om du talar om Sverige. Att föda barn innan man fyllt 20 var tom ovanligt, läs vår trägna gamla befolkningsstatistik får du se. Pedofiler vill så klart gärna få det till att det är något "naturligt" och normalisera sina övergreppslustar med att "alla män" vill sätta på 13-åringar. Men gå in i en sjätteklass på ett mellanstadium, se dig omkring och tänk ett varv till.
Fanns undersökningar att åldern var 13 år för debut, tidigare undersökningar sade 17 år. Men de gick inte ut med 13 år, antagligen för att inte stressa tonåringarna till att känna sig udda. Vad åldern för debut är nu för tiden finns ingen publicerad undersökning på.
Citera
2022-10-24, 23:03
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo det är klart. Patrik 57 och Ida 22. Vad är problemet med det?

Kan bli lite förvirrande när sambon är yngre än dottern men jag gillar verkligen Patrik nu.
1 Signalerar pedofiltendenser. Det är ju inte åldern i sig som man attraheras av.
2 Signalerar att det finns ett intresse för äldre utan att det är tvång inblandat.
Citera
2022-10-24, 23:34
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har svårt att föreställa mig att Snygg-Sara ok:ar Patriks småtjejer. Hon slår väl kudden för gubben kan ju inte göra fel.

Patrik stod på sig ordentligt när vänsterhelvetet försökte med sina värsta vapen. Det imponerade på mig deluxe. Killen är ju mediatränad.

Nu suktar jag efter en ny gädda. Therese "Thea" som alfahona.

Putte skulle kunna vara Grandfather åt sin nuvarande flicka, antar att Sara inte förstått det ännu, matematik är inte hennes bästa Skill.

Var är gäddorna, ser att dumplingarna börjar tina upp gäddor ur frysen av frustration över dålig fångst av färsk, kan Thea ha skrämt skiten ur all fisk?
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-24 kl. 23:38.
Citera
2022-10-24, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
"Inte ens"... Du, det råkar faktiskt sedan flera år vara olagligt att även titta på "digitalt framställt material av barn" om det är att klassa som barnporr. Och bakom varje enskild digital bild eller film finns ett eller flera barn som blivit utsatta, utnyttjade, och i många fall psykiskt och fysiskt skadade, för att tillfredsställa pedofiler och/eller hebefiler via internet, eller numera kanske mest via darknet, som sitter och får erektion över hela världen.
Det är väl rätt uppenbart att det som avses med "digitalt framställt material av barn" handlar om barnporr där inget riktigt barn har blivit utnyttjat, utan att det är tecknat eller liknande?
Citera
2022-10-24, 23:42
Avslutad
Citat:
Det är väl rätt uppenbart att det som avses med "digitalt framställt material av barn" handlar om barnporr där inget riktigt barn har blivit utnyttjat, utan att det är tecknat eller liknande?
Aha, jag missuppfattade. Du har såklart rätt där.
Citera
2022-10-25, 00:06
Avslutad
Fan va dött de e på sidan nu. Har dom blivit lite skakis nu?
Citera
2022-10-25, 00:19
Avslutad
Citat:

Ja, det är svårt att förstå hur man kan misstolka det jag skrev. Har man alltid svaret (Döda pedofiler, alla som andas ordet pedofil är pedofiler!) så blir frågan också ointressant. Dom svarar som botar, så fort vissa nyckelord skrivs så får man något standardsvar som ofta inte ens har med saken att göra.
Citera
2022-10-25, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Aha, jag missuppfattade. Du har såklart rätt där.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja, det är svårt att förstå hur man kan misstolka det jag skrev. Har man alltid svaret (Döda pedofiler, alla som andas ordet pedofil är pedofiler!) så blir frågan också ointressant. Dom svarar som botar, så fort vissa nyckelord skrivs så får man något standardsvar som ofta inte ens har med saken att göra.
Lyckligtvis tillhörde Inget.internet inte den skaran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in